Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] KLAGE : Kate


Juul

Recommended Posts

👮‍♂️ Stavox Politi Klage 
________________________________________________________________________________
 

Hej Bimse / Rigspolitichef 
Jeg se Kate og nogle andre køre i Kate's Audi RS7 Bryde Færdsel loven, ved og NOS Rundt. Hvor efter jeg Holder ham ind til siden, Med Blink og Sirener. Hvor så jeg går op til, ham og siger "BTW selv om du er Vice Rigspolitichef skal du også overholde Færdsel loven" Hvor han så kommer med alle mulige undskylninger med at han vil undvige en Lastbil der kom, men så ber jeg Kate om at komme ud af bilen op til flere gang men han snakker bare vider med de ander Betjente.. Hvor jeg så vælger at Battel Ram ham ud af bilen.. for jeg gider ikke og spille min tid med og så der og hører på undskylninger.. Men Sket er sket og han skulle self lige have en lille bøde men.. Kate vælger så at sige "SKAL DU DEMOTES" Hvor efter han så Demoter mig. Hvor efter jeg siger "Shit det er Klamt du Abuser!"  Hvor han efter Arresterer mig på stedet.. 
________________________________________________________________________________


Så Bimse / Rigspolitichef Håber du tager en lille snak med Kate eller mere.. men ja. Syntes ihvertfald ikke det er okay det han Gjorde.

👤 Mvh : HamDenSorte


________________________________________

Link til kommentar

Hej @HamDenSorte.

 

Grunden til at vi nosser, er for at undgå en større kollision. Der kommer en lastbil, og rammer os, derefter kommer Valdemar7 og rammer os. Jeg lægger så mærke til, at der kommer en 3. bil, og nosser derfor for at undgå et trafikuheld. Jeg havde på daværende tidspunkt, 25HP og var på vej til PD. Kan ikke helt se hvorfor du har ondt i røven, over at du bliver demoted.

 

Da jeg demoter dig, vælger du at sige noget med "Du skal dø". Det er jeg ret så sikker på nemlig. Jeg vælger derefter at anholde dig for det, fordi du giver dødstrusler til politiet, hvilket er helt iorden. Vi har taget hele episoden i en case med Bob Johnson, så ser ikke helt hvad du klager over.

 

9 minutter siden, HamDenSorte skrev:

"SKAL DU DEMOTES"

Jeg havde aldrig sagt "SKAL DU DEMOTES" på stedet. Der var meget kaos, ja, men havde ikke truet med demote. Jeg havde sagt, at jeg demoter dig, hvilket jeg gerne må. Du svarer i øvrigt ogs' politiet igen, og havde allerede givet dig flere chancer. Hvis jeg havde bevis på situationen i casen, havde Bob Johnson, ogs' hørt, at du sagde noget med at "Du skal dø!".

 

- Kate!

Link til kommentar

Hej @Kate

Vi tog den i Case det der med at jeg sagde at du sku dø for du var ikke sikker på det og for og være 100 skulle du have bevis på det da du ikke har det så Kan du ikke sidde og sige at jeg sagde det for det gjorde jeg på ingen måde.. så Pleass Lad være med og få mig til og ligne en der siger sådan noget sagde "FUCK DET KLAMT DU ABUSER" Så er du ikke sød til en anden gang og havde bevis eller være helt 100 på det for du sagde i vores Admin case at du ikke var helt sikker og det var det, det lød som men ja... 

+Det med at du sagde det der Igen igen stop nu med og lyv sådan helt ærligt indrøm det nu bare eller er du for en Pussy til og in rømme at du har lavet en fejl? 

Men igen jeg har ikke bevis på det da mit GeForce Experience ikke var slået til for havde problemer med det tidlige.. Så det er bare påstand mod påstand 


👤 HamDenSorte

 

Link til kommentar
1 time siden, HamDenSorte skrev:

Hej @Kate

Vi tog den i Case det der med at jeg sagde at du sku dø for du var ikke sikker på det og for og være 100 skulle du have bevis på det da du ikke har det så Kan du ikke sidde og sige at jeg sagde det for det gjorde jeg på ingen måde.. så Pleass Lad være med og få mig til og ligne en der siger sådan noget sagde "FUCK DET KLAMT DU ABUSER" Så er du ikke sød til en anden gang og havde bevis eller være helt 100 på det for du sagde i vores Admin case at du ikke var helt sikker og det var det, det lød som men ja... 

+Det med at du sagde det der Igen igen stop nu med og lyv sådan helt ærligt indrøm det nu bare eller er du for en Pussy til og in rømme at du har lavet en fejl? 

Men igen jeg har ikke bevis på det da mit GeForce Experience ikke var slået til for havde problemer med det tidlige.. Så det er bare påstand mod påstand 


👤 HamDenSorte

 

Nu er det sådan, at du called casen. Dvs. at det er dig der skal have bevis, fordi du skal modbevise mig.

 

- Kate

Link til kommentar

Først og fremmest vil jeg sige beklager for det sene svar, jeg har været på ferie.

 

Eftersom der stort set ikke er blevet skrevet mere end det som skete i jeres case, så må jeg gå udfra det som er blevet beskrevet omkring kørsel.

 

Altså færdselsloven skal overholdes, så en bøde er fair. Situationen omkring at i ikke kan havde en ordentlig dialog, virker som om at i har talt udenom hinanden.

Du skriver selv, at han også talte med nogle andre betjente.

 

Er det mere som skal tilføjes ellers lukker jeg den her.

 

Link til kommentar
7 timer siden, Bimse👌 skrev:

Først og fremmest vil jeg sige beklager for det sene svar, jeg har været på ferie.

 

Eftersom der stort set ikke er blevet skrevet mere end det som skete i jeres case, så må jeg gå udfra det som er beskrevet.

 

Altså færdselsloven skal overholdes, så en bøde er fair. Situationen omkring at i ikke kan havde en ordentlig dialog, virker som om at i har talt udenom hinanden.

Du skriver selv, at han også talte med nogle andre betjente.

 

Er det mere som skal tilføjes ellers lukker jeg den her.

 

Jeg har intet at tilføje 😉

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.