Hop til indhold
Stavox

[Afslået] theSpark - STEAM_0:0:466730270


theSpark

Recommended Posts

Ingame navn: theSpark
SteamID: STEAM_0:0:466730270
IRL fornavn: Magnus
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Har været lidt af alt i mange forskellige communities. Er og har været developer, sysadmin, og har mange andre erfaringer med generelt administrative jobs. De fleste steder gjorde jeg næsten alt/det meste, så man kunne sige jeg ved en del om alle aspekter inde for emnet.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Som sagt tidligere har jeg en del erfaring med kodning/programmering og har en god evne med at løse problemer meget nemt.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: En som kan relatere meget til spillerne og se tingene fra deres synspunkt uden problemer, og en som folk kan komme til hvis de har nogen problemer som ikke direkte er relateret til Stavox.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har selv haft servere med ULX og har lige PT en, dog er det hygge sandbox. Så ville sige jeg har fuld kendskab og erfaring med ULX.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg gør mit bedste for at sikre mig folk kan forstå mig så tydeligt som muligt, både mundligt og skriftligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på det meste af dagen når jeg lige føler for det, eller er blevet 'indkaldt'.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke været på serveren i et godt stykke tid, og er lige kommet tilbage til GMod efter et par år, så kan godt være jeg har glemt en smule ang. Garry's Mod og relateret ting. Dog burde det komme tilbage meget hurtigt.

Vil lige fastslå at det sagtens kan være folk synes min ansøgning er dårlig, dog betyder det lidt i min mening... Da en der laver en god ansøgning sagtens kan være mindre kvalificeret til det, i forhold til en der laver en dårlig ansøgning og er mere kvalificeret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @theSpark.

 

Du får et -REP

 

  • Du følger ikke skabelonen (Skriv venligst dit in-game navn SOM DET ENESTE i titlen på tråden. F.eks vil min titel være: Jimboe)
  • Har aldrig set dig online.
  • Din ansøgning mangler mere fyld på (Ligner noget du har lavet på 5 min)
  • Synes du skal vente lidt med at ansøge (Jeg har ikke været på serveren i et godt stykke tid, og er lige kommet tilbage til GMod efter et par år, så kan godt være jeg har glemt en smule ang. Garry's Mod og relateret ting.)

 

- Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kate skrev:

Hej @theSpark.

 

Du får et -REP

 

  • Du følger ikke skabelonen (Skriv venligst dit in-game navn SOM DET ENESTE i titlen på tråden. F.eks vil min titel være: Jimboe)
  • Har aldrig set dig online.
  • Din ansøgning mangler mere fyld på (Ligner noget du har lavet på 5 min)
  • Synes du skal vente lidt med at ansøge (Jeg har ikke været på serveren i et godt stykke tid, og er lige kommet tilbage til GMod efter et par år, så kan godt være jeg har glemt en smule ang. Garry's Mod og relateret ting.)

 

- Kate!

  • Misset det med "SOM DET ENESTE" desvære.
  • At du aldrig har set mig online synes jeg er lidt irrelevant.
  • Fair nok at du synes det.
  • Det er selvfølgelig din mening.
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.