Hop til indhold
Stavox

[Afvist] 4.00+


Martin_VA

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:111616843

 

Hvorfor skal du unbannes:

mig og en hel masse andre var inde på serveren og havde det sjovt og rende rundt og køre lidt ind i hinanden og skyde hinanden Det skal siges at staff teamet var ligeså meget med til det med at fryse og så køres ned el a-kasse højt op i luften og give slip på os Og vi faldt ned og døde men det var også sjovt nok på et tidspunkt vælger jeg at køre 
 No Name ned som Selvfølgelig var selv med til det på det her tidspunkt var klokken 4:45 om morgenen cirkus og jeg vil til at logge af så det gjorde jeg og Det skal siges at noname havde ikke noget imod det har snakket med Staff og de sagde at vi havde bedt os om at stoppe men det har jeg ikke fået at vide så

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen Martin, du blev banned fordi du kørte NoName ned efter Mic og jeg havde skrevet i OOC og sagt i spawn at alt det der aftenhygge hvor i skyder hinanden osv. skulle stoppe fordi folk begyndte at brokke sig lidt over det.

Et par minutter efter vi har sagt og skrevet det, vælger du så at køre NoName ned foran Danske Bank og forlade serveren lige efter.
Og lige til information, så havde både Mic og jeg skrevet og sagt at de næste der RDM'ede eller andet ville få ban, og der er du så meget uheldig.

Det du siger med at staff også var en del af det, der mener du vel Krukke som også hyggede sig lige for meget, men som også fik af vide at nu var nok nok.

Jeg føler du fik en passende straf på 1 dags ban, eftersom i var informeret om konsekvenserne.

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, eftersom jeg var der og mit navn er nævnt kommentere jeg også.

 

Som Jakob skriver havde vi allerede sagt i skulle stoppe.

Jakob og jeg skrev 2 beskeder samlet i ooc omkring i skulle stoppe, det blev tydeligtvis ikke taget seriøst nok. Jeg skriver så (fra staff til spiller via.) at i skulle stoppe med at troll, og det var nok til både dig, NoName og Peanut.

Du var den eneste af de 3 personer som faktisk ikke stoppede, du køre derefter noname ned på fortovet foran danske bank (med vilje obv.) og leaver lige efter.

 

Jeg så ikke selv nogle staffs være med på noget som helst af det her, men hvis der var stoppede han også da vi skrev i skulle stoppe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.