Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Krukke


Krukke

Recommended Posts

Ingame navn: Krukke 
SteamID:  STEAM_0:0:92213115
IRL fornavn: Asger 
Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Jeg har tidligere været superadmin på verbalgaming, jeg hjalp serveren fra start, jeg tog imod diverse spillere med deres grunde i cases og hjalp alle på vej så de fik en god oplevelse på serveren. 

Jeg har også tidligere haft min egen server som enlig gik rigtig godt, men efter en hård skolegang med en masse lekiter og ingen lyst til at spille overhovedet, dykkede serveren og det var det, men det var fede 7 måneder med en masse gode oplevelser og nye erfaringer med spiller og ULX.  

 

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg følte selv jeg var den mest seriøse af alle staff der var til stede, jeg kom ihvertfald altid i den sitation hvor en fra staff teamet havde brug for hjælp, hvis de manglede hjælp med commands eller bare havde en dreng/pige i en case som ikke vil høre efter eller skreg i sin mic som de så havde fået hovedpine af og ikke kunne håndtere længere. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg synes jeg er kvalificeret til at joine staff teamet fordi, Jeg er pt igang med at uddanne mig som Pædagog og kan rigtig godt lide at arbejde med børn/unge. Jeg har et hold i DGI Esport (10-12 års alderen) som jeg træner 2 gange om ugen, så jeg har prøvet udfordringen med børn/unge som ikke forstår en hentydning eller bare er i sit humør med agressivitet/irriterende mode.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Nu kender jeg jo ikke helt hvad staff teamet har af egen erfaringer som andre ikke har, men jeg kan holde hovedet koldt i diverse casses, pisse venlig som altid og mine erfaringer med børn/unge.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

!goto navn

!logs 

!xban navn

!menu

!removeprop

!bring navn

!slay navn 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er bedre mundtligt end skriftligt, jeg kan sagtens skrive og formulere ved at skrive, men jeg har det bedre ved at snakke da jeg bedre kan lide at formulere mig mundtligt istedet for skrift 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

- Jeg arbejder i superbrugsen 2 gange om ugen 7:30-16 

- DGH Esport 2 gange om ugen - mandag kl 13 og onsdag kl 12:30 (mandag 13:00-14:30 og onsdag 12:30 - 13:30)

 

 

 

 

Mvh Krukke 

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Kate skrev:

Hej Krukke!

 

Sorry m8, men du altså lidt af en troll 😛

 

-REP

 

- Kate!

 

Vil nu mene du kun har set mig troll ved at lave underlige lyde ved banken eller lave lidt pis i de forskellige events 🙂

Tror også du misforstår troll og humor med dem jeg gør det med ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.