Hop til indhold
Stavox

[Solved] Please fix weed salgssystem


Svupp

Recommended Posts

Jeg har lagt mærke til noget meget sært og unbalanced mens jeg har spillet her de sidste 3 dage på stavox. Mig og mine venner synes det er mega sjovt at gro weed, og sælge det til dealeren. Men problemet er at når vi gør det, mister vi faktisk penge i stedet for at tjene dem. Man køber først alle ting man skal bruge, bruser, lampe, batteri, krukker, seeds, osv. Når man har købt alt man skal bruge bliver det ca. 14.000 kr ialt, men så kommer fragten i spil, også bliver det pludselig 24.000 kr. I mine øjne burde det ikke koste så meget at gro weed. Hvis man køber standard jord og seeds, kan man sælge 15 g i 50% kvalitet for omkring 600 kr, og hvis der ikke er pakkeomdeler på serveren (hvilket der sjældent er) er man tvunget til at købe det fra statens pakkeservice, som får et seed til at koste 1200 kr. Så hvorfor skal man give det dobblte af det man tjener pr. seed? Synes det er træls man joiner serveren med 60.000 kr. og leaver med 5000 kr. bare fordi man gerne vil gro weed.

Mit gæt på at fixe det her, er enten at hæve prisen for weed man kan sælge (altså at man tjener mere pr gram), eller sænke fragt prisen i statens-pakkeservice

Link til kommentar
Del på andre sites

Du laver da også weed helt forkert??

 

Du skal bestille krukker, syrig jord, brusere, vand til brusere, tørret seed og så er du good to go. Kvaliteten bliver 60%

 

Dog skal du have en del krukker før du tjener godt på det. Ellers tager det lang tid at tjene meget.

 

Hvis i er 4-6 gutter der er VIP, og spawner 8 krukker hver, tjener i rimelig.


Det kommer nok også til at koste 200k+ at starte op. Så brug hele dagen på at dyrke, og så kan i skiftes til at dyrke. Så kan i nemt tjene 2 - 5 mil.

 

Og når i bestiller, så bestil i store mængder, fordi fragt er dyrt hvis i bestiller i små mængder 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Svupp skrev:

som får et seed til at koste 1200 kr

Så er det fordi i bestiller 1 seed af gangen..

I skal bestille så meget i kan hver kan (50 af gangen).

Du betaler jo ikke 1750 (eller hvor meget statens pakkeservice koster) pr. seed, men pr levering.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Gunner skriver skal du bestille:

Tørt Seed: 180,-

Blomsterkrukker: 3.000,-

Bruser: 1.000,-

Bruser Refill: 900,-

Syrig Jord: 500,-

Du skal ikke købe et badekar, da de er langsommere, fylder mere og de giver lidt mindre weed pr. seed.

Du skal self. være så hurtig du kan, med konstant at løbe rundt og høste og fylde nye seeds på, jo hurtigere jo mere profit på kortere tid.

Det vil også være en ide at bruge en "krukkeholder", så krukkerne ikke flyver rundt omkring og så også have en slags vej så weed'ed kan falde ned og samles et sted.

Husk at fylde vand på bruserne, da det koster mere og du spilder en masse tid på at sætte nye brusere op.

 

Her kan du se et eksempel som viser dit matematik er forkert.

Du tjener godt på weed, dog starter du self. i minus, men du kan sagtens tjene gode penge på et par timer.

Og jo flere krukker jo bedre, men også vigtigt at du kan holde styr på dem.

BlOI63Y.png

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, MicGirl skrev:

Som Gunner skriver skal du bestille:

Tørt Seed: 180,-

Blomsterkrukker: 3.000,-

Bruser: 1.000,-

Bruser Refill: 900,-

Syrig Jord: 500,-

Du skal ikke købe et badekar, da de er langsommere, fylder mere og de giver lidt mindre weed pr. seed.

Du skal self. være så hurtig du kan, med konstant at løbe rundt og høste og fylde nye seeds på, jo hurtigere jo mere profit på kortere tid.

Det vil også være en ide at bruge en "krukkeholder", så krukkerne ikke flyver rundt omkring og så også have en slags vej så weed'ed kan falde ned og samles et sted.

Husk at fylde vand på bruserne, da det koster mere og du spilder en masse tid på at sætte nye brusere op.

 

Her kan du se et eksempel som viser dit matematik er forkert.

Du tjener godt på weed, dog starter du self. i minus, men du kan sagtens tjene gode penge på et par timer.

Og jo flere krukker jo bedre, men også vigtigt at du kan holde styr på dem.

BlOI63Y.png


Tak makker, hjernen er sgu råddnet efter jeg gik ud i 9. og matematikken er lidt scuffed, så tak for hjælpen 👌

20 timer siden, MicGirl skrev:

Så er det fordi i bestiller 1 seed af gangen..

I skal bestille så meget i kan hver kan (50 af gangen).

Du betaler jo ikke 1750 (eller hvor meget statens pakkeservice koster) pr. seed, men pr levering.


Jep det er sandt, vi har bare aldrig tænkt over at købe flere seeds på en gang, vi har altid bare købt 3 eller 4 seeds af gangen.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/07/2020 den 12:36 PM , Svupp skrev:

Ja, men så skal man sgu også grinde det i sygt lang tid.

Købte 2k seeds og alt man skulle bruge vil skyde på jeg brugte 1-2 timer ik hæng mig op i hvor lang tid men jeg lavede 2,8 mil og brugte for ca 1 mil da jeg også købte alle krukker, og havde ca 60-70 krukker

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, MicGirl skrev:

Det vil også være en ide at bruge en "krukkeholder", så krukkerne ikke flyver rundt.

 

Nu er det bare et tip til alle der ikke er opmærksomme på det. Det er muligt at fryse krukkerne ved at højre klikke når man sætter dem med phys-gun. Du kan samtidig som raider unfreeze dem ved at klikke 'e' på krukken. Så slipper man helt for at de flyver eller bugger rundt.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Aske skrev:

 

Nu er det bare et tip til alle der ikke er opmærksomme på det. Det er muligt at fryse krukkerne ved at højre klikke når man sætter dem med phys-gun. Du kan samtidig som raider unfreeze dem ved at klikke 'e' på krukken. Så slipper man helt for at de flyver eller bugger rundt.

Nu tænkte jeg også mere på sådan et system her

egwjpN3.png

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, MicGirl skrev:

Nu tænkte jeg også mere på sådan et system her

egwjpN3.png

Derfor kan man stadig fryse krukkerne under så de ikke flyver rundt hvis man spawner seeds for tæt på den. Også selvom man bruger den der.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
49 minutter siden, Polle skrev:

Toby lavede weed en hel dag og tjente omkring 10 mil hvis jeg ikke er helt galt på den.

Så skal man bare huske adrenalin sprøjten og en ramme red bull for jeg går udfra han ikke kommer til at se solen i et godt stykke tid?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.