Hop til indhold
Stavox

Skal bare lige høre jeres mening.


Wittenberg

Recommended Posts

2 minutter siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Shabab brorz epic gamers, hvilken vibrator skal jeg vælge? Jeg har været på udkig efter nogle med en lille dut, der går op i numsen, og normale. I bestemmer.

Jeg bruger selv en med en lille hale på, kan klart anbefale den!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad kan det bælte som det første og bedste fra H&M ikke kan, altså udover der er et Gucci eller whatever logo på?

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0717180001.html?gclid=Cj0KCQjwpNr4BRDYARIsAADIx9zwZAtYNZbMvGFunCzmqotZPx9-YpyLaJHKA71R9X-7W67AEbZnNLwaAoTxEALw_wcB

Jeg kommer aldrig til at fatte hvorfor man ville købe et bælte til flere tusind kroner, bare fordi der er et bestemt mærke på...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Guzern skrev:

Hvad kan det bælte som det første og bedste fra H&M ikke kan, altså udover der er et Gucci eller whatever logo på?

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0717180001.html?gclid=Cj0KCQjwpNr4BRDYARIsAADIx9zwZAtYNZbMvGFunCzmqotZPx9-YpyLaJHKA71R9X-7W67AEbZnNLwaAoTxEALw_wcB

Jeg kommer aldrig til at fatte hvorfor man ville købe et bælte til flere tusind kroner, bare fordi der er et bestemt mærke på...

Da fedt at flexe hype tøj til 5k jo?🖤

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Guzern skrev:

Jeg kommer aldrig til at fatte hvorfor man ville købe et bælte til flere tusind kroner, bare fordi der er et bestemt mærke på...

Er vi fucking enige. Fatter det seriøst ikke. Ville hellere købe 10 trøjer i H&M for 1000 kroner, end jeg ville købe 1 gucci T-shirt til 1000 kroner......... 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Joergen skrev:

Er vi fucking enige. Fatter det seriøst ikke. Ville hellere købe 10 trøjer i H&M for 1000 kroner, end jeg ville købe 1 gucci T-shirt til 1000 kroner......... 

altså grunden til jeg køber dyrt tøj, er fordi jeg at jeg kan bedre lide designed på fek.s dsquared, gucci, osv. i forhold til nogle h&m trøjer.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Guzern skrev:

Hvad kan det bælte som det første og bedste fra H&M ikke kan, altså udover der er et Gucci eller whatever logo på?

https://www2.hm.com/da_dk/productpage.0717180001.html?gclid=Cj0KCQjwpNr4BRDYARIsAADIx9zwZAtYNZbMvGFunCzmqotZPx9-YpyLaJHKA71R9X-7W67AEbZnNLwaAoTxEALw_wcB

Jeg kommer aldrig til at fatte hvorfor man ville købe et bælte til flere tusind kroner, bare fordi der er et bestemt mærke på...

 

Social status.

Tøj bliver ikke udelukkende købt af praktiske årsager. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Shabab brorz epic gamers, hvilken vibrator skal jeg vælge? Jeg har været på udkig efter nogle med en lille dut, der går op i numsen, og normale. I bestemmer.

På længerevarende sigt, vil jeg 100% altid anbefale en ven, at få en strap on. Har personligt brugt en" xxl-deluxe gold edition" de sidste par uger, og føler nydelsen er langt mere tilfredstillende, end hvis du tager "xxl-delxue penetration power" som eksempel. Lad mig høre tilbage når du har fået det prøvet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Peanut skrev:

På længerevarende sigt, vil jeg 100% altid anbefale en ven, at få en strap on. Har personligt brugt en" xxl-deluxe gold edition" de sidste par uger, og føler nydelsen er langt mere tilfredstillende, end hvis du tager "xxl-delxue penetration power" som eksempel. Lad mig høre tilbage når du har fået det prøvet. 

Vil hellere anbefale en "Soft Hollow Wear Realistic Silicone Strapless Strap on Dil.d0 for Mænd & Kvinder" fra wish kun 117kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jenss skrev:

Vil hellere anbefale en "Soft Hollow Wear Realistic Silicone Strapless Strap on Dil.d0 for Mænd & Kvinder" fra wish kun 117kr.

Har godt prøvet den ja, men føler lidt den klør i røven når du har brugt den et par gange...

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Peanut skrev:

Ved ikke helt... Hva tænker du om alt dette @DEAGLEMEISTER


Undskyld jeg blander mig her, men er simpelthen så foraget.

 

Alt er så teknologisk. Hvad blev der af de gode gamle dage? Da man bare brugte sin knytnæve. Fistfuck da, for fanden!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lund skrev:


Undskyld jeg blander mig her, men er simpelthen så foraget.

 

Alt er så teknologisk. Hvad blev der af de gode gamle dage? Da man bare brugte sin knytnæve. Fistfuck da, for fanden!

Fuck du weak. Brug foden... 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jenss skrev:

Du skal bare vende dig til det, det føltes luksus efter længere tid

Når det var den jeg fik med igår. Jeg går også og døjer lidt med røven måske jeg skulle komme forbi igen så jeg kunne blive vant til det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

jAwRrR bRoRz VeD sQ iK hViLkEt FlY jEg SkAl KøBe, SkAL dEt VæRe A320, A350 eLlEr A380?!?!!? eller måske en ø?

 

ku self også bare købe mars

 

synes du burde købe mars, så kan du bruge marsmændene til at lave dit eget alt for dyre og grimme tøjmærke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.