Hop til indhold
Stavox

[Solved] Anders Mat skal Demotes


Byggemandbob

Recommended Posts

Dit ingame navn: Byggemandbob
Staff ingame navn: Anders Mat
Dit SteamID: STEAM_0:0:512280987
Staff SteamID: STEAM_0:0:33117878
Forklar situationen: Jeg sidder i jail. jeg tilkalder en staff og det var så Anders Mat. Grunden var at PalleBoi var smadret ind i min bil så den ende ned ved parcel husende BTW jeg sad i jail ved villaerne.

Anders Mat Flyver han til PalleBoi og fjerner hans bil og siger til mig han nok skulle give ham cb/carban. det sker så aldrig og bliver tpet til spawn af Anders Mat.

Jeg tilkalder staff igen og det var så Anders Mat igen. Grunden var at der var en auto fartbøde som ikke virkede. Så kommer Polleboi igen han spawner en kæmpe prop og smadere ind i min bil så den flyver adelhvedes til. Anders Mat Griner bare og kalder PolleBoi en spaser 
Bevis: video 1 jail fik ikke det anders mat sagde med men håber den kan bruges. video 2 prop

https://medal.tv/clips/28623653/d1337PHCStW5

https://medal.tv/clips/28622529/d13379KaQjcp

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Byggemandbob

VI snakker om to forskellige sager på den nuværende situation. 

Jeg snakkede med PolleBoi omkring sagen efterfølgende og sagde det ikke skulle ske igen. Du skal huske på at regelsættet ikke altid er fordi folk skal straffes. Selvfølgelig var det ikke acceptabel det PolleBoi gjorde på nogen måder. Jeg tog også en snak med ham efterfølgende og sagde at det ikke skal gentages på nogen måde. Jeg beklager selvfølgelig overfor min opførsel på stedet men nogen gange må man holde hovedet koldt i visse situationer. Jeg sagde aldrig at polleboi skulle have Carban eller noget som helst og det er også min beslutning i sidste ende. Trods alt var der ikke nogle der kom til skade eller noget. 

Til en anden gang så bedes du lade vær med at skrive i OOC omkring mit staff arbejde. Opret en staff klage som du også har gjort. 

Ooc chatten: 
https://gyazo.com/986115871563f1752e6605d0bb35ec45

Det handler ikke om jeg kender spilleren eller ej. Som jeg sagde til dig på stedet så ville jeg tage en snak med PolleBoi omkring hans opførsel da det ikke var okay på nogen måder. 

Jeg beklager selvfølgelig overfor dig hvis du har følt dig svigtet eller på nogen anden måder uretfærdigt behandler

Jeg kan derudover meddele dig at PolleBoi er blevet straffet for hans handlinger da det er gentaget sig.

- Mvh Anders Mat

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Byggemandbob skrev:

Du lyver fucking meget det er utroligt du er staff hvis du lækker mærke til folk som har fået ban for at proppush har været mere end 240 minutter od det har PolleBoi fået fordi du kander ham 

Hej, Anders Mat og jeg er venner ja. Men han sagde på ingen tidspunkter at jeg vil modtage carban. Han sagde at han havde givet mig en skideballe og at det ikke skulle gentages. Jeg tror der er sket en misforståelse mellem dig og Anders.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er helt klart forskel på hvilke spillere man skal håndtere, og dermed også forskel på, hvordan de håndteres (selvfølgelig uden at give behandlingsforskel grundet venskab). Det var selvfølgelig ikke okay, det Polle gjorde, men det hele virker til at være ment på en sjov måde. Der er forskel på, om en spiller kommer og smadre en prop ind i en bil med vilje, uden intentioner om at spille på serveren, og bare for at lave ravage, og så at lave lidt sjov med staffs på den her måde.

Det skal dog ske et sted, hvor andre ikke bliver forstyrret af det og hvor RP'en bliver brudt.

Vores staff behøver dog heller ikke at fortælle hvilken straf spillerne får, så det er ikke noget du behøver at gå op i.


Tak for din klage.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.