Hop til indhold
Stavox

Polo G er overvurderet


Palle Jensen

Recommended Posts

9 minutter siden, Palle Jensen skrev:

Han er fin ja, men folk omtaler ham som den bedste gamet lige nu.

 

Samme med Lil Uzi

Har aldrig forstået hypen omkring carti tbh..

Jeg syntes ikke Polo G er overrated, men vær lige ærlig, han laver virkeligt noget godt musik, jeg forstår godt han bliver omtalt som den bedste lige nu. Men bare vent om et par måneder så stopper den hype omkring ham også.

 

Og Uzi er uden tvivl en af de bedste lige nu, bare se på hans tal, han solgte for 288,000$ hvilket svarer til 400mil. streams, i første uge. Og han laver virkeligt også god musik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyrisk er Polo god, men synes han slagger lidt på hans flow

 

Lyder fandme som om manden ikke har sovet i alle sine sange

 

 

Er bare ikke så meget til Uzi og hans autotune shit synes ikke der er noget over det overhovedet

 

Selvfølgelig bare min mening jo ☺️

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Palle Jensen skrev:

Han er fin ja, men folk omtaler ham som den bedste gamet lige nu.

Du må hjertens gerne komme med nogle andre rappere, som er "de bedste i gamet lige nu". Der er skam flere legender osv. Men hvis du kigger på nutiden, tror jeg ikke du kan finde nogle som er bedre. 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, DEAGLEMEISTER skrev:

Forklar lige hvordan han er "overvurderet"?

Jeg kender dårlig nok "Polo G", høre slet ikke rigtigt den her genre.

Men "over rated" er vel subjektivt?

Hvis jeg fx. er fan er PewDiePie eller bare kan li' ham vil jeg aldrig syntes han er over rated, hvorimod andre som syntes mindre om ham godt kan syntes det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, MicGirl skrev:

Jeg kender dårlig nok "Polo G", høre slet ikke rigtigt den her genre.

Men "over rated" er vel subjektivt?

Hvis jeg fx. er fan er PewDiePie eller bare kan li' ham vil jeg aldrig syntes han er over rated, hvorimod andre som syntes mindre om ham godt kan syntes det.

Jeg sagde heller ikke, at han skulle se på det med et objektivt syn. Jeg vil bare høre hans begrundelse, for at sige det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Reyn skrev:

hvis du havde kigget længere oppe, så kan du se at på min mobil var postet under off topic

Ohh I see.

Troede du mente at selvom et post var i off-topic skulle det stadig handle om stavox, lagde kun mærke til scaleds billede og overså at der stod Genaral discussion.

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Palle Jensen skrev:

Iann dior talentløs?????

 

du mærkelig

 

han er til gengæld en af de mest undervurderet lige nu

drengen er hjernedød

 

 

Kunne være han fik lidt flere views hvis han klippede den moppe af en frisure af 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.