Hop til indhold
Stavox

Favorit is 🍩


Pablo Badekar

Recommended Posts

Hejsa allesammen, nu hvor vi er godt igang med sommeren, sÄ er jeg er lidt nysgerrig pÄ, hvad er jeres favorit is? isÊr om sommeren

 

Jeg starter (no shit) Min favorit is er helt sikkert Toms skildpadde is, altsĂ„ sĂ„dan en kunne jeg da godt leve pĂ„ resten af mit liv. Og sĂ„ nĂ„r den er pĂ„ tilbud i den lokale sĂ„ fyldes fryseren ogsĂ„ 😄

 

 

Nanna Bested (@nannabested) — Likes | ASKfm

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Er meget kresen men som pindis er astronaut is og kÞbenhavner stang mine yndlings men som kugle is og sÄdan er det nok banen med chokoladd stumper i. Er blevet helt vild med den for det seneste. Plejede i fortiden KUN at fÄ vanilje i en kugle is og det er ret kedeligt.

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

1 minut siden, VaffelVictor skrev:

Er meget kresen men som pindis er astronaut is og kÞbenhavner stang mine yndlings men som kugle is og sÄdan er det nok banen med chokoladd stumper i. Er blevet helt vild med den for det seneste. Plejede i fortiden KUN at fÄ vanilje i en kugle is og det er ret kedeligt.

AltsÄ sÄdan en kÞbenhavner stang der, den ka ogsÄ noget

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

26 minutter siden, Kiwi Z skrev:

synes kÞbenhavner stang  er syg, men isbÄd er ogsÄ en kÊmpe banger.

 

men ved ikke hvad de her hedder Voedsel van vroeger... - Algemene Zaken - GoT
men alle former for dem der er fucking gode

maxi bon er fucking crazy god

Link til kommentar
Del pÄ andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • TilfĂžj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - VilkÄr for brug.