Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Lz's Unban Request


Double Lz

Recommended Posts

SteamID: SteamID: STEAM_0:1:532789493

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev for et par dage siden (Mener jeg nok at det var), bannet for at have CDM'et og derefter leave før en case fandt sig til stede. Jeg er godt klar over hvad der skete og jeg har heller ikke tænkt mig at diskuterer bannet ikke var oprigtigt, dog mener jeg heller ikke at det var nødvendigt og mine intentioner var slet ikke det man måske ville antage især uden information. Som nogle fra staff og dem jeg spiller på serveren med nok allerede ved har jeg en rimelig low-spec PC som har svært ved at trække spil generelt og der er ingen undtagelse for Garry's Mod. Jeg har ofte FPS-drops konstant på visse tidspunkter såsom når jeg kigger i forskellige retninger og loader nye chunks og det er noget man gør rigtig ofte når man køre bil. Den dag jeg blev bannet havde jeg næsten ikke kørt hele dagen og da det var rimelig sent gjorde jeg klar på at hoppe af for dagen. Jeg besluttede dog i et opkald med venner mens vi grinte lidt at køre turen tilbage til PD som betjent. Jeg fik et FPS-drop/lag-spike flere gang på vej ned af gaden, mest når jeg kommer ind i byen og det resulterer også i at min bil ofte bare køre lige ud indtil jeg kan se hvad der sker igen og stoppe. Igennem mit FPS-drop og ukontrolleret kørsel endte jeg med at ramme flere personer, jeg mener nok der var 4 som alle stod alt for tæt på hinanden for mig at undgå det. Da det var sket vidste jeg udmærket godt hvad der ville ske fordi det der skete var sket og jeg tænkte at straffen nok højst sandsynligt ville være det samme om jeg havde FPS drops eller ej. Det er jo heller ikke er vigtigt for admin at vide jeg har FPS-drops når straffen sådan set er det samme. Som nævnt gjorde jeg allerede klar til at hoppe af og besluttede mig for at det slet ikke var det værd at vente endnu længere og derefter prøve og forklarer mig selv pga. dårlig performance. Det var efter midnat hvis jeg husker rigtigt så da jeg var træt for dagen endte jeg med at logge af generalt. Jeg havde håbet på at nogle andre der sad i bilen eller kørte med på ruten kunne forklarer hvad der skete, men jeg mener ikke der nogensinde kom detaljer på hvad der skete. Jeg mener det vigtigste at lægge mærke til her at det ikke var intentionen og der var begrænsninger til hvad jeg kunne gøre i øjeblikket. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at det var en god ide at køre bil til at starte med, men hvad der er sket er sket og jeg kan ikke ændre på det nu. Det er en fejl som der kan læres af. Jeg føler at staff måske har haft forståelsen at jeg gjorde det med vilje og derefter forladte spillet for at undgå straf, men det er ikke tilfældet.

 

Jeg fik 7 dages ban for både at CDM som sagt uden intentionen og kontrol til at undgå det på daværende tidspunkt og jeg fik også straf for at forlade et ukendt stykke tid før casen blev taget op og jeg blev straffet senere hen. Jeg håber på at der er forståelse for min tilstand på det tidspunkt og at jeg kan komme ind og spille igen i det mindste noget tidligere og helst gerne ved at få bannet fjernet i sig selv før tid hvis muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.