Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Coolboy


Coolboy

Recommended Posts

Ingame navn:

Coolboy
SteamID:

STEAM_0:0:171718615
IRL fornavn:

Jonathan
Alder:

17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja jeg har været admin inden på zypress da den var oppe. Jeg var hurtig til at tagge case og er altid hjælpesom og vil altid værer det 🙂

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gane hjælpe med at tag case og vil også kun gører en stor forskæl med det. Jeg er mere kvalificeret Fordi jeg ved hvad jeg laver og jeg elsker at gører tingne på den rigtige måde

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En masse sjov og hygge og en masse glæde til folk. Og en del god arbejde 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Det er længe siden jeg har brogte det så kan nok ikke huske alt 😉

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg brper næsten latid min mic. og jeg kan nogelåne formulere mig selv skriftligt, såvel som mundtligt

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan er ind til sommerfreigen sluttter der skal jeg på effter skole og der kan jeg næste kun komme om weekenderne 

 

Mandag Fra 11:30 til 17:00

Tirsdag Fra 11:30 til 17:00

Ondsdag Fra 11:30 til 17:00

Torsdag Fra 11:30 til 17:00

Fragdag Fra 11:30 til 17:00

Lørdag Fra 11:30 til 17:00

Søndag Fra 11:30 til 17:00
De er det ca. Tider jeg nok kan 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja jeg er ordblind og autiste og add 


Unskyl vis den er for kort eller ikke er skavet ordenligte

Tak fordi i vil læse den og tagge jer tid til at se på den 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får altså et - rep herfra, af den udelukkende grund at den simpelthen er for kort din ansøgning. Det er mega fedt at du har engagementen til at ville prøve lykken om at blive staff, men så forventes der altså så også til gengæld at der skrives noget mere på. Du har næsten lige postet ansøgningen, så hvis du er hurtig kan du altid skrive noget mere på! Men en ansøgning der kun er brugt 5 minutter på er desværre ikke et +rep værd fra min side af.

Held og lykke!! 

 

// Mamacita

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver til et -REP herfra

- For kort ansøgning (Manglende info om hvorfor du vil være en del af staff teamet, og hvad du synes du kan bidrage med, der ikke er der i forvejen.

 

Ser dig dog ret tit online, uden at jeg har mødt dig.

Ellers held og lykke 🙂

// Philipwn

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.