Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Philipwn


Philipwn

Recommended Posts

Ingame navn: Philipwn
SteamID: STEAM_0:1:67061846
IRL fornavn: Philip

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Nej, jeg har ikke haft tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af staff holdet, fordi jeg godt kan lide at hjælpe andre med deres problemer, og fordi jeg generelt bare bliver glad ved at hjælpe andre. 😃

Jeg har 500+ timer på Stavox serverene, samt tidligere spillet rp udenfor gmod.

Jeg har mulighed for at være online fra de tidligere tider af. (Se spørgsmålene omhandlende bidrag og tid)

Jeg ved meget om begge 'maps', og vil være fleksibel mellem dem begge.

Jeg vil selvfølgelig altid sætte mine gang kammerater på samme niveau som andre, og være objektiv i cases.

Jeg har en rigtig god forståelse for reglerne, og jeg har læst dem enormt meget igennem tiden.

Jeg har ikke fået nogen straf i lidt over 2 år. (Betyder ikke at jeg ikke har været aktiv)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan være på fra de tidligere tider af. Jeg ser typisk at der først begynder at være staffs på omkring kl 12:00 i weekenderne og ferierne, i hverdagen er det mere omkring kl 16:00. 

Jeg vil give mere plads til RP. Hvis der f.eks. er nogen der har brudt en regel mildt, når personen bare ville hygge med folk, så ville jeg bare bede dem om at stoppe. 

Jeg vil lægge god tid i cases, for at finde den bedste løsning.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke nogen praktisk erfaring med ULX, men jeg har set alle Roasted toast livet som admin videoer.

Jeg synes at det har givet mig en forståelse af hvilke kommandoer man skal bruge i forskellige situationer, samt hvordan man løser visse situationer.

Så på den måde kan man sige at jeg har kendskab, men ikke erfaring med ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg synes at jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt.

Jeg bruger hele tiden min mic in-game, og den er høj og tydelig.

I case ville jeg for langt det meste teleport for at bruge min mic, men hvis personen har et simpelt spørgsmål f.eks. "hvor er den gule lade?", så ville jeg i første omgang skrive det til ham.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Bortset fra onsdag hvor jeg går med aviser 2 timer, og familie arrangementer så er dette tiderne. 

 

Resten af sommerferien: 9-24

 

Normal uge: 

Mandag til Torsdag: 15-21

Fredag: 15-24

Lørdag: 9-24

Søndag: 9-21

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg holder mig altid fri fra diskussioner, da det aldrig er fedt for nogen, så jeg mener på den vis at jeg sagtens kan holde hovedet koldt.

 

Hvis der er andet så spørg løs 🤗

mvh Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Philipwn skrev:

Er du sikker på at det har været mig? Kan du beskrive noget om det?

Nu er det jo nogle måneder siden, men du står og snakker med en af mine kammerater Martin (kan ikke huske IGN).. Han er ny som betjent og spørger ind til forskellige ting hvor du begynder st svare fjollet og bliver også lidt toxic efter han bliver ved med at spørge ind til de forskellige ting.. Sidder lige og arbejder så kan ikke lige få mere text på.. 

// - @Rusty - \\

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Rusty skrev:

Nu er det jo nogle måneder siden

For ca. 2½ måned siden startede jeg op på gmod igen, så hvis det har været mig har det nok været lige der. På daværende tidspunkt spillede jeg kun på Rockford, så hvis det har været mig var det derinde, men kan absolut ikke huske noget i den retning. Jeg vil ihvertfald sige tak for at du har forklaret mig om situationen, men tror dog ikke at det har været mig.

// @Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Pisse flink 

Fin ansøgning

Imødekommende (han kontaktede mig om at købe en LE bil hvor da vi snakker sammen om det ender vi med at sidde og hygge snakke i omkring en time og det var bare meningen at vi lige lavede en handel)

Snakker ikke grimt

Moden

 

Held og lykke

Mvh. VaffelVictor

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, VaffelVictor skrev:

+REP

Pisse flink 

Fin ansøgning

Imødekommende (han kontaktede mig om at købe en LE bil hvor da vi snakker sammen om det ender vi med at sidde og hygge snakke i omkring en time og det var bare meningen at vi lige lavede en handel)

Snakker ikke grimt

Moden

 

Held og lykke

Mvh. VaffelVictor

😘

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.