Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mulighed for at se når et raid er afsluttet


Pleb

Recommended Posts

Hej

Jeg sad og var igang med et raid.

Jeg blev arresteret, og vidste endnu ikke hvad tid raidet var afsluttet.

Hvis jeg ville raide ham den samme, hvordan skulle jeg så det? Måske kunne jeg jo gøre det efter 10 minutter? Eftersom jeg ikke ved hvad tid raidet sluttede.

 

Mit forslag lyder egentlig bare på, de/det raid man har været en del af, eller har startet, kan man se i chatten når det slutter 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Guzern skrev:

Raid-handlinger fungerer på samme måde som PD-Raid gør nu. Altså, man kan ikke se raid/raidover i chatten mere.

Får man ikke en besked, når man joiner et raid, som lyder på noget lignende følgende: "Du deltog i et raid" - for hvis man gør det, burde man stadig kunne se tidspunktet i console som @I Eath You <3 siger.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Scaled skrev:

Får man ikke en besked, når man joiner et raid, som lyder på noget lignende følgende: "Du deltog i et raid" - for hvis man gør det, burde man stadig kunne se tidspunktet i console som @I Eath You <3 siger.

Er de 5/15 min ikke fra sluttidspunktet af raided? Altså fra at sidste person skriver raidover?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Så venter man da bare 2 x 15 minutter, svære er det ikke. Lad nu vær med at være sådan en irriterende type der raider på minuttet hvert 15. minut.  

Det er ikke for at være irriterende - det er hvis de har methlab, eller er dine konkurrenter. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.