Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request - rynkee


rynkee

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:66600698

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi jeg savner at spille GmodRP. Jeg har spillet en del før i tiden, det er et par år siden efterhånden. Jeg var inde på serveren for nyligt, dette resulterede så åbenbart i et permanent ban for mig. Jeg ved ikke rigtig lige hvorfor og hvordan det hele gik an. Men jeg endte altså med et Permban som jeg så har i hænderne nu. Jeg vil utroligt gerne ind på serveren og spille igen. I og med jeg faktisk rigtig godt kan lide serveren og ikke er interreseret i at lave FailRP eller at trolle på nogen vis. Til sidst vil jeg gerne undskylde for at jeg har gjort noget galt og fortryder selvfølgelig mine handlinger. Utroligt dumt gjort af mig og tager selvfølgelig ansvar for det. Men håber jeg kan få en chance til.

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa rynkee

Tænker vel lige du for min side af hændelsen.

En person kalder case over du havde skudt ham, du starter ud med at benægte det hvorefter du ændre mening og siger det ikke var med vilje du skulle skyde ham.

Jeg tjekkede op på hvad det var sket og så det var 100% bevist da du både knocked ham og færdig gjorde ham, jeg TP'ede så tilbage for at snakke med dig hvor du nævnte at det var for sjov du skød ham og du endelig bare kedet dig.

Da jeg så var igang med at Forklare dig hvorfor du skulle til at havde ban (for løgn i case samt bevist RDM) valgte du at Leave,

Jeg bedømte efter den sammentale vi havde og din opførsel at du blot var inde for lave rod i den.

 

Jeg vil tage en snak med Mikk omkring dit unban. Du hører fra mig snarest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.