Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request - Dulles bedste ven


Bælze

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:533196428

Hvorfor skal du unbannes: 

Først og fremmest vil jeg sige 1000 gange undskyld for den mega dårlige opførelse inde på serveren. Har haft dårlig assitude overfor staff´s, ikke haft det gode sporg på min side (somme tider) Og bare i det hele taget ikke været mig selv. Er blevet det ældre og kan tage ansvar for mine handlinger, og hvad jeg fortager mig. Jeg kan virkelig godt indse ALLE  mine dumme fejl. Ville bare den ene chance for at kunne modbevise alt mit lort, og faktisk vise at jeg sagtnes kan opfører mig ordenligt overfor alle! og self også lave den bedste form for god RP.❤️

-MVH Alfred 

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Utrolig grimt sprog, Troll, Lyver i case, LTAP. skriv en unban request når du klar igen

Navn: Dulles Bedste Ven

AdminID: STEAM_0:0:132651080 - Misser [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 21-03-20 13:13


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Nu kan jeg se du har en del straffe og nogle bans fra serveren. Den her gang, er du virkelig blevet bannet for noget, som vi slet ikke tolererer inde på serveren. Hvis du ville få en chance igen, hvordan kan vi så sikre os, at du kan begynde at overholde vores regler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil virkelig gøre alt for at komme tilbage på serveren. Så du har mit ord på at jeg ville overholde alle regler. Håber ikke i tvivler på det, selvom det self er lidt svært når min opførelse har været så dårligt. Men er det ældre, og klogere. Så regner med jeg bruger hovedet bedre end sidste gang🙏

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.