Hop til indhold
Stavox

Please fix EvoCity Serveren


Svupp

Recommended Posts

Sorry hvis I føler jeg kommer til at shit talke lidt, det er slet ikke mening med beskeden, jeg vil bare gøre folk der læseren opmærksom på hvordan det er at spille inde på Evo nogle gange.

Jeg spillede inde på EvoCity serveren idag. Jeg startede med at ansøge som politi, fordi det var lang tid siden jeg havde prøvet det. Men så snart jeg får rollen og får lov til at spille i 10 minutter, bliver jeg smidt af. Jeg tænker ikke over det og bliver P.E.T. Jeg møder så "Mike Cuckslong" som var borgmester på det her tidspunkt. Vi sætter os for at lave en sikker "gågade" hvor folk ikke bare blev kørt ned uden grund af folk der bare fræser igennem byen. Men vi får så at vide af politiet at vi ikke må lave, hvad de kaldte det, "road block". Vi blokerede ikke vejen på nogen måde, alt vi gjorde var bare at sætte et skilt op omkring græsset ved banken hvor der stod "Gågade", og så satte vi nogle få cement blokader for at makere hvor gågaden var. Vi blev lidt træt at politiet, men vi blev aldrig sure på dem, vi legede med på den, som man nu gør i RP. MrMikkel kom efter os pga fordi at han sagde vi ikke måtte "blokere vejen" med vores "gågade". Han sagde det kun var politiet der kunne lave road blocks (også selvom det vi lavede var på ingen måde road block). Mig og borgmesteren lavede så en lov der hed, "ingen gågade, ingen politi blokader" (eller hvad man nu kalder de der kæmpe bygninger som politiet laver nogle gange der fylder hele byens tunnel). MrMikkel blev træt af os og lavede så en "rundkørsel". Han lavede en stor cirkel med et kæmpe træ i, faktisk to af dem (kan ses på billederne). Nu blev jeg træt af at blive pønset rundt af MrMikkel og hans venner, så jeg spurgte om lov til at blive politi. Jeg blev det i 20 sekunder for så at blive smidt af igen. Det samme gjorde nogen andre, og vi var alle pænt sure. Alle andre roller var fyldt helt op og der var kun fem betjente, og de fem betjente havde mere travlt med at passe deres "rundkørsler" som fyldte næsten hele vejen, istedet for at stoppe ting som gunshop raids, eller mugs, eller folk der blev kørt ned eller holdte ulovligt lige foran dem, deres rundkørsler var alt for vigtige. Mig og de andre som bliver fravalgt, bliver så pænt sure. Vi forklare dem (MrMikkel og company) hvorfor vi mener det ikke er ok bare at smide os af rolen uden grund hver gang vi prøver at joine politiet. De cop-baiter så os ind i deres p-plads, hvor de bare får lov til at arrester os. De slår på os med stunsticks fordi vi "blocker" deres dør, også selvom ingen var i nærheden af den. Vi laver oprør. Vi laver så pd raid, og når et godt stykke ind i basen. Vi bliver så anholdt og en af os bliver jailede af en admin uden grund, ingen af admins lytter til os, vi bliver bare skydt inde i fængslet af nogle der stod udenfor, de fik heller ingen warns eller bans, og det skete fem gange. Jeg holder mig til Rockford. Fix Evo.

20200729142453_1.jpg

20200729150627_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Evocity = Små børn og trælse Gangs som er sindsygt arrogante og tror de ejer alt.

 

Rockford = Små børn i gangs der varer 2 uger, og når de så forlader det/bliver smidt ud indser de hvor sindsygt nederen de var at høre på.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Guzern skrev:

Evocity = Små børn og trælse Gangs som er sindsygt arrogante og tror de ejer alt.

 

Rockford = Små børn i gangs der varer 2 uger, og når de så forlader det/bliver smidt ud indser de hvor sindsygt nederen de var at høre på.

Alt sammen meget sandt

3 timer siden, Niklas Pedersen skrev:

Okay, så kald staff næste gang du mener, at det er et problem? 

Men ellers, så held og lykke på Rockford

Tak
Ej men for at være helt ærlig, var det skide svært at få fat i nogen som kunne eller gad at hjælpe. Altså MrMikkel var selv admin, og han så ikke hvad han selv gjorde forkert. Men det lige meget i guess.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder til at du har et problem med en vicerigspolitichef, der vil jeg henvise dig til:

https://stavox.dk/forums/forum/325-klager-på-rigspolitiet/

for at oprette en klage på en af dem.

 

Derudover lyder det også til at du har følt at en staff ikke har gjort sit arbejde tilfredsstillende nok, der vil jeg henvise dig til:

https://stavox.dk/forums/forum/18-staffklager/

for at oprette en staff-klage.

 

🙂 

 

// Mamacita

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.