Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kørekort ide på stavox.


Recommended Posts

Legendens forslag om kørekort på serveren

Hejsa, jeg har længe syntes at min mormor, som ikke engang kan se kører lidt bedre end de fleste inde på stavox 😄 

Så derfor tænkte jeg på den ide, at det kunne være sjovt, så min ide går lidt ud på:

Man kan være 1-4 kørelærer - for at få et kørekort skal man tage en teoriprøve som man kan via tablet, derefter skal man ud og kører med en kørelærer hele byen rundt, og lærer færdselsloven at kende. Teori kan for eksempel koste 5000kr. for at tage en prøve, hvis man fejler, kan man tage den igen (måske 30 min efter?) Derefter skal man selvfølgelig også betale for at kørelæren bruger sin tid og bil på det, så kan det for eksempel koste 5000kr at være ude og køre. Så det vil blive 10000kr. ialt for at få taget sit kørekort.  

ens kørekort kan måske varer i begrænset tid og så tage det igen?

Ellers kan det også varer for evigt og så bare være lidt dyrere 🙂

En ide kunne også være politiet kan fratage ens kørekort og så må man tage et nyt et 😄

Dette er ikke kun en ide til at få folk til at kører pænere, men også til et nyt job.

 

Det var en lille ide jeg sad og tænkte på, jeg vil meget gerne høre jeres mening om min ide, eller i kan komme med nogle forslag til min ide 😄 hvis der er stavefejl vil jeg godt lige sige jeg lige er vågnet og klokken er 7.

 

Mvh Legenden - God dag 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Guzern skrev:

Folk gir jo alligevel ik en fuck efter de får kortet i det tilfælde?

Det har du selvfølgelig ret i, men det skal lige siges ideen er ikke kun fordi jeg synes folk køre dårligt, men også et nyt job der kunne være sjovt, da jeg også synes der måske mangler lidt flere jobs. 😄 

Tak for din mening

1 minut siden, 『♛』 Legenden 『♛』 skrev:

Det har du selvfølgelig ret i, men det skal lige siges ideen er ikke kun fordi jeg synes folk køre dårligt, men også et nyt job der kunne være sjovt, da jeg også synes der måske mangler lidt flere jobs. 😄 

Folk bliver ved og ved med at kører elendigt, de køber deres bil ud for 10000kr og bliver ved.

derfor var det også en mulighed at politiet kan tage folks kørekort "måske ikke alle betjente, men indsatsleder" og så skal folk tage et nyt kørekort, jeg tror det ville kunne fungere på serveren, hvis folk kunne få taget deres kørekort.

Tak for din mening

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.