Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgninger


John Blue

Recommended Posts

Ingame navn: Mathias
SteamID:  STEAM_0:0:222511711
IRL fornavn: Disciple John 
Alder: 15 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har tidligere været Admin på Rexone og Zynnasta, jeg tog imod diverse spillere med deres grunde i cases og hjalp alle på vej så de fik en god oplevelse

 

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg følte selv jeg var den mest seriøse af alle staff der var til stede, jeg kom ihvertfald altid i den sitation hvor en fra staff teamet havde brug for hjælp, hvis de manglede hjælp med commands så vil jeg hjælpe dem, jeg vil også hjælpe dem i case

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg synes jeg er kvalificeret til at joine staff teamet fordi, Jeg kan godt lide at arbejde med børn/unge. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan få en bedre community og et bedre fællesskab

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

!goto navn

!logs 

!xban navn

!menu

!removeprop

!bring navn

og nogen flere

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er bedre mundtligt end skriftligt, jeg kan sagtens skrive og formulere ved at skrive, men jeg har det bedre ved at snakke da jeg bedre kan lide at formulere mig mundtligt istedet for skrift 

jeg er lidt ordblind

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

- Jeg skal på Efterskole snart men jeg kan nok godt komme på 15:00 til 21:00  

- i weekenden kan jeg være på 7:00 til 20:00

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.