Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Noth


Noth

Recommended Posts

Ingame navn: Noth

 

SteamID: STEAM_0:1:231667543

 

IRL fornavn: Marius

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har været super admin på en engelsk server men den er blivet lukket. 


Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Super admin, jeg var online rigtigt meget vær dag og hjalp meget ejeren med ting som for eksempel en discord server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg føler, at jeg kan bringe meget til serveren, her er et par kvaliteter.

 

Modenhed:

Selvom jeg er moden, da jeg er 15, kan du muligvis være mere moden end mig. Jeg har lyst til at bruge den rigtige terminologi, når det er nødvendigt, og ikke joke rundt som et barn.

 

fairness:

Som jeg sagde i 'Modenhed', tror jeg, jeg kan bringe en objektiv tilgang, med dette mener jeg spillere, jeg er venlig overfor, og spillere, jeg er neutral over for, ville få den samme straf for en brudt regel, uanset hvad de beder om. Jeg føler, at jeg kan hjælpe mennesker i situationer uanset deres rang, alder eller noget andet ved dem. Jeg prøver at overveje, hvordan andre ville føle sig i den situation, der opstår, og tage min tilgang, så resultatet er bedst for dem og alle andre. Da jeg ikke føler, at folk skal behandles uretfærdigt. Jeg er god til at kommunikere, hvilket ville hjælpe, når jeg også prøver at løse et problem.

 

Ansvar:

Jeg forstår, at det at være personale på en sådan en server vil tage et stort ansvar, som jeg føler, at jeg har. Mine dicord-DM's er og vil altid være åbne for at hjælpe folk med deres sprøgsmål. Jeg føler, at det ikke er noget formål at være personale bare for at have det smarte navn, du skal få hænder på og hjælpe folk, når det er muligt, hvilket er, hvad jeg agter at gøre.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det store spørgsmål. "Hvorfor er jeg unik? Hvorfor skal i vælge mig? Hvorfor ...?" Det hele kommer til det ene svar: erfaring

For at begynde at forklare, hvorfor jeg er unik i forhold til enhver anden ansøger her på stavox, lad os starte med spørgsmålet, "Forstår jeg, at det ikke er let at være staff?" Jeg forstår fuldt ud, at det er meget udfordrende at være staff og kan være stressende til tider. Da jeg har haft tidligere moderation på discord servere også, kan jeg håndtere presset og vil forsøge efter bedste evne til at være professionel, hvilket bringer mig til det næste punkt. "Hvorfor ville jeg passe til serveren"? Jeg kan bringe den største professionalisme til personaleteamet. Selvfølgelig er jeg også menneske og vil forsøge bedst muligt at håndtere problemer: tvister professionelt, roligt og hurtigt. Hvis dette ikke viser dedikation til netværket, er jeg ikke sikker på, hvad der ville. Derudover kan jeg på grund af min humoristiske personlighed lette stemningen om nødvendigt og har masser af erfaringer med at tage min tidligere moderation med. (4 års moderering i alt), jeg har omhyggeligt undersøgt både serveren og reglerne. I det sjældne tilfælde, at jeg er usikker i et scenarie, er det første, jeg ville gøre, at søge og konsultere de øverste ansatte. Hvis jeg ikke er i stand til at hjælpe nogen, vil jeg kontakte en højere medarbejder og give dem besked for at tackle situationen. Der er minimal plads til fejl, og det vil jeg sjældent risikere. Jeg forstår, at personaleteamet afspejler billedet af netværket, og professionalisme er det, der holder en server underholdende. Jeg er en person, der tænker, inden de handler. Jeg ville aldrig handle rationelt eller uetisk.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, 

som ikke er her i forvejen?: mere staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja den eneste og første server jeg har været staff på brugte det også.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Alle dage 1-6 timer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Tak for en god dansk server!

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

- Har aldrig set dig online 

- rodet ansøgning

- Kan kun bidrage i weekenden 2-5 timer (for lidt i forhold til mig)

- Underlige og mindre uddybede svar

- Ligner han har skrevet den på 4 minutter

 

+ over 12 🙂

 

Held og lykke

 

// - @Rusty - \\

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey rusty har lige ændret lidt og jeg har sagt vær dag 2-5 timer det var det jeg mente også i Hverdagene.

20 minutter siden, Rusty skrev:

-Rep

- Har aldrig set dig online 

- rodet ansøgning

- Kan kun bidrage i weekenden 2-5 timer (for lidt i forhold til mig)

- Underlige og mindre uddybede svar

- Ligner han har skrevet den på 4 minutter

 

+ over 12 🙂

 

Held og lykke

 

// - @Rusty - \\

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har kun 79 timer på serveren - måske du skulle vente lidt med at søge som staff.

 

Skab dig et ryg, vær online, overhold reglerne, snak med folk. Det kan i hvert fald være en god idé.

 

Held og lykke alligevel!

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle sammen. grunden til i ikke har set mig online er fordi jeg først lige er begyndt at spille gmod igen.

1 time siden, Æblet skrev:

Det bliver dsv. Et -rep fra mig

-Aldrig set dig online (måske spiller du på rockford)

-lidt rodet ansøgning

 

held og lykke

Du har 2 grunde men en lidt rodet Ansøgning giver sku ikke -REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.