Hop til indhold
Stavox

Skuffet og snydt


Pleb

Recommended Posts

25 minutter siden, Monada skrev:

Siderne har været gode, men de fleste har jeg så valgt at fucke op i - ved at jeg har tilpasset koden til min skærm, og ikke andres. Men det var nemt at fixe igen.

- Ja, du har fucket op i forhold til, at du tilpasset alt til din skærm. Fair nok. Men hvad ikke er iorden, er at du ændre i filer, såsom udbetaling, så jeg faktisk kunne miste penge, hvis ikke det var opdaget. Dog var jeg heldig at personen der opdagede det, sagde det til mig. Det er trælst at det ender ud i han kicker dig fra Liveshare i VSCode.

 

Det er også lidt sjovt, at du kalder os barnlige, nu hvor du tydeligvis ikke kan håndtere, at blive smidt ud af et projekt. Hvis du ikke har regnet den ud, får du nu ikke glæden af at bruge appen som du selv nævner.

 

Du burde også have forstået nogle af grundene til at vi smider dig ud. Du sidder og beviser nogle af de ting vi havde mistanke om, du er ikke nem og stole på, du valgte tit og diskutere over med os og var generelt svær at arbejde sammen med. 

 

 

Men som slut så vil jeg da gerne takke dig for at leake det. Så slipper jeg vel for at skulle skrive et post om hvad det er 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Aske skrev:

- Ja, du har fucket op i forhold til, at du tilpasset alt til din skærm. Fair nok. Men hvad ikke er iorden, er at du ændre i filer, såsom udbetaling, så jeg faktisk kunne miste penge, hvis ikke det var opdaget. Dog var jeg heldig at personen der opdagede det, sagde det til mig. Det er trælst at det ender ud i han kicker dig fra Liveshare i VSCode.

Jeg sad og snakkede med en, hvor vi sad online og ændrede i filen? Så jeg forstår ikke hvad du mener med at du kunne miste penge? Derudover prøvede du i forvejen at snyde mig, ved næsten at fjerne mine procenter fra appen.Hvilket var grunden til at jeg viste ham det og ændrede det tilbage

Men nok om det, tak for endelig at svare. hvilket var utroligt svært for dig før.

 

18 minutter siden, Aske skrev:

 

Jeg vil samtidig tage muligheden til at dele nogle billeder af dig der slet ikke opfører dig ordenligt.

Jeg ved ikke, hvordan jeg ikke opfører mig ordenligt på det billede? Han spørger "Hvad sker der vist ikke" Hvor jeg svarer at jeg ikke gider at true ham, eller gøre ham noget ondt, da det lød som om det var det han hentydede til 🙂

 

Og nu når vi snakker om opførsel, hvad sker der så for de reps?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Monada skrev:

Jeg sad og snakkede med en, hvor vi sad online og ændrede i filen? Så jeg forstår ikke hvad du mener med at du kunne miste penge?

Men nok om det, tak for endelig at svare. hvilket var utroligt svært for dig før.

Jeg ved ikke om du ved hvordan procent regning virker. Hvis man forsøger at tage mere end 100% af hvad der bliver betal, så mister jeg pengene ud af min credit pung på app-store.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej allesammen

 

Der vil nok komme mange forskellige meninger i dette post, og jeg er ligeglad hvad i mener, men jeg vil gerne fortælle noget.

Hvis I ikke ved hvem jeg er, så er jeg Peanut/Betti.

@NarName Og jeg har i længere tid været meget gode venner, og vi har haft massere af hyggelige tider på stavox. Vi valgte begge at blive DEMOTED, fordi vi var møg inaktive.
Sagen er at @NarName og jeg, nu i længere tid har arbejdet på et projekt. Vi kalder det
"Den perfekte madpakke"
Projektet går ud på, at finde de bedste rugbrødsmadder i hele Danmark, for så at bytte det for mindre velsete madder. Narname og jeg havde fået bikset en liste sammen, med de mest værdifulde rubbere/rugbrødsmadder, og vi kom frem til at:
Alt smørrebrød er på top 1
En god mad med remo og dunser på nr 2
Narname og jeg havde næsten færdigudviklet vores rubbere, men nu har han stjålet det hele. Vi gemte det i hans hus natten over, og han vil ikke længere ringe tilbage til mig.
Det lader til at han dagen efter, kom i skole med det bedste madder vi længe havde set, og han endte med at blive rig på mad. JEG BLEV SNYDT
S - Scamet
N - Narret
Y - Ydmyet
D - Drillet
T - Taget røven på.
Tak fordi I gad at lytte på mig, og håber I vil forstå.

-Peanut

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej allesammen

 

Der vil nok komme mange forskellige meninger i dette post, og jeg er ligeglad hvad i mener, men jeg vil gerne fortælle noget.

Hvis i ikke ved hvem jeg er, så er jeg Maloni.

 

Jeg har spillet længe inde på stavox og har lavet utallige fejl igennem min tid på serveren, en af mine fejl har både gjordt mig utrolig berømt men jeg føler at jeg er blevet snydt for flere millioner kroner.
Noget tid tilbage var jeg rigtig gode venner med en ved navn @Houston (ved ikke om i kender ham) og jeg er stadig rigtige gode venner med ham, vi sidder på teamspeak og venter på staffansøgninger og snakker med nogle af dem der skal til at ansøge. Jeg bliver derefter poket af en der siger "Skrig Houston er bøsser og jeg giver dig 500k in-game" jeg læser beskeden og overvejer at 500k er store mængder penge for noget der kræver intet af mig så jeg gjorde hvad jeg tror enhver ville gøre. Jeg skreg så højt jeg kunne Houston er bøsse og jeg blev derefter bannet fra teamspeaken i 24 timer og mit venskab med Houston var ødelagt. Jeg var ked af at jeg havde såret min gode ven for nogle nemme penge så jeg forslog til Houston at skrive en undskyld sang til ham og vi ville være gode venner igen. Han sagde at det kunne vi godt aftale så jeg begyndte at arbejde, efter 2 timers arbejde kl. 3 om natten var jeg færdig og sangen Undskyld Houston var blevet født. Jeg sendte sangen til Houston med beskeden at han ikke skulle dele den med andre og han var blevet glad og vi var gode venner igen.

2 måneder senere ca. sidder jeg i teamspeaken og spiller counterstrike med nogle folk fra Stavox da spilleren "Reyn" (en asiatisk troll) joiner og begynder at spille undskyld houston igennem hans soundboard. Alle flækker af grin mens jeg sidder i stilhed og er ydmyget. Men til min overraskelse var der mange der kunne lide sangen så jeg valgte at spille videre på joken og det har gjordt mig kendt på hele stavox for min fantastiske stemme.

Men nu er jeg gået bankarot og Houston har taget alle pengene fra Undskyld houston sangen (flerdobbelt million beløb) og nægter at give mig nogen penge for mit arbejde. Jeg er skuffet i hans valg og jeg vil bare gerne have mine penge tilbage.

Så nu hvor at i lytter og jammer til Undskyld Houston vil jeg gerne have i tænker over den konsekvens den har haft på mit liv og de utallige penge jeg har tabt.

- Maloni

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej allesammen... I kender mig sikkert ikke, jeg er en meget autistisk & asocial person.

For godt og vel, 2 aars tid siden....

Ser i, jeg ejede gaymesense dengang. Jeg havde mange VENNER, så brugte jeg min autistiske hjerne til at smide alle mine såkaldte venner ud af mit gang...

Det hele gik godt, jeg tænkte jo ikke over, at man havde behov for menneskelig kommunikation. Lige indtil, at en serie fik mig fanget, saa en anden, derefter en tredje...

Nu saa jeg cirka 12 timers serier om dagen, spillede ikke computer, og drak 4l cola om dagen, havde taget 20 kg paa, på 30 dage. Alt var fantastisk... 

 

Derefter fik jeg en fuldtids depression, og tænkte over om gaymesense var det værd, at holde fast i. Jeg besluttede, at joine The Millers... #LoveuAndrew.. Not u Breaky

Well ser i, nu havde jeg ikke lavet en awesome E2 i lang tid, eller faaet nogle vilde killstreaks, (da jeg havde mistet motivationen, og mine venner) 

Men, Well ser i... Jeg skulle jo stadig være cool, så jeg valgte at vinde over det nye Gamesense med mine 2iq... Slettede hele Hermihomos base, og hoppede ind med et shotgun(np for den regel)...

Derefter har alle hadet mig, sorry. just sorry. Please forgive me friends. I can't stand this world alone. Nooooo

 

Og nu, er jeg bare Tykke Trixx.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Maloni skrev:

Hej allesammen

 

Der vil nok komme mange forskellige meninger i dette post, og jeg er ligeglad hvad i mener, men jeg vil gerne fortælle noget.

Hvis i ikke ved hvem jeg er, så er jeg Maloni.

 

Jeg har spillet længe inde på stavox og har lavet utallige fejl igennem min tid på serveren, en af mine fejl har både gjordt mig utrolig berømt men jeg føler at jeg er blevet snydt for flere millioner kroner.
Noget tid tilbage var jeg rigtig gode venner med en ved navn @Houston (ved ikke om i kender ham) og jeg er stadig rigtige gode venner med ham, vi sidder på teamspeak og venter på staffansøgninger og snakker med nogle af dem der skal til at ansøge. Jeg bliver derefter poket af en der siger "Skrig Houston er bøsser og jeg giver dig 500k in-game" jeg læser beskeden og overvejer at 500k er store mængder penge for noget der kræver intet af mig så jeg gjorde hvad jeg tror enhver ville gøre. Jeg skreg så højt jeg kunne Houston er bøsse og jeg blev derefter bannet fra teamspeaken i 24 timer og mit venskab med Houston var ødelagt. Jeg var ked af at jeg havde såret min gode ven for nogle nemme penge så jeg forslog til Houston at skrive en undskyld sang til ham og vi ville være gode venner igen. Han sagde at det kunne vi godt aftale så jeg begyndte at arbejde, efter 2 timers arbejde kl. 3 om natten var jeg færdig og sangen Undskyld Houston var blevet født. Jeg sendte sangen til Houston med beskeden at han ikke skulle dele den med andre og han var blevet glad og vi var gode venner igen.

2 måneder senere ca. sidder jeg i teamspeaken og spiller counterstrike med nogle folk fra Stavox da spilleren "Reyn" (en asiatisk troll) joiner og begynder at spille undskyld houston igennem hans soundboard. Alle flækker af grin mens jeg sidder i stilhed og er ydmyget. Men til min overraskelse var der mange der kunne lide sangen så jeg valgte at spille videre på joken og det har gjordt mig kendt på hele stavox for min fantastiske stemme.

Men nu er jeg gået bankarot og Houston har taget alle pengene fra Undskyld houston sangen (flerdobbelt million beløb) og nægter at give mig nogen penge for mit arbejde. Jeg er skuffet i hans valg og jeg vil bare gerne have mine penge tilbage.

Så nu hvor at i lytter og jammer til Undskyld Houston vil jeg gerne have i tænker over den konsekvens den har haft på mit liv og de utallige penge jeg har tabt.

- Maloni

 

7 timer siden, Peanut skrev:

Hej allesammen

 

Der vil nok komme mange forskellige meninger i dette post, og jeg er ligeglad hvad i mener, men jeg vil gerne fortælle noget.

Hvis I ikke ved hvem jeg er, så er jeg Peanut/Betti.

@NarName Og jeg har i længere tid været meget gode venner, og vi har haft massere af hyggelige tider på stavox. Vi valgte begge at blive DEMOTED, fordi vi var møg inaktive.
Sagen er at @NarName og jeg, nu i længere tid har arbejdet på et projekt. Vi kalder det
"Den perfekte madpakke"
Projektet går ud på, at finde de bedste rugbrødsmadder i hele Danmark, for så at bytte det for mindre velsete madder. Narname og jeg havde fået bikset en liste sammen, med de mest værdifulde rubbere/rugbrødsmadder, og vi kom frem til at:
Alt smørrebrød er på top 1
En god mad med remo og dunser på nr 2
Narname og jeg havde næsten færdigudviklet vores rubbere, men nu har han stjålet det hele. Vi gemte det i hans hus natten over, og han vil ikke længere ringe tilbage til mig.
Det lader til at han dagen efter, kom i skole med det bedste madder vi længe havde set, og han endte med at blive rig på mad. JEG BLEV SNYDT
S - Scamet
N - Narret
Y - Ydmyet
D - Drillet
T - Taget røven på.
Tak fordi I gad at lytte på mig, og håber I vil forstå.

-Peanut

Legender begge to 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Maloni skrev:

Hej allesammen

 

Der vil nok komme mange forskellige meninger i dette post, og jeg er ligeglad hvad i mener, men jeg vil gerne fortælle noget.

Hvis i ikke ved hvem jeg er, så er jeg Maloni.

 

Jeg har spillet længe inde på stavox og har lavet utallige fejl igennem min tid på serveren, en af mine fejl har både gjordt mig utrolig berømt men jeg føler at jeg er blevet snydt for flere millioner kroner.
Noget tid tilbage var jeg rigtig gode venner med en ved navn @Houston (ved ikke om i kender ham) og jeg er stadig rigtige gode venner med ham, vi sidder på teamspeak og venter på staffansøgninger og snakker med nogle af dem der skal til at ansøge. Jeg bliver derefter poket af en der siger "Skrig Houston er bøsser og jeg giver dig 500k in-game" jeg læser beskeden og overvejer at 500k er store mængder penge for noget der kræver intet af mig så jeg gjorde hvad jeg tror enhver ville gøre. Jeg skreg så højt jeg kunne Houston er bøsse og jeg blev derefter bannet fra teamspeaken i 24 timer og mit venskab med Houston var ødelagt. Jeg var ked af at jeg havde såret min gode ven for nogle nemme penge så jeg forslog til Houston at skrive en undskyld sang til ham og vi ville være gode venner igen. Han sagde at det kunne vi godt aftale så jeg begyndte at arbejde, efter 2 timers arbejde kl. 3 om natten var jeg færdig og sangen Undskyld Houston var blevet født. Jeg sendte sangen til Houston med beskeden at han ikke skulle dele den med andre og han var blevet glad og vi var gode venner igen.

2 måneder senere ca. sidder jeg i teamspeaken og spiller counterstrike med nogle folk fra Stavox da spilleren "Reyn" (en asiatisk troll) joiner og begynder at spille undskyld houston igennem hans soundboard. Alle flækker af grin mens jeg sidder i stilhed og er ydmyget. Men til min overraskelse var der mange der kunne lide sangen så jeg valgte at spille videre på joken og det har gjordt mig kendt på hele stavox for min fantastiske stemme.

Men nu er jeg gået bankarot og Houston har taget alle pengene fra Undskyld houston sangen (flerdobbelt million beløb) og nægter at give mig nogen penge for mit arbejde. Jeg er skuffet i hans valg og jeg vil bare gerne have mine penge tilbage.

Så nu hvor at i lytter og jammer til Undskyld Houston vil jeg gerne have i tænker over den konsekvens den har haft på mit liv og de utallige penge jeg har tabt.

- Maloni

 

Du må ikke glemme da du blev snydt af en Ung hustler, der fik dig til at sige EZ MONEY EZ LIFE. Derefter lagde du 19 millioner ind i en gambling E2 og tabte. "dEt jO bArE PiXElS"

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, NarName skrev:

Gider ikke være alkoholfri, så ikke noget rådgivning... 

 

Men vil du med på druk? 

 

Jeg tager en ramme Odense Pilsner med 👍

 

Til alle andre, så udskydes møderne til en gang i næste måned

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Bims skrev:

 

Du må ikke glemme da du blev snydt af en Ung hustler, der fik dig til at sige EZ MONEY EZ LIFE. Derefter lagde du 19 millioner ind i en gambling E2 og tabte. "dEt jO bArE PiXElS"

Vi snakker ikke om det

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Peanut skrev:

hol din kæf eller jeg dræber dig ok!?

Vær hilset Peanut, eller skulle jeg kalde dig betty-bøsserøv, din nærsynede imbecil. Hvad er overhovedet pointen i at du skal flotte dig og dine muskler så meget, forsøger du at mindske distancen mellem dig og resten af primaterne? At kalde det ynkeligt ville være dig en gestus, som dit skamferede korpus ikke fortjener. Du besidder genkendeligt kun reptilhjernen, den er du sikkert meget stolt af hva? Hæder er der ikke meget tilovers af for sådan en kortsynet, sanseløst ubegavet og uforståeligt inkompetent udueligt tykhoved dreng. Gå og opsnap flammen i din sølle tilstedeværelse, der tilfredsstiller dig og dit endimensionelle verdenssyn, forhåbentligt klarer du 9 måneder inden dit bastard afkoms miskabte legeme starter sin miserable eksistens på denne klode, inden du taber kampen til dine dyriske lyster og du ender i sengen møg der ikke tilhøre dig, Gå så du skal jo nå det inden skilsmissen tager livslysten fra dig, forhåbentligt forstår du hvad jeg siger, eller er du også for håbløs til det. Føler du dig krænket? skal jeg ringe til menneskerettighedskonventionskomitteen og spørge om de kan komme og puste på hovedet fordi den slemme dreng siger “av, av” ord, kom igen Peanut, prøv at samle dig selv op fra gulvet, hvis du kender forskel på op, ned og de kardinale retninger selvfølgelig. Du kan jo slet ikke holde til denne kaliber eksport af sandheder direkte ind i øregangen til din underudviklede cerebrum, måske burde du ændre din informationssikkerhedsstrategi til at putte dine fedtede poter op for ørekanalerne så du ikke optager unødig mental korruption. 
Futue te ipsi, det er latin for fuck dig Peanut.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Marcus skrev:

Vær hilset Peanut, eller skulle jeg kalde dig betty-bøsserøv, din nærsynede imbecil. Hvad er overhovedet pointen i at du skal flotte dig og dine muskler så meget, forsøger du at mindske distancen mellem dig og resten af primaterne? At kalde det ynkeligt ville være dig en gestus, som dit skamferede korpus ikke fortjener. Du besidder genkendeligt kun reptilhjernen, den er du sikkert meget stolt af hva? Hæder er der ikke meget tilovers af for sådan en kortsynet, sanseløst ubegavet og uforståeligt inkompetent udueligt tykhoved dreng. Gå og opsnap flammen i din sølle tilstedeværelse, der tilfredsstiller dig og dit endimensionelle verdenssyn, forhåbentligt klarer du 9 måneder inden dit bastard afkoms miskabte legeme starter sin miserable eksistens på denne klode, inden du taber kampen til dine dyriske lyster og du ender i sengen møg der ikke tilhøre dig, Gå så du skal jo nå det inden skilsmissen tager livslysten fra dig, forhåbentligt forstår du hvad jeg siger, eller er du også for håbløs til det. Føler du dig krænket? skal jeg ringe til menneskerettighedskonventionskomitteen og spørge om de kan komme og puste på hovedet fordi den slemme dreng siger “av, av” ord, kom igen Peanut, prøv at samle dig selv op fra gulvet, hvis du kender forskel på op, ned og de kardinale retninger selvfølgelig. Du kan jo slet ikke holde til denne kaliber eksport af sandheder direkte ind i øregangen til din underudviklede cerebrum, måske burde du ændre din informationssikkerhedsstrategi til at putte dine fedtede poter op for ørekanalerne så du ikke optager unødig mental korruption. 
Futue te ipsi, det er latin for fuck dig Peanut.

Det var ik sødt sagt 😞

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Marcus skrev:

Vær hilset Peanut, eller skulle jeg kalde dig betty-bøsserøv, din nærsynede imbecil. Hvad er overhovedet pointen i at du skal flotte dig og dine muskler så meget, forsøger du at mindske distancen mellem dig og resten af primaterne? At kalde det ynkeligt ville være dig en gestus, som dit skamferede korpus ikke fortjener. Du besidder genkendeligt kun reptilhjernen, den er du sikkert meget stolt af hva? Hæder er der ikke meget tilovers af for sådan en kortsynet, sanseløst ubegavet og uforståeligt inkompetent udueligt tykhoved dreng. Gå og opsnap flammen i din sølle tilstedeværelse, der tilfredsstiller dig og dit endimensionelle verdenssyn, forhåbentligt klarer du 9 måneder inden dit bastard afkoms miskabte legeme starter sin miserable eksistens på denne klode, inden du taber kampen til dine dyriske lyster og du ender i sengen møg der ikke tilhøre dig, Gå så du skal jo nå det inden skilsmissen tager livslysten fra dig, forhåbentligt forstår du hvad jeg siger, eller er du også for håbløs til det. Føler du dig krænket? skal jeg ringe til menneskerettighedskonventionskomitteen og spørge om de kan komme og puste på hovedet fordi den slemme dreng siger “av, av” ord, kom igen Peanut, prøv at samle dig selv op fra gulvet, hvis du kender forskel på op, ned og de kardinale retninger selvfølgelig. Du kan jo slet ikke holde til denne kaliber eksport af sandheder direkte ind i øregangen til din underudviklede cerebrum, måske burde du ændre din informationssikkerhedsstrategi til at putte dine fedtede poter op for ørekanalerne så du ikke optager unødig mental korruption. 
Futue te ipsi, det er latin for fuck dig Peanut.

Ændre det lige:
Hva fuck har du røget kost? Umuligt du har skrevet alt det lort der, uden at have været skæv på noget.
Btw

3fcc1038a893df071b3221721c490759.png
https://www.synonymbog.com/

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.