Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Mic


Few Sandberg

Recommended Posts

Dit ingame navn: Few Sandberg
Staff ingame navn: Mic
Dit SteamID: STEAM_0:0:52266889
Staff SteamID: STEAM_0:1:73536783
 

Forklar situationen: Min ven og jeg kom kørende mod pd, jeg prøver så at bakke ind på parkerings pladsen hvor der holder en anden bil (får at vide jeg rammer bilen). Min hensigt var ikke at køre bevidst ind i bilen, men blot at parkere min bil. 

Vi bliver så beskudt af nogen som er i gang med pdraid (som ejer bilen). Vi opretter så en case for rdm, hvor casen bliver fjernet flere gange, og først efter flere forsøg bilen casen så taget af Mic som var med til at skyde på os. Han siger så at jeg bevidst er kørt ind i hans bil, og derfor er det okay at de skyder på os. Jeg fortæller ham så at jeg ikke har kørt ind i bilen med vilje, men Mic gider ikke at lytte efter. Jeg begynder så at blive irriteret og bruger en hårdere attitude. Mic afslutter så casen uden at der sker noget. Jeg skriver så en pm til ham hvor der står '' Det er flot du kan tag din egen case. du for plat idiot''. Han tager så fat i mig, og ville banne mig for grimt sprog i 1 dag.  - 

 

Jeg mener ikke at det er fortjent jeg skal bannes ud fra det han mener er ''grimt sprog'', og synes slet ikke man skal være staff hvis man ikke kan tåle at blive rettet.
 

Bevis: Ville gerne fremvise video bevis på discord hvis det er muligt

20200727224725_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er den ven der er nævnt i tråden og var også til stede. Der er optagelser af denne begivenhed og jeg er også villig til at samarbejde med staff for at give mere kontekst og indblik i situationen for at undgå løgne. Det skal siges at vores bil altså kun ramte Mic's bil en enkel gang uden intentionen til at gøre det. Det skete ved at vi parkeret og kørte baglæns og bremserne ikke har fuld effekt. Mic's bil bliver let skubbet uden at det er vores intention som man også kan høre når vi taler med hinanden. Mic løber ud fra PD og ser et kort sekund hvad der sker før han skyder løs i distancen. Han giver ingen advarsel(ler) og kommunikerer heller ikke med os, men tværtimod skyder uden noget videre. Han ender med at få sin egen bil til at springe og dræber os begge uden at vi har haft opbakket til en nødvendig kamp. Han tager derefter casen hvor han selv er anklaget og smider den til side efter at have vurderet han ikke har gjort noget forkert ifølge ham selv. Det burde vel også bemærkes at en staff der behandler anklager på sig selv, nok højst sandsynligt også kommer til at være til fordel for sin egen sikkerhed og uskyldighed. Det er ikke særligt objektivt eller gavnligt at man for det ikke kan kommunikerer effektivt med Mic fordi han ikke har en mikrofon in-game og derefter kommer ind og siger at han ikke har gjort noget forkert som det første når han teleporter til en.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Few Sandberg skrev:

Min ven og jeg kom kørende mod pd, jeg prøver så at bakke ind på parkerings pladsen hvor der holder en anden bil (får at vide jeg rammer bilen). Min hensigt var ikke at køre bevidst ind i bilen, men blot at parkere min bil. 

Vi pdraider, som er irrelevant for situationen, jeg ser så dig bakke direkte ind i min bil, hvor jeg så vælger at skyde dig.

Min bil har holdt der i 10 min, og når du køre direkte ind i den i en situation hvor du sagtens kunne have undgået den må jeg gerne skyde dig.

Om det er bevidst eller ej, det er min fejl at få det til at lyde som om jeg kun måtte hvis det var bevidst.

Min pointe var at hvis du køre direkte ind i en bil du helt uden problemer sagtens kunne have undgået må jeg gerne skyde dig.

 

5 minutter siden, Few Sandberg skrev:

Vi bliver så beskudt af nogen som er i gang med pdraid (som ejer bilen). Vi opretter så en case for rdm, hvor casen bliver fjernet flere gange, og først efter flere forsøg bilen casen så taget af Mic som var med til at skyde på os.

Jeg svarede jer via. staff > spiller, hvis du kiggede i chatten ville du kunne se hvad jeg havde at sige.

Du kaldte første gang for "RDM" hvor jeg svarede noget lignende: "Du kørte direkte ind i min bil, så nej". Anden gang "RDM - Nej, et eller andet" hvor jeg svarede noget lignende "Jo, du kunne sagtens have undgået min bil og derfor må jeg gerne skyde dig". Så trejde gang skriver du "TP istedet for at sidde og spille smart", hvor jeg så ville TP, men tog istedet for din ven som også var en del af det. Du kommer så gående lidt efter hvor jeg vælger at fjerne din case, da du valgte at indblande dig selv i casen.

 

8 minutter siden, Few Sandberg skrev:

Han siger så at jeg bevidst er kørt ind i hans bil, og derfor er det okay at de skyder på os. Jeg fortæller ham så at jeg ikke har kørt ind i bilen med vilje, men Mic gider ikke at lytte efter. Jeg begynder så at blive irriteret og bruger en hårdere attitude. Mic afslutter så casen uden at der sker noget. Jeg skriver så en pm til ham hvor der står '' Det er flot du kan tag din egen case. du for plat idiot''. Han tager så fat i mig, og ville banne mig for grimt sprog i 1 dag.  

Igen, beklager jeg for det til at lyde som om jeg kun måtte skyde dig hvis det var bevidst, men du kørte direkte ind i min bil...

Jeg lyttede, jeg svarede så igen og igen på det samme.

Du påstod også i casen at du ikke ramte min bil, men lagde jeg til side da jeg skrev i chatten.

Du siger så "Er du døv eller hva, jeg siger til dig at det ikke var fucking meningen at køre ind i din bil"

Din attitude i casen var flabet og efter casen sender du en flabet besked og kalder mig idiot, det er derfor du får ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Double Lz skrev:

Det skal siges at vores bil altså kun ramte Mic's bil en enkel gang uden intentionen til at gøre det. Det skete ved at vi parkeret og kørte baglæns og bremserne ikke har fuld effekt. Mic's bil bliver let skubbet uden at det er vores intention som man også kan høre når vi taler med hinanden. Mic løber ud fra PD og ser et kort sekund hvad der sker før han skyder løs i distancen. Han giver ingen advarsel(ler) og kommunikerer heller ikke med os, men tværtimod skyder uden noget videre. Han ender med at få sin egen bil til at springe og dræber os begge uden at vi har haft opbakket til en nødvendig kamp.

Jeg så jer godt køre ind i min bil, jeg kom inde fra pd af så jeres bil holde lige foran pd, helt stille. I bakker så direkte tilbage ind i min bil, hvorefter min intention var så at skyde Few, da det var ham der kørte. Jeg så ikke rigtigt dig indtil du tog et våben op og begyndte at skyde igen.

 

7 minutter siden, Double Lz skrev:

Han tager derefter casen hvor han selv er anklaget og smider den til side efter at have vurderet han ikke har gjort noget forkert ifølge ham selv. Det burde vel også bemærkes at en staff der behandler anklager på sig selv, nok højst sandsynligt også kommer til at være til fordel for sin egen sikkerhed og uskyldighed. Det er ikke særligt objektivt eller gavnligt at man for det ikke kan kommunikerer effektivt med Mic fordi han ikke har en mikrofon in-game og derefter kommer ind og siger at han ikke har gjort noget forkert som det første når han teleporter til en.

Jeg må godt håndtere min egen case, kender godt reglerne.

Jeg lyttede til jeres forklaringer som det ikke var mig selv der var indblandet, jeg ville have givet samme outcome som hvis det var hvem som helst.

Skal lige siges at jeg har en mic, men havde ikke mulighed for at bruge den på daværende tidspunkt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MicGirl skrev:

Jeg så jer godt køre ind i min bil, jeg kom inde fra pd af så jeres bil holde lige foran pd, helt stille. I bakker så direkte tilbage ind i min bil, hvorefter min intention var så at skyde Few, da det var ham der kørte. Jeg så ikke rigtigt dig indtil du tog et våben op og begyndte at skyde igen.

 

Jeg må godt håndtere min egen case, kender godt reglerne.

Jeg lyttede til jeres forklaringer som det ikke var mig selv der var indblandet, jeg ville have givet samme outcome som hvis det var hvem som helst.

Skal lige siges at jeg har en mic, men havde ikke mulighed for at bruge den på daværende tidspunkt.

Du havde da ellers ikke lyst til at se vores side i casen. Da du var bestemt sikker på at det var med vilje vi kørte ind i din bil. Men kom på discord, så kan jeg vise dig video bevis 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Few Sandberg skrev:

Hvis du ikke kan tåle at få hård kritik, og blive kaldt noget så sølle som idiot. Skulle du måske ikke være staff, du reagere udelukkende følelsesmæssigt til egen fordel. 

Hvorfor er det "min fordel" at få dig banned?

Din attitude var ikke acceptable, og når du efter casen sender sådan en PM er det klart jeg bliver irriteret.

Med din logik: Hvis jeg var P-Vagt fx, er det en del af mit arbejde at blive svinet til, nej self. ikke.

 

1 minut siden, Few Sandberg skrev:

Du havde da ellers ikke lyst til at se vores side i casen. Da du var bestemt sikker på at det var med vilje vi kørte ind i din bil. Men kom på discord, så kan jeg vise dig video bevis 

Self. ville jeg da det, jeg lyttede til jer, og som sagt ville være samme outcome hvis det var hvem som helst.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MicGirl skrev:

Hvorfor er det "min fordel" at få dig banned?

Din attitude var ikke acceptable, og når du efter casen sender sådan en PM er det klart jeg bliver irriteret.

Med din logik: Hvis jeg var P-Vagt fx, er det en del af mit arbejde at blive svinet til, nej self. ikke.

 

Self. ville jeg da det, jeg lyttede til jer, og som sagt ville være samme outcome hvis det var hvem som helst.

Jeg kaldte dig en idiot bro, kan du virkeligt ikke tåle at blive kaldt idiot?. Men lad os nu tag den på discord :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Few Sandberg skrev:

Jeg kaldte dig en idiot bro, kan du virkeligt ikke tåle at blive kaldt idiot?. Men lad os nu tag den på discord :))

Jeg har ikke som sådan et problem i at blive kaldt idiot.

Som jeg allerede har sagt var det din attitude også.

Du skal snakke og opføre dig ordenligt overfor både staffs og spillere, så når du sender har sådan en attitude og sender sådan en pm giver det mig ikke et godt billede.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, MicGirl skrev:

Jeg så jer godt køre ind i min bil, jeg kom inde fra pd af så jeres bil holde lige foran pd, helt stille. I bakker så direkte tilbage ind i min bil, hvorefter min intention var så at skyde Few, da det var ham der kørte. Jeg så ikke rigtigt dig indtil du tog et våben op og begyndte at skyde igen.

 

Dette er ikke sandt. Din bil bliver ramt en enkel gang da vores bil kørt af Few Sandberg parkerer baglæns. Vi bakker ikke ind i den 'igen' som du hentyder ved at sige "I bakker så direkte tilbage ind i min bil". Der er video-bevis på dette. Det er klart at jeg hopper ud og skyder når du skyder på min bil som jeg har købt og derefter også min ven som jeg er i gang med. Du kunne sagtens havde kommunikeret med os igennem RP. Det er slet ikke typisk eller realistisk at du trækker våben ud og gennemhuller 2 mennesker + 2 biler fordi din bil får et lille skub. Synes du burde tage forhold for RP og realisme i den tilstand frem for at gå direkte til at dræbe fra distance, men det vil du ellers ikke høre på eller være enig om.

 

Jeg siger heller ikke at du ikke har ret til at tage den case. Jeg siger at det er meget sandsynligt at hvis man behandler en anklage på sig selv, at man så er til fordel for sig selv så man kan undgå konsekvenser bedst muligt og det har desuden betydning for objektiv mening da du selv er involveret i begivenheden. Tilfældet her var så at dine handlinger gjorde Few Sandberg vred nok til at tilføje nogle ikke ideale kommentar. Jeg har dog fokus på det der skabte problemet og hvordan det blev forhandlet frem for resultatet i sidste ende som gik ud over Few Sandberg.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MicGirl skrev:

Jeg har ikke som sådan et problem i at blive kaldt idiot.

Som jeg allerede har sagt var det din attitude også.

Du skal snakke og opføre dig ordenligt overfor både staffs og spillere, så når du sender har sådan en attitude og sender sådan en pm giver det mig ikke et godt billede.

Du kan tydeligvis ikke tåle kritik, måske du skulle genoverveje din valg , og ikke lade din følelser komme i mellem  

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Double Lz skrev:

Dette er ikke sandt. Din bil bliver ramt en enkel gang da vores bil kørt af Few Sandberg parkerer baglæns. Vi bakker ikke ind i den 'igen' som du hentyder ved at sige "I bakker så direkte tilbage ind i min bil". Der er video-bevis på dette. Det er klart at jeg hopper ud og skyder når du skyder på min bil som jeg har købt og derefter også min ven som jeg er i gang med. Du kunne sagtens havde kommunikeret med os igennem RP. Det er slet ikke typisk eller realistisk at du trækker våben ud og gennemhuller 2 mennesker + 2 biler fordi din bil for et lille skub. Synes du burde tage forhold for RP og realisme i den tilstand frem for at gå direkte til at dræbe fra distance, men det vil du ellers ikke høre på eller være enig om.

Jeg forklarede hvordan jeg så jer køre, siger ikke at i har kørt ind i den 2 gange.

Jeg ser jer holde helt stille foran PD, hvorefter i så bakkede ind i min bil derfra...

Og, hvis du selv indblander dig har jeg da også en grund til at skyde dig?

Du kan heller ikke rigtigt samligne DarkRP med virkeligehede, folk går heller ikke med våben på ryggen og mange andre ting ligesom i virkeligheden, ved godt det skulle forestille sig en form for "RP", men det er ikke realistisk RP.

 

1 minut siden, Few Sandberg skrev:

Du kan tydeligvis ikke tåle kritik, måske du skulle genoverveje din valg , og ikke lade din følelser komme i mellem  

Jeg tror ikke jeg kunne være mere ligeglad med at du kalder mig en idiot, selv din opførelse her er flabet..

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MicGirl skrev:

Jeg forklarede hvordan jeg så jer køre, siger ikke at i har kørt ind i den 2 gange.

Jeg ser jer holde helt stille foran PD, hvorefter i så bakkede ind i min bil derfra...

Og, hvis du selv indblander dig har jeg da også en grund til at skyde dig?

Du kan heller ikke rigtigt samligne DarkRP med virkeligehede, folk går heller ikke med våben på ryggen og mange andre ting ligesom i virkeligheden, ved godt det skulle forestille sig en form for "RP", men det er ikke realistisk RP.

 

Jeg tror ikke jeg kunne være mere ligeglad med at du kalder mig en idiot, selv din opførelse her er flabet..

Du virker da ellers ikke ligeglad, måske i stedet for at lade dig blive irriteret over at blive kaldt idiot., Så prøv måske bare at vær ligeglad 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, MicGirl skrev:

Du kan heller ikke rigtigt samligne DarkRP med virkeligehede

Det er da sært fordi reglerne på Stavox in-game bliver sammenlignet med virkeligheden i sig selv. Jeg snakkede med en anden medlem af staff og han grinte da han hørte at ramme ens bil er grund nok til at skyde/dræbe uden videre. Det er bare ikke den ideale måde at reagerer på i RP generalt og jeg har på fornemmelsen at hvis det var en almen spiller, så havde der i det mindste været en mundtligt advarsel til at advarer 'Du skal altså ikke skyde uden videre', som jeg har gjort førhen i tiden og fået at vide af staff. I ser ud til at have mange grå-områder i forhold til hvordan der behandles, medmindre det bare er dig og få andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Few Sandberg skrev:

Du virker da ellers ikke ligeglad, måske i stedet for at lade dig blive irriteret over at blive kaldt idiot., Så prøv måske bare at vær ligeglad 

Du laver en staff klage på mig, og det giver mest mening for mig faktisk at svare på det du skriver, right?

Men det er off topic, så vi kan se hvad ZeNoxXi siger

 

2 minutter siden, Double Lz skrev:

Det er da sært fordi reglerne på Stavox in-game bliver sammenlignet med virkeligheden i sig selv. Jeg snakkede med en anden medlem af staff og der blev grint da der hørtes at ramme ens bil er grund nok til at skyde/dræbe.

True, lad mig omformulere mig.

Jeg syntes ikke du kan samligne "RP'en" på stavox med virkeligheden, det er så urealistisk som det kan blive.

Staffs har dsv. forskellige holdninger men det er noget der bliver arbejdet på, men der var et staff-møde for nogle måneder siden hvor der blev snakket om hvornår man må skyde en for at køre ind i en anden, hvor det blev til at man godt måtte skyde en person, hvis personen sagtens kunne have undgået sammenstødet, hvilket i uden problemer godt kunne.

 

8 minutter siden, Double Lz skrev:

Det er bare ikke den ideale måde at reagerer på i RP generalt og jeg har på fornemmelsen at hvis det var en almen spiller, så havde der i det mindste været en mundtligt advarsel til at advarer 'Du skal altså ikke skyde uden videre', som jeg har gjort førhen i tiden og fået at vide af staff. I ser ud til at have mange grå-områder i forhold til hvordan der behandles, medmindre det bare er dig og få andre.

Jeg kan sagtens se hvad du mener, men som jeg forklare ovenovre syntes jeg ikke DarkRP skal samlignes med virkeligheden.

Jeg må fx godt skyde en person for at kalde mig en fed taber, kan ikke lige komme i tanker om andre latterlige grunde til man må skyde nogle, men pointen er igen det er ikke realistisk.

Der er utroligt meget uenighed mellem staffs, men igen det er noget der bliver arbejdet på, om det så er at forstå en regel anderledes eller hvad de har fået at vide af tidligere staffs eller whatever.

Der er sjældent staff-møder til at diskutere uenigheder så alle staffs for det at vide, hvis der overhovedt bliver taget nogle op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der en grund til, at i ikke kan vise videoen her? Jeg vil gerne se videoen, hvis i stadig har den, da jeg bedre kan skabe et overblik over, hvor hurtigt og voldsomt i ramte bilen.

Det er korrekt, at vi i staff teamet har forskellige holdninger til ting som ikke er skrevet i reglerne. Det er utroligt svært at få alle staffs til at have de samme holdninger, og det kommer nok aldrig til at ske. Men som Mic skriver, ift. at man kører ind i en bil bevidst, vil det være tilladt at skyde vedkommen, som vi har haft oppe på et staff-møde for noget tid siden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Er der en grund til, at i ikke kan vise videoen her? Jeg vil gerne se videoen, hvis i stadig har den, da jeg bedre kan skabe et overblik over, hvor hurtigt og voldsomt i ramte bilen.

Det er korrekt, at vi i staff teamet har forskellige holdninger til ting som ikke er skrevet i reglerne. Det er utroligt svært at få alle staffs til at have de samme holdninger, og det kommer nok aldrig til at ske. Men som Mic skriver, ift. at man kører ind i en bil bevidst, vil det være tilladt at skyde vedkommen, som vi har haft oppe på et staff-møde for noget tid siden. 

Her kan du se grunden til jeg skød ham.

Han stopper op og når at holde 100% stille med sin bil, hvorefter han så bakker direkte ind i min, hvorefter jeg så skyder ham.

Han siger godt nok det ikke var bevidst, men et uheld ligner det godt nok heller ikke...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, ZeNoxXi skrev:

@Few Sandberg, @Double Lz Har i en video også, så jeg kan se det fra jeres synsvinkel?

Hej. Eftersom at vi fik at vide gennem denne tråd, at staff altså har godtaget at man må skyde personer uden advarsel, hvis der snakkes grimt eller ens bil bliver ramt uanset om det er med vilje eller ej: Valgte jeg at slette videoen fra min computer og komme videre. Videoen fyldte en del (12GB), hvis jeg husker rigtigt og det er altså ikke noget jeg har tænkt mig at have liggende. I har nogle uskrevet regler og som det ellers kunne kalders 'Gråzoner' uden meget information, som jeg personligt mener i kan rette op på fremadrettet, så disse slags klager ikke opstår igen. Vi har fået at vide at man gerne må gøre det Mic har gjort i denne situation af ham selv og derfor valgte vi ikke at køre videre med sagen. Du må gerne lukke for denne klage uden problemer.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Double Lz skrev:

Hej. Eftersom at vi fik at vide gennem denne tråd, at staff altså har godtaget at man må skyde personer uden advarsel, hvis der snakkes grimt eller ens bil bliver ramt uanset om det er med vilje eller ej: Valgte jeg at slette videoen fra min computer og komme videre. Videoen fyldte en del (12GB), hvis jeg husker rigtigt og det er altså ikke noget jeg har tænkt mig at have liggende. I har nogle uskrevet regler og som det ellers kunne kalders 'Gråzoner' uden meget information, som jeg personligt mener i kan rette op på fremadrettet, så disse slags klager ikke opstår igen. Vi har fået at vide at man gerne må gøre det Mic har gjort i denne situation af ham selv og derfor valgte vi ikke at køre videre med sagen. Du må gerne lukke for denne klage uden problemer.

Det er korrekt at vi har nogle såkaldte "Gråzoner". Vi har meget svært ved at gøre noget ved det, uden at skulle skrive alt ind i reglerne. Og så vil der simpelthen blive for mange til at man overhovedet gider at overveje at læse dem. Vi forsøger så vidt som muligt at danne nogle holdninger indenfor vores staff team, og nogle normer for spillerne, uden at skulle skrive dem ind i reglerne. Vi tilføjer jævntligt nye regler, hvis vi oplever nogle bestemte scenarier blive et større problem. Men dette problems omfang er ikke stort nok endnu til at vi synes, at det er nødvendigt at skrive det ind i reglerne.

 

Nu kan jeg jo kun se det fra Mics synsvinkel, og jeg vil måske mene at det virker til at være lidt voldsomt at skyde dig/jer for det, da der jo trodsalt ikke er sket noget. Men Mic har i situationen vurderet, at det var nok til at skyde dig/jer. Og da man kun lige kort kan se at du/i rammer ind i bilen, kan jeg have svært ved at vurdere, om det var med vilje eller om du/i simpelthen bare var uopmærksom.

 

Har du spørgsmål eller ønsker klagen genopåbnet så skriv en besked til mig her på Forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Det er korrekt at vi har nogle såkaldte "Gråzoner". Vi har meget svært ved at gøre noget ved det, uden at skulle skrive alt ind i reglerne. Og så vil der simpelthen blive for mange til at man overhovedet gider at overveje at læse dem. Vi forsøger så vidt som muligt at danne nogle holdninger indenfor vores staff team, og nogle normer for spillerne, uden at skulle skrive dem ind i reglerne. Vi tilføjer jævntligt nye regler, hvis vi oplever nogle bestemte scenarier blive et større problem. Men dette problems omfang er ikke stort nok endnu til at vi synes, at det er nødvendigt at skrive det ind i reglerne.

 

Nu kan jeg jo kun se det fra Mics synsvinkel, og jeg vil måske mene at det virker til at være lidt voldsomt at skyde dig/jer for det, da der jo trodsalt ikke er sket noget. Men Mic har i situationen vurderet, at det var nok til at skyde dig/jer. Og da man kun lige kort kan se at du/i rammer ind i bilen, kan jeg have svært ved at vurdere, om det var med vilje eller om du/i simpelthen bare var uopmærksom.

 

Har du spørgsmål eller ønsker klagen genopåbnet så skriv en besked til mig her på Forum.

Fint. Tak for svar.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.