Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Misser


Misser

Recommended Posts

Ingame navn: Misser
SteamID: STEAM_0:0:132651080
IRL fornavn: Kasper
Alder: 15 (06/07/05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Ja, jeg har massere af erfaring. Enda i en masse forskellige spil. Jeg har som sagt tideligere været vice manager på en lille server med 10-30 spillere dagligt.

Jeg har også fået en masse erfaring via. stavox her. Jeg lærte en hel del og kan stadig huske alt. Men ja jeg har massere erfaring med administrative jobs. 

De forskellige spil jeg har været staff på en server hedder og er følgende: Garry´s Mod, CS:GO, Minecraft, Unturned også en masse andet.

 

Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Garry´s Mod

Var som sagt vice manager og føler selv jeg gjorde en rimelig stor forskel. Men dog var det også på de tidspunkter hvor jeg generalt bare var en idiot. (For at være ærlig)

Ja og som mange også ved har jeg jo fået chancen en gang på serveren her. Denne fantastiske og lærerige oplevelse var med til at for det første få en masse nye venner, og for det næste

fik jeg lov til at bidrage lidt til dette pragtfulde community. Dog havde jeg lidt diverse ting som jeg føler jeg har fået rettet op på. Det vil jeg komme ind på lidt senere i ansøgningen.

 

CS:GO

I CS:GO var jeg admin på en jail server med 5-16 spillere dagligt og de var overraskende nok utroligt glade for min tilstedeværelse. Dog kom der lidt andre spil jeg blev mere interesseret i.

Men fik da gjort en forskel. Dog betyder et staff arbejde på en jail server ikke så meget men fik da lidt af min erfaring derfra.

 

Unturned

I Unturned var jeg staff/Admin på en engelsk server og det var faktisk utroligt hyggeligt og jeg var værdsat. Jeg havde lidt knas med det engelske men ellers gik det meget fint.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg har da en lille liste hvorpå der står grundene til at jeg burde være en del af staff-teamet:

 

Server Reglerne

Jeg har godt kendskab til reglerne og går altid ind og tjekker om der er komme nye regler til før jeg joiner og starter på noget RP.

Jeg føler selv at jeg ikke er personen der er god til regel-brud. Nogle gange sker det at tingene går lidt for hurtigt, men det kan ske for enhver.

 

ULX Systemet

Først startede jeg jo ud med at jeg legede rundt med ULX og kan via. min ekperimentering igennem tiden diverse basic commands.

Igennem den uge jeg var staff lærte jeg også en hel del. Fik massere af erfaring angående staff arbejdede herinde.

 

Forståelse

Jeg kommer meget hurtigt ind i den igangværende situation. Jeg er ikke typen der skal have tingene af vide 1000 gange.

Tingene siver hurtigt ind og jeg skaber mig hurtigt et overblik.

 

Tone og Væremåde 

Jeg føler selv at jeg er klar til at vise at jeg kan gøre det bedere end sidst. Jeg har lært at beherske mit temperament.

Jeg er blevet en tand mere moden og har øvet mig mere på det pædagogiske.

 

Tid og overskud

Da jeg har spillet meget på serveren og har godt kendskab til den og spillerne har jeg 100% overskud.

I det hele taget har jeg massere af tid da jeg ikke er personen der skal alt muligt. 

Med mine 2300+ timer og min fortsat daglige aktivitet på serveren med de omkring 2-12 timer om dagen

tænker jeg da at jeg er klar og har massere af tid til staff arbejde og hjælpe mine kære med-spillere

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Siger min mening som den er

- Holder mit ord, så hvis jeg lover noget holder jeg det (Jeg er til at stole på)

- Jeg er moden

- Har lært at styre temperamentet

- Elsker at hjælpe andre og give dem en god start

- Godt kendskab til serveren og spillerne

- Aktiv

- Klar på seriøst arbejde og godt samarbejde med nogle dejlige kollegaer

- Giver ikke andre skylden for noget lort jeg har lavet

- Jeg kan mit RP

- Jeg er blevet bedere til at holde hovedet koldt i presset situationer

- er utroligt sød imod alle

- Jeg har været staff før så jeg kender til tingene

- Jeg ved hvad det vil sige at være staff på stavox

- Har rettet op på min tone og har lært at beherske mig selv med 100% sikkerhed

- Er 100% klar på ansvaret

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

En super glad dreng, der altid er klar på at hjælpe andre. Jeg har lært at beherske mig selv og føler at jeg er klar på at give det en chance og ansøge ind igen. Har savnet staff-arbejdet.

Jeg tager kritik som det er og vil altid forsøge at rette bedst muligt op på mine fejl. Vil gøre mit bedste for at udføre et perfekt stykke arbejde. Satser efter at det bliver meget bedere end sidste gang.Vil virkelig gerne vise at jeg godt kan udføre et godt stykke arbejde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, som sagt har jeg jo været staff herinde før så ja jeg har massere af kendskab og erfaring.

Som jeg har skrevet før giver ULX en mulighed for at staff-arbejde bliver 200% nemmere.

Du får en menu og en masse commands hvilket hjælper super meget.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Ja jeg er god til at formulere mig på begge måder. Jeg startede med at være meget god til at gentage ting osv.

dette er jeg kommet en del væk fra og gør mit bedste for ikke at gøre dette. Da mit ordforråd er rimeligt bredt, er

jeg god til at formulere mig. Hvis folk ikke lige for fat i hvad jeg siger så vil jeg gøre mit bedste for at formulere det

på en anden måde så de forstår det og ved hvad jeg mener.

 

Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg snakker kun når jeg bliver spurgt om noget eller jeg som f.eks skal sige "Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?" 

Grundet til dette er at der egentlig ikke er noget grund til at snakke ellers. Hvis jeg ikke har en grund til at snakke så snakker jeg ikke.

Men ellers har jeg da en mic som er rimelig god. Så man kan sagtens høre mig tydeligt og forstå hvad jeg siger.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

 

Har taget og brugt det gamle skema da der ikke er så meget ændret siden sidst

 

Hverdage og Weekend

-================-

Mandag: 15:00 - 23:00

Tirsdag: 15:00 - 23:00

Onsdag: 15:00 - 23:00

Torsdag: 15:00 - 23:00

Fredag: 15:00 - 23:00 / 24:00

Lørdag: 9:30 - 23:00 / 24:00

Søndag: 9:30 - 23:00

 

Ferier og helligdage

-================-

Mandag: 9:30 - 00/00

Tirsdag: 9:30 - 00/00

Onsdag: 9:30 - 00/00

Torsdag: 9:30 - 00/00

Fredag: 9:30 - 00/00

Lørdag: 9:30 - 00/00

Søndag: 9:30 - 00/00

 

I ferier har jeg meget støre mulighed for at være på til sent på aften og lidt ind op natten

men ellers er jeg klar på at være aktiv om morgen.

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg har mulighed for at være på alle dage, med mindre jeg skal noget selvfølgelig.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ikke andet end at hvis man har lysten til at kende historien omkring hvorfor jeg ikke var staff længe efter en lille uges tid, så klik nedenunder:

Spoiler

Det startede ud med at jeg d. 15 Marts 2020 blev accepteret ind som staff.

Jeg blev oplært og alt startede rimeligt fint. Så begyndte det at gå ned af bakke.

Jeg havde en rimelig dårlig start hvilket jeg fortryder, at jeg ikke gjorde det bedere og gjorde mig mere umage.

Der gik en lille uges tid og jeg havde uheldigvis en masse klager der 100% ikke var i orden.

Samtidigt med dette var min tone ikke i orden hvilket jeg var 100% enig i da jeg fik det af vide.

Dog var de antal cases osv. jeg have taget i top og mit arbejde fejlede intet. Det var min tone og klagerne som jeg efterhånden har fået af vide.

Jeg fik af vide at hvis jeg lige tog en pause, ændrede på tonen, lærte at beherske mit temperament 100% og ventede en gang med at ansøge kunne jeg muligvis få en chance.

Så jeg gav helt klart ikke op. Jeg tog mig en lille pause. Har haft lidt privat problemer men de er over nu. Kunne på dette tidspunkt ikke lade være med at lade mine problemer gå ud over andre.

 

Alt dette er rettet op nu og har lært diverse ting. Jeg vil 100% efter egen mening sige at jeg har ændret mig utroligt meget faktisk.

 

 

jeg har ikke så meget andet at skrive end, at jeg virkelig den her gang vil go for it og vise at jeg godt kan.

Ellers så Held og Lykke til de andre ansøgere. Har læst de fleste ansøgninger igennem og jeg er imponeret!

 

MVH. Misser/Kasper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Misser skrev:

1:  Siger min mening som den er

2: Holder mit ord, så hvis jeg lover noget holder jeg det (Jeg er til at stole på)

3: Jeg er moden

4: Klar på seriøst arbejde og godt samarbejde med nogle dejlige kollegaer

5: Giver ikke andre skylden for noget lort jeg har lavet

6: Jeg kan mit RP

7: Jeg er blevet bedere til at holde hovedet koldt i presset situationer

8: er utroligt sød imod alle

9: Jeg har været staff før så jeg kender til tingene

10: Jeg ved hvad det vil sige at være staff på stavox

 

1:    Hvis man kender Guzern så ved man at det langt fra altid er en god ting.

2: Den her er vidst nemmest med en liste af citater fra din tidligere accepterede Staff ansøgning: https://stavox.dk/forums/topic/29291-accepteret-misser/

"Giver ikke andre skylden" - kig nr 5

"Jeg bliver ikke sur over små ting" - Kig begrundelse for fyring sidst "Samtidigt med dette var min tone ikke i orden" - Det har 99% af tiden et sammenhæng i cases på Stavox.

"Jeg kan alle regler" - Kig nr 5, igen.

3: Hvis du stadig er som da du var Pinky så er det en stor løgn.

4: Samme som ovenover.

5:https://stavox.dk/forums/topic/29462-solved-klage-på-misser-oscar-carlson/     -   Du prøvede udelukkende på at få ret i den her staffklage, og benægtede alt logik med reglen som han ligeså fint nævnte for dig.

6: Det kunne du ikke sidst jeg mødte dig ingame.

7: Det kan vi håbe for det gik jo ikke godt sidst.

8: Det skrev du også du var, i den accepterede ansøgning. Sike.

9: Se hvordan det gik sidst. Du har vidst brug for at få ´lidt mere styr på tingene... *cough*

10: Samme som ovenover.

 

Gigantisk -Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Guzern skrev:

1:    Hvis man kender Guzern så ved man at det langt fra altid er en god ting.

2: Den her er vidst nemmest med en liste af citater fra din tidligere accepterede Staff ansøgning: https://stavox.dk/forums/topic/29291-accepteret-misser/

"Giver ikke andre skylden" - kig nr 5

"Jeg bliver ikke sur over små ting" - Kig begrundelse for fyring sidst "Samtidigt med dette var min tone ikke i orden" - Det har 99% af tiden et sammenhæng i cases på Stavox.

"Jeg kan alle regler" - Kig nr 5, igen.

3: Hvis du stadig er som da du var Pinky så er det en stor løgn.

4: Samme som ovenover.

5:https://stavox.dk/forums/topic/29462-solved-klage-på-misser-oscar-carlson/     -   Du prøvede udelukkende på at få ret i den her staffklage, og benægtede alt logik med reglen som han ligeså fint nævnte for dig.

6: Det kunne du ikke sidst jeg mødte dig ingame.

7: Det kan vi håbe for det gik jo ikke godt sidst.

8: Det skrev du også du var, i den accepterede ansøgning. Sike.

9: Se hvordan det gik sidst. Du har vidst brug for at få ´lidt mere styr på tingene... *cough*

10: Samme som ovenover.

 

Gigantisk -Rep

 

tak for kommentaren, føler selv jeg har ændret mig meget 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Misser skrev:

- Jeg er moden

- Har lært at styre temperamentet

Omkring 2 dage siden kom du op og skændtes med en over politi radioen. Jeg spurgte jer så, om i måske ikke kunne gå ind på en anden radio, hvor du så svare noget lignende “nej, så kan i se hvor dum han er”. Du gentager dog også ufatteligt meget i din ansøgning, omkring du er blevet mere moden osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Blaze19 skrev:

Omkring 2 dage siden kom du op og skændtes med en over politi radioen. Jeg spurgte jer så, om i måske ikke kunne gå ind på en anden radio, hvor du så svare noget lignende “nej, så kan i se hvor dum han er”, sagde du ikke i din ansøgning at du ville være “utrolig sød mod alle?”

 

det var ment som en joke, og han tog det også som en joke

Det var sarkasme

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Misser skrev:

det var ment som en joke, og han tog det også som en joke

Det var sarkasme

Det er ikke en undskyldning for at bruge radioen til at joke med hinanden, specielt ikke når du selv har klaget over at man ikke skal bruge radioen som en “snakke-klub”. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Blaze19 skrev:

Det er ikke en undskyldning for at bruge radioen til at joke med hinanden, specielt ikke når du selv har klaget over at man ikke skal bruge radioen som en “snakke-klub”. 

det var mest fordi i snakkede i munden på hinanden

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Misser skrev:

det var mest fordi i snakkede i munden på hinanden

1. Vi snakkede ikke munden på hinanden på daværende tidspunkt, der var en der spurgte “hvorfor er der ingen på radio?” Hvor du svarer det ikke var en snakke-klub.

2. Hvad hjælper det så, at gøre præcis det samme et stykke tid efter?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Blaze19 skrev:

1. Vi snakkede ikke munden på hinanden på daværende tidspunkt, der var en der spurgte “hvorfor er der ingen på radio?” Hvor du svarer det ikke var en snakke-klub.

2. Hvad hjælper det så, at gøre præcis det samme et stykke tid efter?

Vi er rimeligt meget uenige og tænker ikke vi kommer videre da vi begge har vores side af sagen

jeg mente at i sad og larmede på radioen og derfor forklarede jeg at det er grunden til at folk ikke sidder i radioen

i mine øre sad i og snakkede i munden på hinanden

det gjorde mig og ham den anden ikke

men jeg forstår dig godt

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, VaffelVictor skrev:

Du er sku egentligt meget flink nfår man kender dig

Du har lagt godt tid i din ansøgning ser det ud til

Hvis du har lært sit sprogbrug som staff så er der vist ikke andet at sige end +rep

Held og lykke 🙂

 

Mange tak Vaffel

Dine ord betyder utroligt meget ❤

Vil selv mene jeg har lært at styre mit sprogbrug

Link til kommentar
Del på andre sites

Din opsætning af din ansøgning er ligesom at være til et rave party. Gør det simpelt i stedet for alle de farver. Hold den samme skrift størrelse medmindre det en overskrift eller andet. 

 

Du gentager utroligt meget i din ansøgning, som @Maloni også skriver: kvalitet > kvantitet.

 

En lang ansøgning betyder ikke at den er god.

 

Bliver et -rep fra mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må sige at du har ændret dig en del siden dengang du gik under navnet Pinky. Du plejede at være flabet, toxic og havde et utroligt dårligt sprogbrug. Dog har du ændret dig en del 

 

-REP

Du har styr på reglerne

Du er kinda moden

Dit sprogbrug er dog stadig lidt aggressivt og du kan af og til bruge ord som luder osv. 

Det virker også lidt som om du bare er begyndt at spille igen nu hvor staff ansøgningerne er åbne, ellers plejer jeg aldrig at se dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Joergen skrev:

Jeg må sige at du har ændret dig en del siden dengang du gik under navnet Pinky. Du plejede at være flabet, toxic og havde et utroligt dårligt sprogbrug. Dog har du ændret dig en del 

 

-REP

Du har styr på reglerne

Du er kinda moden

Dit sprogbrug er dog stadig lidt aggressivt og du kan af og til bruge ord som luder osv. 

Det virker også lidt som om du bare er begyndt at spille igen nu hvor staff ansøgningerne er åbne, ellers plejer jeg aldrig at se dig.

Han er tit inde, men når han så er inde så simper han for Andreas og Nikolaj.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Knudåge skrev:

Neutralt rep

 

+ Tidligere staff

Du er enlig flink nok når men lære dig at kende. Men virker desværre Lidt toxic når man møder dig første gang og kan virke negativt i en case 

 

Mange tak knud ❤️

 

Og mange tak til jer andre for jeres kommentar og kritik 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.