Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban request


E m i l

Recommended Posts

______________________________ 

SteamID STEAM_0:1:506710097

Hvorfor skal du unbannesFordi jeg har tænkt over mine ting og er blevet et bedre menneske kommer ikke til at lave fejl I'll Lav god r p

Fra nu af og  I kommer ikke til at høre at jeg laver mos I kommer til at høre jer Hvor god jeg til rp er vi i kommer ikke

til at lave rdm og jeg ved ikke hvad Ordblind det er rigtig svært at skrive please giver den onban kommer ikke til at lave fejl mail har lært af mine fejl Undskyld til admin Som har taget mig i var et lille barn der ikke finde ud af mit rp Jeg kommer ikke til at lave mos jeg kommer til at lave god rp og hygge mig at Sammen med jer Har virkelig tænkt over tingene Jeg er 100% på jeg ikke gør det igen Jeg var bare dum der kan  Hav en god dag hilsen. emil 

______________________________ 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Emil.

 

Det er jo ret slemt i sig selv, at lavet et brud på et prøveunban. Det viser lidt, at du stadig er ligeglad med den straf du har fået. Måske du skulle vente en måned eller to mere.

 

Jeg vil alligevel lige få taget en snak med Mikk omkring din unban-request. Du hører fra os snarest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men jeg har lært af min fejl Jeg kommer ikke til at gøre det igen Please give mig en chance til Jeg lover at jeg ikke kommer til at gøre det igen Kommer du har virkelig gjort min fejl og 100% på jeg ikke gør det igen at jeg kan godt se hvad jeg har Gjort det er dumt please en til chance 

kan god nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 19/8/2020, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.