Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Minis


Minis

Recommended Posts

Ingame navn: Minis
SteamID: STEAM_0:1:446107731
IRL fornavn: David
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 
 

Jeg har været staff ind på rigtig mange servers!. Jeg var ledelse Og admin Og head admin. Jeg gjore en rigtig god forskel!. jeg har været staff i 4-5 år jeg sagde op for kunne ansøge her inde! Jeg kommer også til at hjælpe på discorden! Jeg online hver dag på discord!. I al den tid jeg har haft en pc har jeg være admin/staff og det er pga jeg elsker at være admin/staff og at hjælpe med problemer. Jeg svare meget hurtig på cases og og smser. Jeg har lært ik at blive så sur som andre har oplevet mig være. Jeg har lært at man ik ska være onde overfår folk. Jeg vil være inde på serveren pga den er god og jeg elsker at spille på den. Jeg har meget tålmodighed Fx. Hvis jeg har skrevet en besked til en staff/admin så venter jeg på mine svar, jeg skriver ik hele tiden, ka jeg få mine svar?. Jeg bruger meget af min tid her inde. Første gang da jeg kom ind lavet jeg failrp men da jeg spillede har inde i noget tid begynde jeg at tænke at det var så dumt jeg failrpede jeg indså det er meget dumt at failrp, og nu laver jeg ik failrp igen. Jeg vil hjælpe folk med mange ting! jeg har tænk mig at lære at kode så jeg ka hjælpe med deres e2er. Jeg har lært at respektere folk. Jeg vil lige sige alle jer som har set mig være dum og sur og irriterende, jeg har ændret mig meget! jeg vil være respektfuld over får jer!. Jeg vil OVERHOVEDET IK GIVE NOGLE FORDELE FOR MINE VENNER!. Jeg vil ik abuse eller kaste rundt mig folk og deres biler, jeg vil ik bare jaile folk unden grund.

jeg jailer ik med abuse jeg jailer med en grund! Fx. Hvis de har failrpet. Jeg vil ik jaile folk i 12000 sek unden grund. Jeg jailer normalt folk i 300-600 sek!. Jeg vil spille inde på stavox i rigtig lang tid. Hvis i acceptere den her ansøgning vil i ik fortryde det, det lover jeg

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
 

Jeg har 1.600 timer i garry´s mod. Jeg har to accs.
Jeg laver generelt Godt Rp!.
Jeg er god til at hjælpe mange folk. 
Jeg Hjælper Folk med deres problemer.
Jeg læser reglerne Hver gang det bliver opdateret
Jeg Tager Rigtig mange cases som admin/staff!
Fordi jeg elsker den her server!


Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
 

Jeg er meget hurtig til at svare på admin cases!
Jeg er moden. Jeg har meget erfaring.
Jeg vil gøre hvad jeg kan for at folk har det godt inde på serveren!


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
 

ja det har jeg.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er nok lidt bedre til at formulere mig mundtligt. Jeg har en meget god mic. Jeg ska snart have en ny mic som er bedre!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 5-6 timer

Tirsdag: 2-4 timer

Onsdag: 6-7 timer

Torsdag: 5-6 timer

Fredag: 11-15 timer

Lørdag: 6-10 timer

Søndag: 5-8 timer

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ja!. I discorden vil jeg også hjælpe rigtig meget. Jeg hjælper meget. Da jeg var admin på en anden server tog jeg 43 cases på 1-3 dage. Jeg hjælper genealt bare rigtig meget. Nogle dage er jeg ik 5-6 timer på!.
om tirsdagen er jeg hjemme hos min mormor kl.15 til 17-18

Jeg håber ingen folk vil se mig være sur og ond! jeg vil gøre mit bedste. Det var alt hav det godt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Minis

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

 

Jeg har dog set dig, fra før jeg havde ban.

Dengang kunne du rigtig godt lide at snakke grimt til folk, og var også flabet i mine cases dengang.

Jeg kan se du har skrevet, at du ikke er sådan mere, og jeg håber det er sandt.

Din ansøgning er utrolig svær at finde rundt i, som der også er blevet skrevet flere gange.

 

Prøv eventuelt at gøre din skriften på spørgsmålene fede, det kunne hjælpe meget!

 

Udfra hvad jeg har set fra dig tidligere, og det arbejde det ser ud til, at du har lagt i ansøgningen vælger jeg at give dig et -REP

 

Held og lykke!

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Minis!

 

Først og fremmest vil jeg gerne lige fortælle lidt om mine sammenstød med dig, og hvordan det var.

Da jeg første gang mødte dig, var du ret irriterende, og larmede en del.

Du fik faktisk også mute, og plagede om at få unmute.

Da du endelig fik unmute stoppede tingene ikke, du fortsatte med at hoppe fra rum til rum (på discorden), og irriterede en hver.

 

Din ansøgning er ikke til at læse, da spørgsmålene/svarene ikke er tydelige markeret.

 

Du er ikke den skarpeste kniv i skuffen, men der er vel stadig noget held et sted.

 

Held og lykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

@Minis God aften!

 

Jeg er lidt nysgerrig vedr. noget i din ansøgning og håbede at du måske havde mulighed for at besvare mig. Du nævner du har været ledelse (H-admin), Admin osv. På ''...Rigtig mange servere''  Vil det måske være en mulighed at få de servere skrevet ind i din ansøgning? Eller hvis du har tid skrive et tilbage svar med nogle af de servere?

 

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Minis skrev:

Jeg har været staff ind på rigtig mange servers!. Jeg var ledelse Og admin Og head admin. Jeg gjore en rigtig god forskel!. jeg har været staff i 4-5 år jeg sagde op for kunne ansøge her inde!

Jeg ved ikke hvad standarden er for staff-teamet på den server, men hvis de ansætter 8-årige admins fortæller det vidst en del...

 

Og tak for ''snakken'' på Discord...

971c6fbc0a6695eb6e6a0f6e96619be3.png
https://gyazo.com/971c6fbc0a6695eb6e6a0f6e96619be3

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/07/2020 den 11:56 PM , Guzern skrev:

men hvis de ansætter 8-årige admins fortæller det vidst en del...

Alle skriver "har været staff i 4-5 år nu" altså alle ved jo det løgn. Ingen servere ansætter 8-årige børn. Tror knap nok jeg havde min første mobil der (flip mobil #DontBullyMe)

På 13/07/2020 den 4:08 PM , Minis skrev:

Fredag: 11-15 timer

Ved ikke med dig men jeg sover selv ca. 9-10 timer hver dag. Hvis du også spiser mad og har styr på din hygiejne (bad, toilet osv.) Så ved jeg delme ikke hvordan du kan spille 15 timer på 1 døgn

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er generelt en højt snakkende unge som ikke kan finde ud af at holde sin kæft. Du bliver ved med at skabe konflikter mellem andre spillere og det beviser bare at du slet ikke er moden endnu.

 

Nej. Tak.

På 13/07/2020 den 4:08 PM , Minis skrev:

Jeg har været staff ind på rigtig mange servers!. Jeg var ledelse Og admin Og head admin. Jeg gjore en rigtig god forskel!. jeg har været staff i 4-5 år jeg sagde op for kunne ansøge her inde! Jeg kommer også til at hjælpe på discorden! Jeg online hver dag på discord!. I al den tid jeg har haft en pc har jeg være admin/staff og det er pga jeg elsker at være admin/staff og at hjælpe med problemer.

 

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skriver at du er moden, men du udstråler det altså ikke. Jeg har haft mange situationer både på Discord, og ingame hvor du har skreget og irriteret alle i nærheden. Nogen gange har vi været nødt til at joine staff rum så du ikke sad og smadrede vores ører. Jeg vil sige at du burde vente lidt med at ansøge, da jeg finder det svært at tro på, at du kan holde dit hoved koldt i pressede situationer. 

Held og Lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.