Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Req - Few Sandberg


Lolly

Recommended Posts

Dit in-game navn: Lolly
Spillerens in-game navn: Few Sandberg Og Nick Gerr
Dit SteamID: STEAM_0:1:244727434
Spillerens SteamID: Few: STEAM_0:0:52266889 Nick: STEAM_0:1:532789493
Tidspunkt for hændelse: 23:55
Hvilke regler er blevet brudt: Problock
Hvad skete der: Few Sandberg Og Nick gerr har sat props så man ikke kan forlade spawn!
Beviser: https://medal.tv/clips/29895616/d1337cBggvva

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke hvorfor mit navn bliver nævnt. Den eneste prop jeg ejer i videoen er den ved vinduet hvilket på ingen måde forhindre at man kan gå ud af spawn. Årsagen til at props eksisterer generelt er fordi der er lavet en sikkerheds-grænse og borgmesteren bliver anholdt mens han bygger den op og den bliver senere slettet. Desuden er der en smart-door hvilket vil siges at man kan lockpicke eller bryde sin vej ud og det er derfor ikke prop-block. Prop-block ville svarer til at du har blokeret med props uden en mulighed for at komme væk, hvilket altså ikke er tilfældet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan godt være at døren i bagenden af spawn var låst op, men det er jo ikke ligefrem den vej folk regner med at skulle gå ud af spawn, og i henviser heller ikke til det nogen steder som jeg kan se. Jeg tænker det give lidt sig selv at der ikke skal sættes noget op som blockere spillere i frit at forlade spawn området.

 

Jeg tager en snak med de to spillere og giver dem en passende straf om nødvendingt.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Double Lz skrev:

Ved ikke hvorfor mit navn bliver nævnt. Den eneste prop jeg ejer i videoen er den ved vinduet hvilket på ingen måde forhindre at man kan gå ud af spawn. Årsagen til at props eksisterer generelt er fordi der er lavet en sikkerheds-grænse og borgmesteren bliver anholdt mens han bygger den op og den bliver senere slettet. Desuden er der en smart-door hvilket vil siges at man kan lockpicke eller bryde sin vej ud og det er derfor ikke prop-block. Prop-block ville svarer til at du har blokeret med props uden en mulighed for at komme væk, hvilket altså ikke er tilfældet.

I havde lavet en såkaldt “Grænse kontrol” som i ikke må, I må heller ikke lave en road

block da i ikke er politi, 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Lolly skrev:

I havde lavet en såkaldt “Grænse kontrol” som i ikke må, I må heller ikke lave en road

block da i ikke er politi, 

Ved ikke hvorfor du nævner roadblock. Casen er dog over og vi har fået at vide man ikke må lave en grænse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Double Lz skrev:

Ved ikke hvorfor du nævner roadblock. Casen er dog over og vi har fået at vide man ikke må lave en grænse.

Fordi det i lavede var en “Grænse kontrol” som i kaldte det, Gav jer så en forklaring hvad i kunne have gjort hvis i var betjente

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.