Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag


malpro05

Recommended Posts

1. Så mig og mine venner synes at når politiet raider dig og inde i din base kan de bare nemt brug stun gun og løbe hen til dig og arrest dig. Vi gad gerne have at Stungun det får en lidt længere cooldown og når man arrestere end så tager det 3 sekunder eller mere eller mindre tid på fordi det er lidt op bare at bruge 3 sekunder på at stun og løbe og arrest allesammen når hele ens gang står ved døren og han har 200 armor og 100 hp.
2. Gør så man kan lave meth i flere bygninger eller man kan købe de ting der og maks havde 5 af de meth 
3. Lav måske en 112 cooldown fordi vi sad udenfor en base og de skrev bare "/112 Maybe raid ved Kraftværk fordi nogle sidder udenfor vores base"
4. Tilføj en radio eller noget til gangs så man ikke behøver at snakke over Discord eller lad Discord kinda være en Gang Radio så det ikke er Meta længere.

5. Tilføj måske flere gangposts.

6.  Nogle flere måder at få GangXP end overtag Gangposts (Skriv lige hvis der er flere fordi jeg ved ikke om der er flere) som fx at gå ned i en mine og hukke sten eller andet.

7. Når man er fx Hjemløs eller på et job som er unlimited i størrelse om man så godt kan blive på det job istedet for at blive smidt af det efter 10 min.

8. Få id-kortet væk fra dine våben når man er tyv. Jeg er blevet arresteret 10 gange fordi jeg har vist våben istedet for ID-Kort og betjente siger "Hvis id kort nu 3 2 1" og så er det jo man skynder sig og prøver at vise det men det ikke ID-Kort der kommer frem. Det en fucking ACR eller M14 eller AKM eller AutoKarabin.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Get good

2. Why?

3. Der er vel staff til stede på serveren til at tage sig af den slags ting

4. Er meget sikker på at Discord ikke tæller som metagaming

5. Why?

6. Du kan lave, weed, meth, tage printere( og mere)

7. Hvad mener du overhovedet?

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Byg din en bedre base så politiet ikke kommer ind til at starte med, og som Reyn siger, Get Good.

 

2.Bare overtag de steder som du kan? Der er grund til det er begrænset.

 

3. Record det/tag screenshots og lav en ban request, hvis ikke der er staff på.

 

4. Det er ikke metagaming at bruge discord. Du får ikke ban for at videregive informationer eller modtage dem end andre steder end in-game. Du skal bare ikke bruge den information i din RP.

Fx. Hvis din ven siger at han er blevet skudt af Jimboe, må du ikke finde Jimboe og skyde ham, medmindre du selv har set det. Og nej det skal ikke tilføjes.

wzP2mKV.png

 

5. ... Why? Så i kan få mere gangXP, alle gang får lige meget gangxp, så er lige fair for alle alligevel? Ellers hvor?

 

6. Gangmaster, Weed, Meth, printere, pd-raid(tror det er slået fra).

 

7. Så du kan stå afk som hjemløs med en donations E2 oppe? Lyder fra ulækkert....

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Reyn skrev:

1. Get good

2. Why?

3. Der er vel staff til stede på serveren til at tage sig af den slags ting

4. Er meget sikker på at Discord ikke tæller som metagaming

5. Why?

6. Du kan lave, weed, meth, tage printere( og mere)

7. Hvad mener du overhovedet?


1. Det kan man nok ikke når de rusher ind og bruger deres stunguns og bare arrestere os alle sammen på en gang når han har 200 armor osv.
2 det er fordi at de store gangs tager bare stederne og det er så svært at raide dem når de bruger deres bedste design og har like 10 personer derinde imod os der er måske 3.
4. Derstår i reglerne at Discord også er metagaming så man må ikke bruge det som fx "Hey der en lige derover skal vi kidnappe ham" det er mere til hygge snakke istedet for rp situationer.
5. 4 det lyder lidt for lidt så maybe bare lidt flere.

7 Jeg stod afk over natten og satte en hjemløs E2 op og jeg blev kicket af mit job som er uegentligt så det giver ikke skade hvis jeg bliver på det i hele 8 timer. Men de fjernede min E2 fordi jeg ikke var Hjemløs men Borger.

11 timer siden, Tyndfed skrev:

ved 7.eren mener du, at man som jobs der ikke kan bruge gangmasterne ikke skal få "stun" af hegnet på masterne? 

Nej 7. er så at hvis man står AFK på et job som alle kan joine istedet for fx tyv kan der maks være 20 på men på borger kan der være så mange som der vil. Jeg siger at de jobs som ikke har et maks på om de godt kunne være at man ikke blev kicket af det job. og det er kun 3 jobs. Hjemløs, Vagt og Borger.

10 timer siden, Aske skrev:

Mener du at man ikke skal få skiftet job ved 10 min afk i 7.eren hvis jobbet er unlimited i størrelse?

Ja præcis. Undskyld jeg ikke forkladede det godt. fixer det lige.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, MicGirl skrev:

1. Byg din en bedre base så politiet ikke kommer ind til at starte med, og som Reyn siger, Get Good.

 

2.Bare overtag de steder som du kan? Der er grund til det er begrænset.

 

3. Record det/tag screenshots og lav en ban request, hvis ikke der er staff på.

 

4. Det er ikke metagaming at bruge discord. Du får ikke ban for at videregive informationer eller modtage dem end andre steder end in-game. Du skal bare ikke bruge den information i din RP.

Fx. Hvis din ven siger at han er blevet skudt af Jimboe, må du ikke finde Jimboe og skyde ham, medmindre du selv har set det. Og nej det skal ikke tilføjes.

wzP2mKV.png

 

5. ... Why? Så i kan få mere gangXP, alle gang får lige meget gangxp, så er lige fair for alle alligevel? Ellers hvor?

 

6. Gangmaster, Weed, Meth, printere, pd-raid(tror det er slået fra).

 

7. Så du kan stå afk som hjemløs med en donations E2 oppe? Lyder fra ulækkert....

 

1. Men det er jo at vi de er 3 betjente der kommer ind med bateringrams og er inde på 3 sekunder og taser os allesammen på en gang og arrestere os. Lidt svært når der er 3 betjente der rushere med stunguns og stunner dig.

2. Det gør vi også men det er bare lidt sjovt at overtage dem så hvis der kunne være lidt flere men det behøves der heller ikke være + det også min mening.

3. Ok det skal jeg nok næste gang de gør det men hvilken regl bryder de?

4. Jeg var tæt på at komme i problemer nemtop fordi adminen sagde Discord er Metagaming hvis jeg siger til mine gangmembers "Hey skal vi kidnappe ham her" Eller " VI BLIVER RAIDED" eller noget andet. Discord var åbentbart bare til hyggesnak og ikke til at hjælpe dig i RP situationer.

5. Jeg vidste kun den ene måde at få gangxp og det var master men nu har jeg fået afvide der er 5 flere måder.

6. Ok tak.

7. Ja men hvis man også bare lige ude efter mad og det tog 20 min og man var hjemløs. Lyder lidt klamt at på 20 min har du mistet dit job og din E2.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, malpro05 skrev:

7. Ja men hvis man også bare lige ude efter mad og det tog 20 min og man var hjemløs. Lyder lidt klamt at på 20 min har du mistet dit job og din E2.

Så gå hjemløs igen når du er tilbage, og sæt din e2 op igen, det tager max 2 minutter

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, malpro05 skrev:

1. Men det er jo at vi de er 3 betjente der kommer ind med bateringrams og er inde på 3 sekunder og taser os allesammen på en gang og arrestere os. Lidt svært når der er 3 betjente der rushere med stunguns og stunner dig.

Du kunne evt. (som sagt) bygge en ordenlig base. TIP: Gør så når du er helt inde i basen er der nogle no-colided hegn som i kan skyde igennem imens politiet ikke kan taze jer. Men syntes stadig ikke det er nødvendigt da det oftes er svært at komme ind i basen som politi til at starte med, hvis der self. bare står 1-2 stykker og prøver at defendt basen.

 

11 timer siden, malpro05 skrev:

3. Ok det skal jeg nok næste gang de gør det men hvilken regl bryder de?

1.3 + 1.5

 

11 timer siden, malpro05 skrev:

4. Jeg var tæt på at komme i problemer nemtop fordi adminen sagde Discord er Metagaming hvis jeg siger til mine gangmembers "Hey skal vi kidnappe ham her" Eller " VI BLIVER RAIDED" eller noget andet. Discord var åbentbart bare til hyggesnak og ikke til at hjælpe dig i RP situationer.

Enten er det langt tid siden, ellers kender adminen ikke reglerne...

 

11 timer siden, malpro05 skrev:

7. Ja men hvis man også bare lige ude efter mad og det tog 20 min og man var hjemløs. Lyder lidt klamt at på 20 min har du mistet dit job og din E2.

Ergeligt i guess, syntes ikke du bare skal kunne stå afk og tjene penge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du tuder så meget over du ikke kan stå natten over og samle penge som hjemløs... 

Så køb en lejlighed stil dig der og aktiver en auto Clicker, tror ikke man må det...... men så længe der ikke er staff på er det jo bare ren purge udenfor så tænker det går ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.