Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fail ban


Allah Jammal

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, som det starter løber jeg rundt, for at købe en ny gun. jeg starter med at kigge ind, i butik 2. det første jeg ser, er at du står med en gun og kigger imod mig, du kigger ikke 100% på mig. men for min synsvinkel, ligner det rigtigt meget. du kigger imellem de 2 døre der er åben. jeg stod imellem de 2. jeg tager det som en trussel, og vælger at skyde dig. du caller en case, med RDM. jeg svare tilbage, det var ikke RDM. du caller en ny case som jeg husker, hvor der stod RDM eller noget ligende. jeg tper til dig, og forklare dig det, du vælger at sige i casen. "jeg stod bare med min gun, og ikke kiggede imod retning, hvor du var.. det bliver du ved med at sige. vælger at give dig et lille ban, fordi det var en mild løgn, du kunne fået op til 7 dage, men jeg giver dig 3 dage. 

// Kiwi Z 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Allah Jammal skrev:

Du kan tydeligvis se på videoen at jeg ikke kigger på dig men på dem der står ved siden af 🙂

når jeg går ind, for at se hvis jeg havde mulighed for at købe en gun. er det første jeg møder, dig der står og kigger ud i mellem de døre, med en gun. hvor jeg står i mellem de døre. jeg tager det som en trussel 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Allah Jammal skrev:

Du havde allerede en gun du havde jo ikke brug for at købe en mere 👍

Der var også en eller anden noob der havde sat hegn foran mens vi raidet så jeg ved ikke helt hvordan du havde tænkt dig at købe et våben

 

jeg må gerne købe lige som mange guns som jeg vil

 og hvordan skal jeg vide der var en prop, ved indgangen, når jeg kommer fra brandstation.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/07/2020 den 7:44 PM , Allah Jammal skrev:

Så det du skriver svarer jo til at jeg sigter på din ven og så skyder du mig.

At du står og sigter ud på de folk ude på gaden, giver dem ret til at skyde dig. At du ikke sigter 100% på kiwi er svært at vurdere, når man kigger fra Kiwis synsvinkel.

Altså, efter Kiwi tager våbenet frem og sigter på dig, sigter du også kort på ham inden at han begynder at skyde.

 

Er dog lidt i tvivl om der er sket en misforståelse imellem jeres kommunikation. At du siger, at du ikke sigtede i retningen mod ham, kan jo tolkes på flere måder. Om du mener at du ikke sigtede på Kiwi er vel korrekt, du pegede dog våbenet hen af hvor han stod.

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke selv er aktiv på staffklagen Allah Jammal, bliver klagen lukket med følgende konklussion.

Du kigger hen i mod, hvor Kiwi står, og du er så tæt på at sigte på ham, at det kan være svært for Kiwi at vurdere, om du rent faktisk sigter på ham. Hvis du har sagt i casen, at du ikke sigtede på ham lyver du dog ikke, men at du kigger i den retning han er nok til at jeg vil vurdere det til Kiwis fordel. Om et ban var nødvendigt er lidt svært at vurdere, da jeg ikke helt ved, hvordan det blev sagt i casen osv. 

 

Har du yderligere beviser, eventuelt af casen kan jeg sagtens genåbne klagen, ellers er det svært at gøre meget mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.