Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gambling - "Stavox gambling"


Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg er ikke den eneste der savner gambling, det gør vi alle jo 😄

VIGTIGT: Jeg ved der er mange der har lavet forslag om gambling skal tilbage, men jeg er den eneste der rent faktisk har en ide til HVORDAN

 

Jeg har derfor prøvet at tænke over en måde gambling kunne blive til en ting igen. 

Jeg synes det kunne være sindsygt, hvis der blev lavet en app til tablet, hvor man kunne gå ind på appen som kunne hedde "Stavox gambling" og så gamble, det kunne være gambling som: Coinflip eller roulette. Det kunne også være meget sjovt at kunne bette ligesom man better på en fodbold kamp, bare hvor det kunne være "Hvor mange bliver arresteret inden 1 time"

Roulette: Pengene som man better på roulette vil selvfølgelig bare forsvinde og dem vil der ikke ske noget med, det er bare serveren der får dem.

Coinflip: Pengene som man better på Coinflip der vil det selvfølgelig være 1 mod 1 så den ene vil få modstanderen og sine egne penge igen.

Bet: Min ide er at man kan bette på, hvor mange der fx bliver arresteret, så det vil sige inde på appen "Stavox gambling" ville man kunne bette på der var maks 10 der blev arresteret og så kun få 1,02x igen. og så maks 50 der blev arresteret og så få 3,38x igen. Dette er dog eksempler med "x igen"

Hvorfor gøre det på den her måde?

En af de grunde til jeg mener der vil være stor chance for at min ide vil blive til virkelighed ville være at de problemer der har været med gambling er folk der snyder med e2, og det ville være umuligt med den her ide da det jo er serveren der styrer det. 

En af de grunde til det kunne være fedt med gambling, er hvis jeg har 200.000kr. på min konto og jeg bruger 150.000 på weed og jeg mister alt mit weed, så har jeg kun 50.000kr. tilbage, så ville det være fedt at kunne gamble sine penge og måske få tjent de mistede penge ind hurtigt igen.

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes at gambling var en fed ting, men syntes også det største problem lå i at der ingen der lavede andet end at gamle.

Hvis din ide med en app på tablet'en kom til realitet så ville alle stå afk i spawn istedet for inde i Danske Bank eller Butik 2.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MicGirl skrev:

Jeg syntes at gambling var en fed ting, men syntes også det største problem lå i at der ingen der lavede andet end at gamle.

Hvis din ide med en app på tablet'en kom til realitet så ville alle stå afk i spawn istedet for inde i Danske Bank eller Butik 2.

@MicGirl Så kan man lave en ting der gør, man maks kan gøre det hver 1 time, eller noget i den dur 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

"Hvor mange bliver arresteret inden 1 time"

"hallo Trixx kan du ikke lige gå Vicerigs og arrestere X antal spillere og demote alle andre end dine venner så jeg får penge?"

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Guzern skrev:

"hallo Trixx kan du ikke lige gå Vicerigs og arrestere X antal spillere og demote alle andre end dine venner så jeg får penge?"

@Guzern Det er jo ikke politiet der får penge får at arrestere et vis antal spillere? det er folk der har bettet på det. Og ja selvfølgelig kan man gøre det som du skriver, men synes du så også vi skal fjerne politiet? fordi indsatslederen kan demote alle lige inden man får løn og så få alle pengene selv? præcis. Det er umuligt, at kunne lave sådan noget her, uden der ville være en form for snyd. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

 

En af de grunde til det kunne være fedt med gambling, er hvis jeg har 200.000kr. på min konto og jeg bruger 150.000 på weed og jeg mister alt mit weed, så har jeg kun 50.000kr. tilbage, så ville det være fedt at kunne gamble sine penge og måske få tjent de mistede penge ind hurtigt igen.

 

 

Wtf. Det der er den mest ufornuftige sætning jeg nogensinde har hørt.

Ludoman on the rise

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

Det er jo ekstremt besværligt? eller er det bare mig

Du forstår åbenbart ik hvad jeg skriver. Jeg siger det da dumt at man må der, hvis man ikke må ingame.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Critz skrev:

Altså folk er begyndt igen, bare på discord. Så går de ind på en eller anden side og coinflipper og derefter sender ingame, sååå altså hvis man ikke må ingame, er det så ik lidt dumt man må der?

Jeg mener at det er en besværlig måde at gøre det på det over discord, iforhold til det kunne være på serveren

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

Til det møde du skriver, blev det noglesinde til noget? eller har de droppet det

Tror ikke det er deres største projekt når community mødet var for mere end 1 år siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.