Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Mic


Noxie

Recommended Posts

 

------------------------------

Dit ingame navn: Noxie

Staff ingame navn: Mic

Dit SteamID: STEAM_0:1:231307687

Staff SteamID: STEAM_0:1:73536783

Forklar situationen: Det starter med at jeg ser Kate køre ind i SilasBille100, nede fra butik 2 til hotelet hvor han bliver knocket af Kates bil. Jeg holder så ved siden af hvor efter Kate siger du får 100k for at køre ind i ham ‘’Mens han lå ned’’ Det ville jeg ikke som man også ser i video fordi jeg ikke ville have 100k for CDM. Kørte ind i ham bagefter fordi jeg var træt af Silas ‘’fordi han havde kørt efter mig et par gange ovs.’’
Jeg var klar til at få min straf, fordi jeg godt vidste hvad jeg havde gjort forkert.

Var bare ikke klar over jeg fik 5760 min ‘’4 dage’’ og Kate fik 15 min for præcis den samme ting, giver ikke mening for mig jeg skal 5760 min ’’4 dage’’ når Kate for 15. Som Kate også siger  ‘’ det kan være vi får uncarban på samme tid’’ det tror jeg ikke 😉

Bevis: https://medal.tv/clips/30071080/d1337n1D2Hsw

 
Mvh Noxie 🙂
------------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Noxie skrev:

‘’Mens han lå ned’

Han siger "Giver dig 100k hvis du køre ham den" x2. Han siger på intet tidspunkt noget med imens han er knocked. (før efter du havde kørt ham ned, der siger han "Det talte kun derovre" og peger på hvor han var downed)

Derefter køre du (som du selv siger) 3 km/t ind i ham...

Jeg vælger at give dig 4 dages carban eftersom du lige var blevet tilbudt 100k for at køre ind i ham.

Og du vælger at samligne med Kate's carban, Kate var blevet jagtet af politiet, dog det eneste politi der var i nærheden på daværende tidspunkt var silas som jeg lige havde jobbanned.

Lige efter jeg jobbaner silas køre Kate ind i ham, også 100% bevidst. Ja jeg kunne sikkert også have givet ham længere carban, men syntes jeg ikke var nødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, MicGirl skrev:

Han siger "Giver dig 100k hvis du køre ham den" x2. Han siger på intet tidspunkt noget med imens han er knocked. (før efter du havde kørt ham ned, der siger han "Det talte kun derovre" og peger på hvor han var downed)

Derefter køre du (som du selv siger) 3 km/t ind i ham...

Jeg vælger at give dig 4 dages carban eftersom du lige var blevet tilbudt 100k for at køre ind i ham.

Og du vælger at samligne med Kate's carban, Kate var blevet jagtet af politiet, dog det eneste politi der var i nærheden på daværende tidspunkt var silas som jeg lige havde jobbanned.

Lige efter jeg jobbaner silas køre Kate ind i ham, også 100% bevidst. Ja jeg kunne sikkert også have givet ham længere carban, men syntes jeg ikke var nødvendigt.

Han siger i videoen ''dsv Noxie det var her'' hvorefter han peger på hvor Silas lå knocket. AKA jeg havde få 100k hvis jeg kørte ind ham da han lå ned, som jeg ikke gjorde fordi jeg ikke ville have penge for at CDM folk.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Noxie skrev:

Han siger i videoen ''dsv Noxie det var her'' hvorefter han peger på hvor Silas lå knocket.

 

8 minutter siden, MicGirl skrev:

(før efter du havde kørt ham ned, der siger han "Det talte kun derovre" og peger på hvor han var downed)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

At du bevidst køre ind i ham, og at du godt ved at han dør af det, hjælper ikke rigtig din sag.

Om du modtog penge for det eller ej, tænker jeg ikke har en betydning for længden.

Du ved udmærket godt, at det vil få en konsekvens at køre spilleren ned, at du så bliver overrasket over at få længere tid end forventet er vel et eller andet sted godt nok.

Så håber vi jo bare, at du har lært lektien og ikke gør det fremover.

 

Dit carban er udløbet, så kan du køre igen - uden at køre folk ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.