Hop til indhold
Stavox

Mest RP hensynsløse gang fis jeg har set længe! (Knap så relevant længere)


Mamacita

Recommended Posts

Mange betjente (Med undtagelser selvfølgelig!) er begyndt at være de mest liderlige personer, der HUNGRER efter at gøre de øvrige spilleres liv mere surt.

(Her er der selvfølgelig overdrivelse frem for forståelse, bare sådan at jeg ikke træder nogen over fødderne 🙂 )

De handler ikke engang om at betjentene vil have penge længere, eller urealistiske bøder for den sags skyld, men om at sende så mange i fængsel som muligt,

og PERMANENT konfiskere så mange bioler som muligt, og her taler vi altså om biler der er blevet nuppet lige over den hvide linje på parkeringspladsen,

der bliver permanent konfiskeret første gang.

For lige at hive fat i en personlig oplevelse:

Jeg bliver eftersøgt eftersom jeg ikke har haft betalt min fartbøde første gang. (jeg lod bøden udløbe) Derefter bliver jeg stoppet og får givet en bøde der er forhøjet med 1.000,

hvilket er så fint, godt og dejligt! Jeg stod og havde en fin dialog med betjenten, no problemo, skulle til at betale bøden og WUPTI, så kommer der en anden betjent,

som IKKE havde nogen med standsningen at gøre, eller noget somhelst andet. Efterfølgende får jeg faktisk en PM af betjenten der fortæller at han sagtens vidste at det slet ikke

var RP hensynsmæssigt, og virkelig røvhulsagtigt, og at det skam også var bagtanken bag det.

Min bil blev også efterfølgende konfiskeret, og sågar permanent konfiskeret, efter første gang den var blevet konfiskeret.

 

Dette er noget ikke kun jeg har oplevet, men ADSKILLIGE, og cases er blevet kaldt fra højre til venstre om at de syntes at det var så vildt irriterende, og om det virkelig kunne passe at man bare kunne gøre det?!

 

I alt så var der sårn cirkus, plus det løse, så mange biler permanent konfiskeret:

8dee3226dec9538ae8dc2da828ea29a4.jpg

 

Det er pisse irriterende, når man efter en hel time, stadig ikke kan få sin bil ud, og at man ikke kan skifte job til eksempelvis mekaniker og få sin job-bil, indtil den pågældende betjent der har PD'et oppe logger ud.

 

Og her er nogle af de mange personer, der har oplevet det ligesådan:

image.png.c9f8f2685e1207c0f63a3ee3efbb17f5.png

image.png.21009c54dea734f434ed8b3c28fbdd73.png

image.png.3d528483ac04d78e97400015f89ec3d1.png

image.png.1ec5ee043e4810b94185a5a40d1aa3fd.png

7cb6d7a04d6ef3357eca879d3cd8eb86.png

 

Det absolut eneste det her gør, er at ødelægge RP'en for alle der kommer i den mindste karambolage med politiet, der er intet RP indblandet i det her, og det stopper mange spillere fra at rent faktisk at kunne udøve noget fedt RP inde på serveren!

 

Jeg syntes VIRKELIG at der skal gøres et eller andet imod det her, for det gør mere skade end gavn, rette sagt, det gør kun skade, og intet gavn. Det er en RP server, men der bliver jo gjort nul RP ud af det her, det syntes jeg er for dårligt! Hvad syntes i?

Jeg poster det her i generel diskussion, for at have en generel diskussion (hence the name), og forhåbentligt vække emnet lidt, og i allerbedste tilfælde, få oprettet et eller andet imod det!

Politiet er lavet til at holde orden, både i forhold til trafikken, samt de alverdens kriminaliteter der bliver begået rundt omkring i byen samt på landet, og dette kan gøres på SÅ RP venlige måder, så begge parter går derfra med en god smag i munden, fremfor at den ene bliver arresteret, og betjenten bare går derfra tomhændet med den dystre onde tanke om at han lige har gjort ens dag, bare lige lidt mere sur, fordi at han lige følte for at fluekneppe med reglerne, og lave nogen virkelig fattigt RP, hvis man overhovedet kan kalde det det. (det er rettere bare det som man kalder for powergaming, hvilket er SÅ trist at se og opleve)

 

 

 

(5 minutter efter jeg postede dette opslag, er der blevet skrevet en regel imod dette, og derved er mit opslag ikke længere relevant 🙂 )

Link til kommentar
Del på andre sites

en nem løsning ville være at man kunne sætte "parkeringsbøder" på biler.

Ikke så man skal opsøge, ejeren men at hvis ejeren ville låse den op skulle det koste ham et x antal penge for tidspunktet den er sat på.

Så 5min omkr. 3k

Og så at betjente kunne trykke e på bilen efterfølgende og se hvor lang tid den har sat på, og hvis den har været der i længere end 10 minutter, så måtte man konfiskere den (ikke permanent)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, hvad skal man så gøre med dem som kører sindsygt hele tiden? Altså tænker at det ødelægger RP'en

 

. Nu er der jo ikke rigtigt nogen konsekvens for det
 Syntes der burde laves et eller andet man kan gøre som straf. Mener ikke en hjulklemme på 10.000 er nok, efter gentagende gange..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mamacita skrev:

(5 minutter efter jeg postede dette opslag, er der blevet skrevet en regel imod dette, og derved er mit opslag ikke længere relevant 🙂 )

Nu skal du bare huske at nogen personer vil argumentere mod den nye regel.

Citat
15.41   Det er ikke tilladt at permanent konfiskere biler.

Nogen personer vil sige at 1.5 timer ikke er permanent. Så jeg ved ikke helt hvor meget den har nye regel hjælper på problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Niklas Pedersen skrev:

Altså, hvad skal man så gøre med dem som kører sindsygt hele tiden? Altså tænker at det ødelægger RP'en

 

. Nu er der jo ikke rigtigt nogen konsekvens for det
 Syntes der burde laves et eller andet man kan gøre som straf. Mener ikke en hjulklemme på 10.000 er nok, efter gentagende gange..

 

Hvis man slet ikke egner sig til at køre bil, så skal der jo kontaktes staff, hvis at de jo overhovedet ikke kan finde ud af at køre ordentligt, for så er vi jo ude i noget carban 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Niklas Pedersen skrev:

Også hvis det er gentagende politijagter, hvor vedkommende  stikker af? (Bare for at tage et eksempel)

Så nej, ikke der dog 😅

 

Men der ser vi jo så forskelligt på det, da jeg nu vil sige at det er helt fair og rimeligt, at den ikke bliver permanent konfiskeret efterfølgende, men fedt med noget input 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Niklas Pedersen skrev:

Tænker bare at man skal lave noget som konsekvens, hvilket ved jeg dog ikke. Men som sagt er det trist med at jagte de samme personer hele tiden, idet at det kun koster 10.000 og en tur i spjældet. 

Du har en pointe, en idé kunne eventuelt være at selv kunne sætte prisen for hjulklemmen? Dog skal det så også implementeres ordentligt, ellers kan det jo let abuse'es...

Lige nu, Kagen skrev:

Der skal jo være en form for konsekvens som Niklas også nævner.

Da trix lavede permanent konfiskering systemet brugte vi det til at lukke for dem som copbaitede

 

Men lige nu bliver det brugt til ALT, det er der hvor problemet er, alle biler, uanset hvad de er blevet brugt til, eller om de har holdt ulovligt, de bliver permanent konfiskeret første gang... Og det er jo der hvor problemet er...

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Mamacita skrev:

Hvis man slet ikke egner sig til at køre bil, så skal der jo kontaktes staff, hvis at de jo overhovedet ikke kan finde ud af at køre ordentligt, for så er vi jo ude i noget carban 🙂

 

Har aldrig oplevet at der er blevet gjort noget ved folk som bevidst kører for at bryde RP'en. Altså, folk hopper bevidst med bilerne, men det er åbenbart ikke nok til carban fordi den ikke slog en salto. (yes, this actually happened)

Folk, heriblandt mig, gider ikke "spilde" sin tid på at kalde case - fordi folk har fundet ud af at det ikke nytter noget. At permanent konfiskere en bil er en god måde, at gøre op med folk som ikke bidrager til RP'en.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Middi skrev:

 

Har aldrig oplevet at der er blevet gjort noget ved folk som bevidst kører for at bryde RP'en. Altså, folk hopper bevidst med bilerne, men det er åbenbart ikke nok til carban fordi den ikke slog en salto. (yes, this actually happened)

Folk, heriblandt mig, gider ikke "spilde" sin tid på at kalde case - fordi folk har fundet ud af at det ikke nytter noget. At permanent konfiskere en bil er en god måde, at gøre op med folk som ikke bidrager til RP'en.

A point has been made....

Ærligtalt så er jeg faktisk lidt ked af at høre at folk ikke magter at kalde på os, men jeg kan sagtens se hvad du mener, det kunne være at det eventuelt skulle bringes op til de øvrige staff? Jeg ved ikke med dem, men jeg straffer i hvert fald for det, men det kan jeg så forstå på det hele at jeg er ret alene om, så det kunne være at det eventuelt skulle bringes op 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Middi skrev:

Altså, folk hopper bevidst med bilerne, men det er åbenbart ikke nok til carban fordi den ikke slog en salto. (yes, this actually happened)

Jeg gav engang en ban i 2 dage for at hoppe med sin Spyder.

Så blev jeg demoted 5 minutter efter :)))

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg gav engang en ban i 2 dage for at hoppe med sin Spyder.

Så blev jeg demoted 5 minutter efter :)))

Jeg kan høre jeg er i dybe problemer så ahahah, eller så har vi nok bare lidt misforstået hinanden

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mamacita skrev:

der bliver permanent konfiskeret første gang

Du nævner rigtigt meget at biler bliver konfiskeret første gang de gør noget forkert, går ud fra det er noget nyligt? Fordi der har været en regel imod dette, dog ser det ud til den er blevet fjernet. (Måske efter den nyeste regelopdatering)

Hed noget med du ikke må nægte en spiller i at købe hans bil igen medmindre den er blevet konfiskeret gendtagende gange.

 

53 minutter siden, Middi skrev:

men det er åbenbart ikke nok til carban fordi den ikke slog en salto

 

35 minutter siden, Guzern skrev:

Jeg gav engang en ban i 2 dage for at hoppe med sin Spyder.

Så blev jeg demoted 5 minutter efter :)))

De må dsv. hoppe så meget og tosset de vil, da det kun er NOS abuse hvis du kommer over forhindringer du normalt ikke ville kunne komme over. (1.15 for reference)

Syntes også der skal være nogle flere regler ang. NOS da det er mega træls at se en bil komme flyvende igennem byen.

 

 

Som Middi også siger har jeg ikke set nogle som er politi for at ødelægge det for andre (dog har jeg set mange betjente som kun tænker på penge), kan se situationerne måske kan fremkomme hvis en betjent har et personligt had til en anden, eller der er noget gang vs gang shit. Stadig ikke tilladt, hvis det er set skulle de permanent jobbannes.

Jeg er selv en lidt hård betjent, men det kommer mere an på situation, når en person flygter arrester jeg ham for det meste, medmindre det er en kort flugt eller han beder om en bøde istedet.

Konfiskere sjældet biler permanent, har kun gjort det hvis jeg ser den samme bil igen og igen, eller hvis de kun vil have politiet efter sig og så for at skyde dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, MicGirl skrev:

Du nævner rigtigt meget at biler bliver konfiskeret første gang de gør noget forkert, går ud fra det er noget nyligt?

Ja, ja det er noget for nyligt, bragte det på banen nu her, for at bringe det i lyset inden at det tog overhånd (hvilket jeg blot var bange for, og antog ville ske på et tidspunkt)

 

14 minutter siden, MicGirl skrev:

De må dsv. hoppe så meget og tosset de vil, da det kun er NOS abuse hvis du kommer over forhindringer du normalt ikke ville kunne komme over. (1.15 for reference)

Syntes også der skal være nogle flere regler ang. NOS da det er mega træls at se en bil komme flyvende igennem byen.

Derved kan de ikke bare ligge og køre igennem hverken byen, eller for den sags skyld landet, som en flok åndsboller, og bruge udelukkende deres bil til at køre absolut af H til, dette vil jo medføre carban, eftersom de tydeligvis ikke kan finde ud af at køre bil...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mamacita skrev:

Derved kan de ikke bare ligge og køre igennem hverken byen, eller for den sags skyld landet, som en flok åndsboller, og bruge udelukkende deres bil til at køre absolut af H til, dette vil jo medføre carban, eftersom de tydeligvis ikke kan finde ud af at køre bil...

Altså hvis du bare hopper rundt for at hoppe og lave stunts bryder du ingen regler, men jeg ville bede dem om at stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MicGirl skrev:

men jeg ville bede dem om at stoppe.

Præcis, er normalt også mit første step, men de fremmer jo intet RP, og kan tit ødelægge andres, så hvis at de bliver ved..... Såååå...... Så er det jo knap så godt

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mamacita skrev:

Præcis, er normalt også mit første step, men de fremmer jo intet RP, og kan tit ødelægge andres, så hvis at de bliver ved..... Såååå...... Så er det jo knap så godt

Kan se hvad du mener, men dog er det stadig "DarkRP" det har og vil aldrig blive godt rp.

Det fremmer jo heller ikke RP at folk sidder i deres baser og laver weed/meth, og aldrig kommer ud.

Hvis det er inde i byen stopper jeg dem obv. men hvis de alligevel ikke forstyrre nogen gør jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MicGirl skrev:

Kan se hvad du mener, men dog er det stadig "DarkRP" det har og vil aldrig blive godt rp.

Det fremmer jo heller ikke RP at folk sidder i deres baser og laver weed/meth, og aldrig kommer ud.

Hvis det er inde i byen stopper jeg dem obv. men hvis de alligevel ikke forstyrre nogen gør jeg ikke.

Jeg tror også at jeg får mig selv til at lyde reeet grov, og at jeg straffer alt og alle, i dont ahah

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/07/2020 den 8:36 PM , Mamacita skrev:

Jeg bliver eftersøgt eftersom jeg ikke har haft betalt min fartbøde første gang. (jeg lod bøden udløbe) Derefter bliver jeg stoppet og får givet en bøde der er forhøjet med 1.000,

hvilket er så fint, godt og dejligt! Jeg stod og havde en fin dialog med betjenten, no problemo, skulle til at betale bøden og WUPTI, så kommer der en anden betjent,

som IKKE havde nogen med standsningen at gøre, eller noget somhelst andet. Efterfølgende får jeg faktisk en PM af betjenten der fortæller at han sagtens vidste at det slet ikke

var RP hensynsmæssigt, og virkelig røvhulsagtigt, og at det skam også var bagtanken bag det.

Min bil blev også efterfølgende konfiskeret, og sågar permanent konfiskeret, efter første gang den var blevet konfiskeret.

Det lyder da, som dig der bør lære at køre bil? Ser du, jeg tolerere ikke folk, der ikke betaler sin bøde. Wupti, der sad du. I brummen og skulle hakke... Vent hvad? Hvor er min bil....

 

Jeg er den absulut eneste, der har formået af få byen til, at være kriminel fri, ingen biler, ingen våben. ingen intet. Det blev faktisk ret kedeligt, at ingen kunne gøre en skid... lel

Anholdte også 20 på 30m... "Du bliver anholdt for våben uden licens"

 

Well to the point.

Der er ingen konsekvenser, ved at køre rundt og skyde alle, og copbaite. 

Ingen konsekvenser, ved at stå i en kæmpe KOS base og plaffe folk.  Eller trolle rundt.

 

At tage folks biler, giver en konsekvens. 

Korrekt permenent konfiskering første gang uden varsel, er et dougebag move. Men et dougebag move der giver resultater. 

Arreste folk uden mulighed for bøde, igen og igen gør, at de ikke trækker våben på dig næste gang. 

 

Politiet kan gøre absulut intet ved folk der har "Weed Proof" baser, eller laver meth.

Banditer har et totalt safe point, lige indtil, at de tager deres bil og troller rundt, og skyder folk.

Jeg lavede bare en konsekvens ved det. 

 

Korrekt ikke alle troller, nogle chiller også bare rundt, og tbh, sorry, for at det gik udover jer.

 

btw... Forresten er det et dårlig screenshot af bilerne... Vi havde 30ish senere på dagen

 

Helt anden ting.

Jeg kan tydeligt se, folk der rage-quitter, når jeg er nazi-panzer. Spiller tal, falder med 5-10, hver gang jeg går vicerigs. Det er vidst ikke helt positivt lel

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Trixx skrev:

Det lyder da, som dig der bør lære at køre bil? Ser du, jeg tolerere ikke folk, der ikke betaler sin bøde. Wupti, der sad du. I brummen og skulle hakke... Vent hvad? Hvor er min bil....

 

Jeg er den absulut eneste, der har formået af få byen til, at være kriminel fri, ingen biler, ingen våben. ingen intet. Det blev faktisk ret kedeligt, at ingen kunne gøre en skid... lel

Anholdte også 20 på 30m... "Du bliver anholdt for våben uden licens"

 

Well to the point.

Der er ingen konsekvenser, ved at køre rundt og skyde alle, og copbaite. 

Ingen konsekvenser, ved at stå i en kæmpe KOS base og plaffe folk.  Eller trolle rundt.

 

At tage folks biler, giver en konsekvens. 

Korrekt permenent konfiskering første gang uden varsel, er et dougebag move. Men et dougebag move der giver resultater. 

Arreste folk uden mulighed for bøde, igen og igen gør, at de ikke trækker våben på dig næste gang. 

 

Politiet kan gøre absulut intet ved folk der har "Weed Proof" baser, eller laver meth.

Banditer har et totalt safe point, lige indtil, at de tager deres bil og troller rundt, og skyder folk.

Jeg lavede bare en konsekvens ved det. 

 

Korrekt ikke alle troller, nogle chiller også bare rundt, og tbh, sorry, for at det gik udover jer.

 

btw... Forresten er det et dårlig screenshot af bilerne... Vi havde 30ish senere på dagen

 

Helt anden ting.

Jeg kan tydeligt se, folk der rage-quitter, når jeg er nazi-panzer. Spiller tal, falder med 5-10, hver gang jeg går vicerigs. Det er vidst ikke helt positivt lel

?? Du beviser bare min pointe? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.