Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Wittenberg - Unban Request


Wittenberg

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:177938466

Hvorfor skal du unbannes: Hejsa, jeg fik ban igår af grunden "Mass RDM". Og det forstår jeg også 100%, og respektere også Jakobs valg!. Det jeg syntes der var unfair i min straf var, at jeg stod afk i en times tid, da jeg kommer tilbage indser jeg at der sker en masse ting, politi betjente som skød hinanden osv. Og callede straks en case, men siden kun Flixx var online atm, tog det utroligt lang tid, Jeg glemte alt om casen, og afsluttede den bare, efter som det så ud til at de var stoppede... Jeg forsattede bare mit rp som Betjent. (Nu skipper jeg lidt af historien siden der ikke skete så meget). Jeg kommer kørene ind i byen, og ser Benny Booze og Pivert skyde på hinanden. På det tidspunkt skete der ikke noget i byen ud over dem som skød. Flixx var stadig online atm. Og siden han ikke tog fat i dem, eller der var nogen der callede case, tænkte jeg bare jeg kunne joine, hvilket som jeg fortryder nu. Vi vælger at lave den her regl, om at kun inde på pd må vi skyde hinanden, Så vi ikke risikere at ødelægge andres rp. Men det kan jeg så forstå, at det har vi. 

 

Jeg vil gerne have unban, siden det meste af mine dage går for det meste på Stavox, eller på deres discord. De fleste af mine venner, er også fra Stavox...
Jeg glæder mig til et svar!

K.H Wittenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Wittenberg.

 

Vi ved begge som sagt at det du gjorde ikke var okay, og det har så fået de konsekvenser som det nu har.

Jeg tænker bare lidt at, hvis du virkelig havde tænkt dig godt og grundigt om, så havde du gjort ligesom 2 andre spillere gjorde, de satte sig nemlig i support på discord og fik hjælp lige med det samme, de deltog ikke i jeres dårlige beslutninger, men valgte den rigtige vej, hvilket du også selv kunne have gjort, jeg føler selv det er logisk nok at man ikke laver mass RDM på serveren når der er 20 spillere på, om klokken er 03 eller ej, så udgør det ingen forskel vil jeg gerne lige pointere, så jeg synes du har fået en retfærdig straf i og med jeg udsourgte jer alle, hvorfor i ikke bare skulle have permanent udelukkelse, der følte jeg du havde nogle okay ting at sige som så gjorde du kun fik 1 uge, hvilket er en mild og retfærdig straf i forhold til hvad du gjorde?

Du skal ikke kun se på dit ban som en irriterende straf, men som en pause, hvor du kan reflektere over hvad du har gjort og hvad du nok bør gøre næste gang.

Men jeg synes som sagt ikke du skal have unban før den uge er gået, men ser frem til at træffe dig igen på serveren efter dit ban.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.