Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Frederik Larsen


Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:148181250

Hvorfor skal du unbannes: Hej, mit navn er Frederik og jeg spiller rigtig meget inde på stavox og jeg syntes det er en pisse fed server, Nå men lad mig starte. 

Klokken er 2:30 om natten og vi er ca 15 spillere på, jeg ser en masse betjente gå og rdme, og så tænke jeg at det kunne være sjovt at være med.. Det var så et meget dum beslutning, da der efter 20 min kom en admin på, pågrund af 2 klager.. 

Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg ikke spiller andet lige pt. og jeg gerne vil rette op på min fejl.

Håber i vil kigge nærmere på det..

Kh Frederik Larsen ❤️

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Frederik!

Som sagt så fik jeg 2 henvendelser på discord angående at politiet gik rundt og lavede Mass RDM, jeg joiner så serveren, hvor jeg kan se at dig og flere personer har skudt ekstremt mange og ud fra det vælger jeg så at tage dig og alle de andre med op på et tag så vi kan få en snak omkring det hele.

Jeg spørger jeg alle om, hvorfor i ikke bare skal udelukkes permanent, hvor jeg føler jeg får nogenlunde argumenter fra dig og vælger derfor så kun at give dig 1 uge.

Jeg kan se at du her den sidste måned har fået 44 straffe og føler måske også det er på tide du måske får 1 uge til at tænke over det hele, så jeg synes IKKE du skal unbannes, da jeg føler dit ban det er 100% fair og fortjent som du også selv siger til mig oppe på taget.

 

Jeg vil så også sige at ligemeget om klokken er 2 eller 14, så udgør det ingen forskel på reglerne, hvis i ville hygge jer på en anderledes måde, så skulle i have kontaktet en staff på serveren og spørge hvad han synes, og så er det i den grad heller ikke i orden at gøre det når der er 20 spillere på serveren, man skal respektere dem der gerne vil RP, selvom klokken er 03.

 

Venlig hilsen,
Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jakob, det er også bare fordi at her den anden dag skete der det samme og der var der også en staff på, tror det var Anders Mat, hvor han sagde at når det var så sent og det kun kig ud over os var det fint. Men kan godt se hvis der er nogen der ikke har haft det sjovt er det selfølgelig også helt fair med en straf. Og syntes også du gjorde det helt rigtige og så slap jeg også billigt som vi selv snakkede om 🙂 Grunden til at jeg skriver unban req er også fordi at jeg godt ved at jeg ikke kommer til at gøre det igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Frederik.

 

Du siger du ikke kommer til at gøre det igen, ik? 

Men jeg kan jo se at du dagligt for mere end 1 straf ca. så vi kan ikke vide med sikkerhed hvor pålidelig du er der.

Men igen så synes jeg ikke du skal have unban, men bruge denne uge på at se tilbage på de ting du har gjort forkert og finde ud af, hvordan du kan rette op på dem og sørge for det ikke sker igen.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Jakob, det jeg mener med det at det er at det er på tide for mig at lade være med at bryde regler og ser dette som en god advarsel for det. 
Og hvis jeg bliver unban eller om den uge vil jeg gøre mit bedste for ikke at bryde alle de regler.. 44 jails på en måned er jo fuldstændig sygt.. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Frederik.

 

Ser frem til at du ikke vil bryder regler flere gange om dagen, men synes stadig ikke du skal have unban, synes du har fået en fair og god straf til at vise dig at handlinger efterfølges af konsekvenser og i nat har du handlet skidt og det er du blevet straffet for, men tag dig tidem til at få læst reglerne og tænke over tingene, og så håber jeg selvfølgelig at se dig når dit ban er overstået.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Jakob 🙂 Ved godt jeg har laver lort i den og syntes også bannet er fint nok, men tror ikke jeg behøver at vente i 7 dage, da jeg kom op på det tag hvor der står det der, vidste jeg godt at jeg hellere må stoppe med at klokke i den, så jeg ser mig selv til ikke at gøre noget så stupid igen, og tror jeg er klar efter den episode idag.

vh Frederik Larsen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.