Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Phillip Smith


Phillip Smith

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:89791071

Hvorfor skal du unbannes:  Så jeg har været lidt af en kæmpe troll, og jeg ved godt jeg fucket op.

Jeg fik en del advarsler af Michael K, men jeg greb dem simpelthen ikke, og valgte og arrestere Gunner Jensen som fik koppen til og flyde over.

Jeg er klar til og spille rp igen, og jeg kender godt reglerne, brudte dem bare bevidst før.

Jeg tager gerne imod prøveunban.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Phillip.


Som du jo nok ved så er dit ban er ikke baseret på ét stort reglbrud du har lavet, men istedet dit utal af små forseelser (ofte selv efter advarsler) som lagt til sammen ikke ligefrem har været ubetydelige.


Hvordan kan vi sikre os at hvis du får unban at denne adfærd ikke fortsætter?


Jeg er personligt frisk på idéen om prøve-unban. Så kan jo ligesom selv få lov til at bevise at du rent faktisk er interesset i at kunne spille på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Michael K skrev:

Hej Phillip.


Som du jo nok ved så er dit ban er ikke baseret på ét stort reglbrud du har lavet, men istedet dit utal af små forseelser (ofte selv efter advarsler) som lagt til sammen ikke ligefrem har været ubetydelige.


Hvordan kan vi sikre os at hvis du får unban at denne adfærd ikke fortsætter?


Jeg er personligt frisk på idéen om prøve-unban. Så kan jo ligesom selv få lov til at bevise at du rent faktisk er interesset i at kunne spille på serveren.

Du beskriver den på sidste linje.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Michael K skrev:

Det er jo ikke fastslået om prøve-unban bliver løsningen, så jeg kunne godt tænke mig at du i stedet, med dine egne ord, forsikre os om at din tidligere adfærd ikke fortsætter.

Jeg kan jo ikke love dig det, og det kender du jo selv svaret på.

Men jeg vil gøre mit bedste, og hvis jeg bryder prøve perioden, så skal jeg bare ikke have unban igen.

Det her er og bliver min sidste chance, så jeg vil ikke fucke det op

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 7/8/2020 , og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.