Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Benny Henriksen


Benny

Recommended Posts

Ingame navn: Benny Henriksen
SteamID: STEAM_0:0:81491040
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 17 år

----------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

 

Ja, jeg har tideligere været staff på en del servere i forskellige spil. Her kommer en lille oversigt, af de servere som jeg synes, havde en stor indflydelse på mit arbejde som staff.

 

STAVOX

Jeg var staff på Stavox i godt en måned, og blev derefter demoted med god grund. Jeg blev demoted, da jeg var meget inaktiv, og det var fordi jeg lige var gået videre på min daværende uddannelse som personvongnsmekaniker.

Jeg havde en masse kurser, som skulle gennemføres i sin tid, hvilket tog meget af min energi, samt lyst til overhovedet at spille. Jeg lærte på Stavox, at man sagtens kunne have det sjovt, selvom der var cases meget af tiden.

Jeg lærte også, at ens "kollegaer" er ens venner!

 

AXO

AXO var en FiveM server, som jeg var rigtig glad for. Der var en masse spillere, som jeg hurtigt fik et venskab med, og det lærte mig, at selvom du har magt, og kan andre ting, så kan man stadig være venner, hvori de stadig ville

kunne forstå, hvis de skulle have en straf.

 

BOMBLECRAFT

Ja, jeg har også været staff på en Minecraft server. Jeg var staff i godt et år. Vi havde ikke det største spillerantal, men det lærte mig også, at selvom en server ikke er danmarks største, er det ikke ens betydende med at den

er dårlig, og der ikke er noget at komme efter.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg synes jeg er kvalificeret til at være staff på Stavox, fordi jeg netop ved hvad jeg søger ind til. Jeg har erfaring gennem mange år som staff på andre servere, og ved hvad det vil sige,

at være staff. Hvilket ansvar det kræver, og at du kan tage stilling til ting i presset situationer, samt være et forbillede for nye spillere på serveren. Jeg kan holde hovedet koldt når det er

nødvendigt, og sagtens sige til mine venner "Hey, du har altså gjort noget galt her, og bliver nødt til at tage din straf."

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jamen, hvad jeg har oplevet da jeg var staff, har Stavox hele pakken. Hvad jeg kan bidrage med, er mit gode humør, og min dårlige humor. Jeg vil vejlede spillere så godt som jeg nu kan, hvis de enten

er i tvivl om noget, eller nu har gjort noget forkert. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, jeg vil vove at påstå, at jeg kan alle ULX commands, og andre commands som er på Stavox. Jeg ved hvordan jeg bruger det, til mit eget formål.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja, jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt. Jeg synes selv, at jeg er god til at gentage mig selv, hvis der er noget der ikke helt er forstået.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jamen, jeg har et deltidsarbejde ved siden af, så 2 hverdage om ugen har jeg ikke mulighed for at være på mellem 14-21.

 

Sidder også tit natten over, og keder mig, og har derfor rig mulighed, for at holde øje med en server.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej.

 

 

----------------------------------------------------------

Tak fordi du læste min ansøgning ;D

 

//Benny

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

Hej, Benny!

Jeg ser din erfaring ligger ret godt, du har erfaring fra flere communities, hvilket jeg kun vil mene er et kæmpe plus!

Udover det så synes jeg du har lavet en fin ansøgning og så er det jo kæmpe plus at du har været staff før.

 

Nu har jeg snakket lige kort med dig og du lyder egentlig meget flink og jeg tror du kunne blive en skide god staff!

Men held og lykke til dig!

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Jakob Johnson skrev:

+Rep

 

Hej, Benny!

Jeg ser din erfaring ligger ret godt, du har erfaring fra flere communities, hvilket jeg kun vil mene er et kæmpe plus!

Udover det så synes jeg du har lavet en fin ansøgning og så er det jo kæmpe plus at du har været staff før.

 

Nu har jeg snakket lige kort med dig og du lyder egentlig meget flink og jeg tror du kunne blive en skide god staff!

Men held og lykke til dig!

 

Venlig hilsen,

Jakob Johnson

Mange tak for dit svar, Jakob 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Knudåge skrev:

+rep 

 

meget flink 

Kan reglerne 

Og erfaring som staff fra serveren 

Tak for din kommentar.

 

6 minutter siden, Polle skrev:

Sidste gang du var staff gik der ikke længere end 2 uger så var du ellers inaktiv:/

Som skrevet i min ansøgning var der en grund til det. Det er self. ikke ok, men havde sku ikke overskud på daværende tidspunkt

Link til kommentar
Del på andre sites

Du får et +rep herfra:

 

Vi havde jo de samme coaches da vi begge kom på staff holdet, og også selvom at jeg ikke luge hørte meget fra dig, havde jeg godt oplevet at du havde godt styr på hvordan det hele skulle håndteres, og cases var du også meget effektiv til at tage, så jeg vil mene at du er mere end egnet til at komme tilbage. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Kate skrev:

Hej @Benny.

 

Du er skide flink, +REP

 

  • Du er skide flink
  • Aktiv
  • Tidligere staff
  • Flot Ansøgning
  • Kender reglerne
  • God til RP

 

- Kate!

Tak for din kommentar, Kate 🙂

 

Lige nu, Mamacita skrev:

Du får et +rep herfra:

 

Vi havde jo de samme coaches da vi begge kom på staff holdet, og også selvom at jeg ikke luge hørte meget fra dig, havde jeg godt oplevet at du havde godt styr på hvordan det hele skulle håndteres, og cases var du også meget effektiv til at tage, så jeg vil mene at du er mere end egnet til at komme tilbage. 🙂

Tak for kommentaren! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Benny

Du har fået skrevet dig en god ansøgning som der giver god mening

Vi har ikke stødt særlig meget på hinanden ingame, men du virker som en flink fyr, der sagtens kunne være staff

 

Derfor giver jeg dig et +REP

 

Held og Lykke!

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Monada skrev:

Hej Benny

Du har fået skrevet dig en god ansøgning som der giver god mening

Vi har ikke stødt særlig meget på hinanden ingame, men du virker som en flink fyr, der sagtens kunne være staff

 

Derfor giver jeg dig et +REP

 

Held og Lykke!

// Monada

Mange tak for din kommentar, Monada😄

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Flixx skrev:

Hej Benny

Jeg har snakket med sig et par få gange, og der virker du som en flink person der snakker godt med alle.

Af den grundt har jeg også valgt at give dig et +rep

Mange tak for din kommentar, Flixx 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.