Hop til indhold
Stavox

Yndlings bil


VaffelVictor

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Oprettet
  • Seneste svar
  • 4 months later...
På 20/12/2020 den 12:50 AM , JuniorDex(GAMEING)(DK) skrev:

Jeg er 17, og bliver først 18 til sommer. Købte den i lørdags. Hvis i ikke tror på det kan jeg da sagtens smide en video op med navn på papir og det hele 🙂

@Metro

 

Helt fair. Men jeg må indrømme jeg undrer mig over at man som førstegangsbil køber noget der er så gammelt, uøkonomisk og potentielt også upålideligt givet alder og km tal.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Metro skrev:

 

Helt fair. Men jeg må indrømme jeg undrer mig over at man som førstegangsbil køber noget der er så gammelt, uøkonomisk og potentielt også upålideligt givet alder og km tal.

Jeg har da også en gammel Peugeot 207 for 2005, den er da også ved at være oppe i årene, men den kører godt og kan køre langt på literen, hvis man kører ordentligt. 
Jeg tror personligt selv, at folk hellere vil smide 20-30 tusinde efter en ældre bil, og så smide et godt lyd anlæg i for de resterende penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
På 6/1/2021 den 7:49 PM , MRBennetsen✔ skrev:

Yndlings bil huh? Mercedes-AMG F1 W11 EQ Performance, den er jeg satme vild med. 😍😍😍

 

Især med DAS systemet, som virkelig gav dem en god fordel, og elskede hvordan George Russel smed den rundt i hjørnerne. 😍😎

 

https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/YpNWj4g0/s6/formula-1-sakhir-gp-2020-georg-2.jpg

Fandme noget lort at det endte sådan for Russel 😞

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.