Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Klokiii's ansøgning


Lil Klokkk

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Klokiii
SteamID: STEAM_0:0:427622137
IRL fornavn: Lasse
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været admin på mange forskellige servere, ikke kun i gmod men også i mange andre spil. Jeg får altid af vide at jeg gør et godt stykke arbejde. Jeg har været headadmin på adskillige servere og det rank har jeg fået uden at spørge, men fordi at folk godt kan lide mig som person og den måde jeg er på.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er rigtig tit online fordi jeg elsker at være på min computer osv. Hver eneste server jeg har været admin på, har jeg fået af vide at jeg er en rigtig god admin fordi at jeg tager mine cases og jeg tager mine cases seriøst. Når jeg tager en case og der er et problem mellem flere spillere, tager jeg en grundig snak med dem og giver dem en fair straf hvis de har gjort noget forkert. Jeg synes ikke at man skal sige "Det må du ikke gøre så nu banner jeg dig permanent". Bare fordi at den ene person måske er ældre end den anden betyder det overhovedet ikke at den ene af personerne har ret, man skal være lige overfor alle spillere. Jeg ved selv hvordan det er når admins osv ikke tager deres cases, så det vil jeg altid gøre.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan tage alle de cases som der nu er. Jeg vil også snakke godt ud med dem som man er i case med. Jeg vil give fair straffe og jeg vil også være rigtig venlig overfor dem jeg er i case med.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps, på mange servere, men jeg vil gerne have det opsummeret hvis det er nødvendigt 🙂

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mic rigtig meget, og jeg kan sagtens også skrive.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på computeren hver eneste dag. Mandag og Onsdag skal jeg dog til fodboldtræning fra klokken 18:15 - 20:15.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er altid glad, og får tit af vide at jeg er sjov 🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Lil Klokkk

 

Du får lige en lille liste.

 

  • Du følger ikke skabelonen.
  • Har aldrig set dig online
  • Du kan gøre meget mere ud af din ansøgning.
  • Du virker moden, men ikke kompetent nok.
  • Din ansøgning er meget rodet.
  • Du har ikke været meget online i de seneste 2 uger (2.5 timer de seneste 2 uger / 162 timer registreret i alt)

Du får dsv. et -REP fra mig, synes du skal vente til næste gang.

 

- Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.