Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Flænser


Flænser

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:186187335

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej jeg kan se jeg er blevet bannet for alt account men har ikke alt accountet overhovedet sagen af den er at vi har 3 pc'er herhjemme min, min storebrors og min lillebrors min storebrors er hurtigst hvilket gør at når han er på arbejde bruger jeg hans istedet for min egen tror det lidt er der den ligger eftersom jeg tror i har set jeg har været på hans PC  han er tit på arbejde så bruger den også rimelig tit så tror der må have været en lille misforståelse omkring alt dette med alt accoint etc (hvis i undrer jer over hvorfor jeg først laver unban request nu er det fordi jeg simpelthen ikke har magtet før nu) Ville elske at komme ind og spille igen eftersom der tilsynladende har været tale om en misforståelse 

 

 

min storebror lavede en account som var tæt på at blive bannet pga alt account men de har fået det ordnet fordi det var en misforståelse så forstår ikke helt årsagen til mit ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Flænser.

 

Alt startet med da @Madsldr klaget over at du og nogle andre havet snakket om hans Adresse/navn og nummer osv. det gik noget tid og jeg tog så sagen igen. Jeg tjekket op på alt og så valgte jeg at give dig ban.

 

Video:

Jeg kom i tanke om eller nok mere mads sagde at det nok ikke det klogeste at jeg ligger videoerne ud til alle side alt mads info bliver sagt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Sokke✌ skrev:

Hej @Flænser.

 

Alt startet med da @Madsldr klaget over at du og nogle andre havet snakket om hans Adresse/navn og nummer osv. det gik noget tid og jeg tog så sagen igen. Jeg tjekket op på alt og så valgte jeg at give dig ban.

 

Video:

Jeg kom i tanke om eller nok mere mads sagde at det nok ikke det klogeste at jeg ligger videoerne ud til alle side alt mads info bliver sagt

 

Som jeg også har skrevet til dig over PM er det ikke mig som leaker hans info det er LotuA synes godt du kunne tjekke lidt mere op på det til næste gang inden du bare dropper ban hammeren + det klip er måneder gammelt hvorfor han vælger at vise det nu er jeg virkelig uviden om

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Flænser skrev:

Som jeg også har skrevet til dig over PM er det ikke mig som leaker hans info det er LotuA synes godt du kunne tjekke lidt mere op på det til næste gang inden du bare dropper ban hammeren + det klip er måneder gammelt hvorfor han vælger at vise det nu er jeg virkelig uviden om

Jeg har ikke leakede Information om nogen

(tror heller ikke flænser har) det der skete var at mads sagde hans telefonnummer, hvor flænser hvist ringede hvis jeg ikke husker helt forkert. Men jeg troede det var et falsk telefonnummer, så jeg tjekkede hvem det tilhørte. Jeg spurgte så om mads kendte personen og adressen der var tilknyttet nummeret, det vidste sig at være mads far og deres bopæl. Men jeg har aldrig leakedet noget af det jeg fandt ud af, det var kun mellem mig, mads og flænser.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, LotuA skrev:

Jeg har ikke leakede Information om nogen

(tror heller ikke flænser har) det der skete var at mads sagde hans telefonnummer, hvor flænser hvist ringede hvis jeg ikke husker helt forkert. Men jeg troede det var et falsk telefonnummer, så jeg tjekkede hvem det tilhørte. Jeg spurgte så om mads kendte personen og adressen der var tilknyttet nummeret, det vidste sig at være mads far og deres bopæl. Men jeg har aldrig leakedet noget af det jeg fandt ud af, det var kun mellem mig, mads og flænser.

Sandt undskyld min dårlige formulering det var faktisk lige præcis sådan det skete

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.