Hop til indhold
Stavox

Ide til jer der kan finde ud af e2 eller lave apps


『♛』 Legenden 『♛』

Recommended Posts

Hej alle sammen, mit forslag blev desværre afvist af stavox, men da jeg gerne vil have dette bliver til en ting, så vil jeg dele den med jer der kan finde ud af at lave apps på appstore (ingame selvfølgelig)

 

-------------

Lidt start info: Normalt når jeg spiller på serveren er jeg rigtig tit våbenhandler og også rigtig tit bankmand. Jeg oplever rigtig meget at folk kommer ind i butikken og de gerne i vil indsætte deres printere at de er meget nervøse for at blive scammet, dvs de er bange for jeg enten lukker butikken efter 5 minutter, giver dem mindre procenter end hvad jeg siger de får og mange andre ting. Det er klart mange er bange for det, da det er nemt at scamme folk, hvis man har en bank og gunshop OG rigtig mange der har en bank gør sådan noget.

 

Ideen: Min ide er at få lavet en trustpilot inde på chrome, altså inde på tabletten og så går man ind på chrome, og så står der trustpilot. Det som man så kan gøre, er at oprette en konto inde på trustpilot, hvor man skal oplyse sit spiller navn. Så kan andre gå ind på trustpilot og klikke på fx "legenden" Så inde under mit navn, står der så "Gunshop" og "Bank" Så kan folk gå ind og smide 1/5 stjerner og skrive en kommentar. det kunne være 5/5 stjerne "Legendens bank kan man stole på, har tjent mange penge hos ham og han scammer ikke" Og så kan folk gå ind på trustpilot for at se, om jeg er en loyal bankmand eller om jeg scammer alle 😄

 

Fordele: 

- Folk kan se om en bankmand er loyal inden de indsætter deres printere, så de ikke mister penge.

- De nørder der kan finde ud af at lave e2'er har noget nyt de kan lave, ide: lave en e2 som så kan sættes til egp og vise ens stats på trustpilot 🙂

- Chrome kommer til at have en ny ting, så den ikke ser så kedelig ud 🙂

 

Ulemper: 

- Folk som ikke kan finde ud af det, ville selvfølgelig kunne give en dårlig anmeldelse uden grund.

Eneste ulempe jeg kaa se, men det kan man 100% finde en løsning på 🙂

 

Jeg vil meget gerne hører jeres mening om det her 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

Hej alle sammen, mit forslag blev desværre afvist af stavox, men da jeg gerne vil have dette bliver til en ting, så vil jeg dele den med jer der kan finde ud af at lave apps på appstore (ingame selvfølgelig)

 

Ulemper: 

- Folk som ikke kan finde ud af det, ville selvfølgelig kunne give en dårlig anmeldelse uden grund.

Eneste ulempe jeg kaa se, men det kan man 100% finde en løsning på 

Jeg kan komme på en del andre:
- Folk kan spamme dårlige ting om hindanden uden nogen kan være sikker på det er sandt.

- Folk kan skifte navn / Fake deres data

- Ideen med at man kan vise sin trustpilot frem lyder ok, men folk kan bare lave en falsk.

- App'en kommer til at ligge på tabletten(efter appstore icon'et) og ikke i gewglo browseren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Aske skrev:

Jeg kan komme på en del andre:
- Folk kan spamme dårlige ting om hindanden uden nogen kan være sikker på det er sandt.

- Folk kan skifte navn / Fake deres data

- Ideen med at man kan vise sin trustpilot frem lyder ok, men folk kan bare lave en falsk.

- App'en kommer til at ligge på tabletten(efter appstore icon'et) og ikke i gewglo browseren.

@Aske

- Den første med at folk kan spamme dårlige ting om hinanden, der kan man selvfølgelig lave noget, så man kun kan skrive en ting om 1 person.

- Det med at skrifte navn kan man sikkert også gøre noget ved. det kunne være at dem der laver appen kan finde ud af at kode, så man kun kan have en konto uden at ændre navn 

- Det her var en ide jeg havde sendt ind til forslag, derfor står der at den vil ligge i gewglo browseren 😄

Men tak for feedback 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan bare lave app'en selv?

Ser ikke en grund til at serveren skulle adde det, da det stort set kun vil lave rod i det, som Aske skriver vil folk bare spamme dårlige reviews på folk som de ikke kan li' og tvivler virkelig på det nogensinde vil blive taget seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, MicGirl skrev:

Du kan bare lave app'en selv?

Ser ikke en grund til at serveren skulle adde det, da det stort set kun vil lave rod i det, som Aske skriver vil folk bare spamme dårlige reviews på folk som de ikke kan li' og tvivler virkelig på det nogensinde vil blive taget seriøst.

@MicGirl

Hvis du læser hvad jeg har skrevet til aske, ville du ikke have skrevet det der.

Det her startede med at være en ide til serveren, men da de har afvist det har jeg nu lagt det op på det scripting. 

Jeg kan slet ikke finde ud af at lave sådan en app, jeg har selv prøvet men givet op. Derfor vil jeg stadigvæk gerne have dette trustpilot bliver aktuelt og dele denne ide til de seje nørder der kan finde ud af det 😄

 

Dette står faktisk også øverst oppe til at starte med 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har det sådan lidt svært med den her trustpilot app.

 

Jeg tror at der ville opstå det samme problem som selve trustpilot har i dag. Dvs. at nogle folk bliver betalt for at lave en god anmeldelse.  

 

Hvis det ville virke -uden for mange falske anmeldelser-, ville jeg ellers mene at det ville være rigtigt godt for alle.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er en rigtig god ide, men med en masse ulemper som Aske og MicGirl har skrevet. Jeg tror også bare der ville komme en del problemer app'en, da der er mange der nok ikke helt, kan håndterer det. 

 

- Men hvis man kunne gøre sådan at app'en ikke bliver spammet, og alle de ulemper sker, synes jeg at det er en mega fed ide'.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.