Hop til indhold
Stavox

[Solved] E2 job


big boy DK

Recommended Posts

Jeg er ikke helt sikker på hvad du taler om, en person som sælger e2 som kan købe den af en eller anden dealer? 
Eller at selve e2 dealeren selv skal lave den og sælge en gunshop videre til 7000Kr? 
 

3 hours ago, HaniSkilz said:

Der er nogle som @CasperDK  og @Mads Madsen som der laver og sælger af hvad jeg ved.

Det er rigtigt. 

Jeg laver Custom gunshops/e2 (koster ekstra), og sælger dem som jeg har lige pt. 

Jeg har allerede smidt et par stykker her op på forum, de er så rimelig outdated, det kunne godt være jeg skulle smide en ny op.

 

Jeg ved ikke helt med @DetBareMads om han har nogle som han sælger.                                    

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg er ikke helt sikker på hvad du taler om, en person som sælger e2 som kan købe den af en eller anden dealer? 
Eller at selve e2 dealeren selv skal lave den og sælge en gunshop videre til 7000Kr? 
 

Det er rigtigt. 

Jeg laver Custom gunshops/e2 (koster ekstra), og sælger dem som jeg har lige pt. 

Jeg har allerede smidt et par stykker her op på forum, de er så rimelig outdated, det kunne godt være jeg skulle smide en ny op.

 

Jeg ved ikke helt med @DetBareMads om han har nogle som han sælger.                                    

Sælger INTET!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.