Hop til indhold
Stavox

[Afslået] rednaxela


Ebert

Recommended Posts

Ingame navn: rednaxela
SteamID: STEAM_0:1:41176525
IRL fornavn: Alexander
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:   har været staff 2 gange, og har hjulpet folk det bedste jeg kunne, og går op i at hjælpe folk.

Elsker og arbejde med mennesker og har tid til det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  har tid til de, og er meget god til at tale med folk inde på stavox, og er der altid når der er brug for det og har læst alle regler 

fra top til tå. 😉 og det er jo også en drenge drøm om at blive staff på stavox det tror jeg ikke man kan lyve sig fra 🙂 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  som sagt har jeg tid, og er på servern alle dage og tager mit staff arbejde seriøst men nogle gange kan der-

jo godt være lidt sjov imellem har styr på hvad jeg laver for det meste. Og er hurtig vids de har brug for hjælp. Og kan håndterer presset situationer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  bruger ulx sårn hele tiden, og kender det meget godt og kender alle commands, men 

nu har jeg ikke været staff på stavox endu men jeg ved ikke helt om der er nogle ekstra på stavox, men det finder jeg nok ud af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  bruger altid min mic, vids der er nådet galt med den skal den bare fikses hurtigst muglit.

Det er bare min højre hånd, og skriver som en sindsyg fordi elsker og skrive og god til at fomulere mig. Og som sagt elsker jeg at snakke med andre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?  Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  om weekenden har jeg tid hele tiden og om lørdagen har jeg tid kl.8

og om hverdagen skal jeg i skole som alle andre, og så kan jeg spille til 15.30 og sår, skal jeg på arbejde og 16.00 kommer jeg på igen resten af dagen. Og om ferien laver jeg ikke andet end at være på så

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: har den dirgnose der hedder adhd men har lært og styre det. Ellers ikke andet her fra,så må i have en rigtig god dag Mvh. rednaxela/alexander ☺️

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.