Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Velkommen til min Staff Ansøgning til Stavox.

 

Ingame navn:

Jeg hedder Flaxo i Garry's Mod.


SteamID:

Mit steamid er: STEAM_0:0:122961398
 

IRL fornavn:

Jeg hedder Lennart i virkeligheden.
 

Alder:

Jeg er lige fyldt 15 år, bliver 16 til d. 26 Juni.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har kun være staff i Garry's mod på en masse servere, hvor jeg har være Moderator og Admin. Så jeg har erfaring fra de servere.

 

De servere jeg har været staff på i Garry's Mod

Zekrone: 

På Zekrone var jeg Moderator, og forfremmet til Admin cirka 2 uger efter jeg blev ansat. Jeg blev forfremmet til admin, grunden til forfremmelse. Var at jeg hjalp en masse og tog en masse cases. De fleste spillere sagde min hjælp var brugtbart, men der var selvfølgelig også nogle som ville lave klager på mig. Jeg fik også nogle klager, men jeg forsvaret min plads som staff. Jeg havde nogle beviser på at jeg ikke havde gjort noget forkert. Hvor jeg så ik blev fyret. Når der var cases, tog jeg selvfølgelig en masse. Det var tit RDM, CDM, RDA og FailRP, Hvis nogle var flabet, og ikke respekteret mig som staff. Skulle jeg selvfølgelig håndtere cases stille og roligt. Hvilket jeg også gjorde, jeg fik masser af søde kommentar både fra spillerene og de andre staffs. Om at jeg var god som staff, og god til det jeg gjorde. Mange sagde jeg var god til at håndtere cases, hvilket jeg også selv synes jeg gjorde. Altså jeg blev ik sur i case, men jeg lavede heller ik særlig mange fejl. Min rank som staff, var ik det fedeste ved at være staff. Det var mere den hjælp man kunne give, og at man mødte en masse nye mennesker, og fik dem til at have en god oplevelse

 

ZongoGaming: 

På ZongoGaming var jeg Moderator, og jeg gjorde de normale ting som staff. Jeg tog de cases der nu kom, der var ik så mange spillere. Så det var selvfølgelig ik så nemt at tage en masse cases. Men jeg tog de cases jeg nu kunne tage, jeg hjalp så meget jeg kunne, og fik lidt ros af nogle spillere og staffs. Jeg fik endnu en chance for at hjælpe nogle flere personer, hvilket jeg elsker at gøre. Jeg elsker at hjælpe der hvor jeg kan, og selv hvis jeg ikke er staff. Vil jeg altid hjælpe så godt jeg nu kan. Hvis nu jeg var i en case, hvor det bare var påstand mod påstand ville jeg ikke holde med nogle af dem. Jeg ville nok spørger om en af dem har video bevis eller bare generalt noget bevis, hvis ingen af dem havde det. Slutter jeg bare casen. Det er det jeg gøre når der er påstand mod påstand, og jeg ikke kan se hvad der er sket. Men selvfølgelig, hvis en af dem har bevis på det. Vil jeg se det bevis, hvis en f.eks. har løjet i case, får han/hun selvfølgelig den straf ham/hende fortjener.

 

Rexone:

På Rexone var jeg Head of Staff, jeg stod for ansøgning. Jeg tog imod nye spillere og tog selvfølgelig også nogle cases. Jeg stod for at de nye staffs der kom til, fik en god start på deres (Job) som staff. De cases jeg tog, var både standard cases. Altså RDM, CDM cases osv. men der var også nogle cases, hvor det var noget med ansøgninger. Hvor jeg også hjalp dem der. Det gik stille og roligt inde på Rexone, men efter lidt tid sagde jeg endelig op. For jeg havde ikke rigtig tiden derinde. Men jeg lærte stadig en masse nye ting fra det. Så det var super fedt at være Head of Staff derinde - Der skete ikke så meget derinde, så har ikke mere at fortælle om den server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af Stavox staff-team, fordi jeg vil hjælpe der hvor jeg kan. Jeg vil kunne hjælpe mere end jeg gøre nu, jeg hjælper tit folk inde på Stavox. Jeg hjælper der hvor jeg kan. F.eks. nye spiller skal have en god oplevelse fra starten, så derfor giver jeg dem et god førsteindtryk på Stavox. nogle af dem hjælper jeg også tit hvilket jeg nyder at jeg kan hjælpe. Jeg tager tingene stille og roligt, også fra de erfaringer jeg har fra staff-arbejde på andre servere. Jeg går ikke i panik hvis der sker noget. Det er også en af grundene, til at jeg vil være staff inde på Stavox. For at hjælpe, og lære nye mennesker bedre at kende.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg kan ikke vide om jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere, men jeg er vel lige så god som andre. Jeg har masser af erfaring som staff inde på andre servere. Hvor jeg havde godt styr på det, og ik lavede særlig mange fejl. Selvfølgelig laver alle fejl, det er helt menneskeligt at fejle. Det kan alle finde på. Jeg kan finde ud af de forskellige ULX Commands, og kan alle regler. For det er vigtigt at følge de regler, de gøre ens RP federe og det er sjovere at spille hvis folk overholde disse regler. Det gør det også federe for andre spillere inde på serveren. Både nye spillere, men også for alle andre.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg tror jeg kunne tage masser af cases, som selvfølgelig en masse andre staffs allerede gør. Jeg tror jeg har mulighed for at hjælpe serveren godt. Men mange staffs er gode til at tage cases hurtigt, jeg vil ikke mene jeg er hurtigere end dem. Men derfor vil jeg stadig gøre mit bedste som staff. Jeg tror jeg kan bidrage med at hjælpe spiller uden det er i en case, men nok også hvis de bare spørger mig. Eller jeg kan se de har brug for hjælp, så hjælper jeg gerne. Jeg har altid tid, til at hjælpe når jeg spiller på Stavox. Men der er ik så meget Stavox mangler. De har gode staffs, serveren er generalt bare god. Jeg tror jeg kan bidrage med en masse hjælp på Stavox.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender rigtig godt til ULX Commands, efter som jeg har været staff på andre DarkRP servere. Hvor de også har brugt ULX. Jeg kender ULX ud og ind, og kan alle commands i hovedet. Hvilket også er lidt vigtigt, tænker jeg.

 

Jeg har nogle binds fra de andre server, hvor jeg har været staff på. Hvor det har været hurtigere og tage cases med de binds. F.eks. binds til logs osv.

Her er en liste med nogle commands jeg kan, fra Stavox. Jeg ved selvfølgelig ik om i har flere, men det er nogle af dem jeg kender:

 

  • !goto (navn) - Tp'er til personen.
  • !bring (navn) - Får personen hen til sig.
  • !cb (navn) - Giver carban  til personen, så han ikke kan kører bil i den givne tid.
  • !xban (navn) - Banner en med steamid, hvis han er leavede. Eller banner bare en, han behøver vidst ikke være leavede. Men man kan banne et steamid derinde.
  • !ban (navn) (tid) (grund) - Banner personen i den givne tid.
  • !kick (navn) - Kicker personen, uden han bliver banned.
  • !jail (navn) (tid) - Jailer personen i den givne tid. Man kan vidst også Tryk C, Højre Klik på personen og så Tryk på "Jail 300 sec" Eller sådan noget i den stil.
  • !jailtp (navn) (tid) - Tp'er personen hen til der hvor man kigger, og jailer ham i den givne tid.
  • !visram (navn) - Viser en bil som er rød, hvor man kan se han f.ek.s har kørt en person ned, og hvor hurtigt han har kørt.
  • !mute (navn) (tid) - Muter personen i den givne tid.
  • !unmute (navn) - Unmuter personen.

 

  • !visdeath (navn) - Viser hvor personen sidst døde.
  • !spectate (navn) - Spectater personen.
  • !hp (navn) (hp) - Giver liv tilbage.
  • !armor (navn) (armor) - Giver armor tilbage.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg vil selv sige at jeg er god til at formulere mig både skriftligt og mundtligt. Jeg tænker hvis en person kalder admin, og det er noget jeg kan svare på uden at tp ved at skrive #navn (besked) ville det nok være nemmere end at tp. Nogle staffs siger ihvetfald at det er nemmere. Hvilket jeg endelig også selv tror. Ihvertfald på nogle punkter. Men ellers vil jeg nok tp til personen som har kaldt på staff. Hvis det ikke er noget jeg kan formulere over besked. Hvis nu det er et spørgsmål, regner jeg med at jeg kan formulere det skriftligt og svare ham/hende på besked. Men alt andet, ville nok være. Hvor jeg tp'er, f.eks. RDM eller CDM case, kan jeg jo ik bare skrive med ham/hende xD. Der vil jeg nok vælge og tp'er og tjekke op på det. Alt i alt vil jeg sige, jeg godt kan finde ud af at formulere mig skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være online alle dage i ugen, jeg har ingen planer lige nu. Jeg laver ikke rigtig noget, hvis nu jeg skal noget på et tidspunkt. Vælge jeg nok at skrive til en staff, ihvertfald hvis det sker over flere dage i træk at jeg ikke er online. Men lige pt. har jeg tid alle dage.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en dreng på 15 år, 16 d. 26/06. Som spiller meget fodbold og computer i min fritid. Jeg elsker at hjælpe der hvor jeg kan og elsker at få folk til at have det sjovt, og få et smil i deres hver dag.

Ellers er der ikke andet end jeg håber jeg kan hjælpe Stavox, og få det bedste ud af det hele. Skriv endelig hvis i har noget at tilføje, jeg svare og læser alle beskeder.

 

 

Det var min Staff Ansøgning til Stavox, håber i nød at læse den.

Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, F1axo skrev:

Jeg er en dreng på 15 år, snart 16

 

1 time siden, F1axo skrev:

Jeg er lige fyldt 15 år, bliver 16 til d. 26 Juni.


Ifølge mine kalkulationer er der ca. 11 måneder til din fødselsdag. Hvordan kan du mene, at 11 måneder er “snart”. Personligt så mener jeg max 1-2 måneder er snart. Udover det... fin ansøgning 👆

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder til du har meget erfaring med rp osv men synes du har gjordt for lidt ud af din ansøgning. Jeg er meget stor tilhænger af kvalitet over kvantitet og jeg synes at du har for meget gentagelser og dette er jo ikke en dansk stil du skal skrive men for mig viser det at du ikke rigtigt tænker over det du skriver eller bare som det mindste læser det igennem

2 timer siden, F1axo skrev:

nye spiller skal have en god oplevelse fra starten, så derfor giver jeg dem et god førsteindtryk på Stavox. nogle af dem hjælper jeg også tit hvilket jeg nyder at jeg kan hjælpe.

2 timer siden, F1axo skrev:

Jeg vil gerne være en del af Stavox staff-team, fordi jeg vil hjælpe der hvor jeg kan. Jeg vil kunne hjælpe mere end jeg gøre nu, jeg hjælper tit folk inde på Stavox. Jeg hjælper der hvor jeg kan.

Derfor synes jeg at jeg At du fortjener en neutral baseret på at jeg allerede ikke er stor fan af dig men held og Lykke med det 

 

Neutral

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Du har ansøgt de sidste mange gange men bliver ved med at blive afvist men du giver ikke op

Du er meget flink og moden

Du kender gost reglerne

Du er altid godt humør

Du har ikke været aktiv på det seneste syntes jeg ikke. Er det pga. Du har skrevet ansøgning på forhånd?

 

Anyways. Held og lykke med det 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Tager meget af sine cases.

kan jeg huske fra den gang jeg spillede med ham han hjælper pisse godt.

flaxo skal helt sikkert være staff.

 

 

 

 

 

Helt udmodstålig ansøning 

 

Håber alt det bedste for dig flaxo 

🌟Go Flaxo 🌟

Gogo

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Flaxo

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

 

Sidst jeg mødte dig på serveren, som er lang tid siden, snakkede du rigtig grimt til mig, både i mine cases og i rp.

Du havde noget med attituden, og ville aldrig samarbejde...

Men udfra din ansøgning, virker du som en positiv og glad person, hvilket jeg håber passer.

 

Jeg vælger derfor at give dig et Neutralt REP

 

Held og lykke!

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

 

5 timer siden, Bims skrev:

 


Ifølge mine kalkulationer er der ca. 11 måneder til din fødselsdag. Hvordan kan du mene, at 11 måneder er “snart”. Personligt så mener jeg max 1-2 måneder er snart. Udover det... fin ansøgning 👆

En lille fejl xD. Det er rettet nu 🙂 - Men tak fordi du sagde det.

 

4 timer siden, Maloni skrev:

Det lyder til du har meget erfaring med rp osv men synes du har gjordt for lidt ud af din ansøgning. Jeg er meget stor tilhænger af kvalitet over kvantitet og jeg synes at du har for meget gentagelser og dette er jo ikke en dansk stil du skal skrive men for mig viser det at du ikke rigtigt tænker over det du skriver eller bare som det mindste læser det igennem

Derfor synes jeg at jeg At du fortjener en neutral baseret på at jeg allerede ikke er stor fan af dig men held og Lykke med det 

 

Neutral

Tak for det. Jeg har set, jeg har lavet nogle små fejl med min ansøgning. Men tak.

 

3 timer siden, VaffelVictor skrev:

+Rep

Du har ansøgt de sidste mange gange men bliver ved med at blive afvist men du giver ikke op

Du er meget flink og moden

Du kender gost reglerne

Du er altid godt humør

Du har ikke været aktiv på det seneste syntes jeg ikke. Er det pga. Du har skrevet ansøgning på forhånd?

 

Anyways. Held og lykke med det 🙂

Som du selv sige "Du giver ikke op". Det har du ret i, jeg prøver mange gang i know. Det gør jeg, eftersom jeg gerne ville hjælpe inde på Stavox.

Jeg har ikke været aktiv på det seneste stykke tid, fordi jeg ikke har haft tiden til det. Men nu har jeg lidt mere tid, og kommer til at være mere på.

Men tak for din kommentar.

 

3 timer siden, Jørgens pølser skrev:

+REP

Tager meget af sine cases.

kan jeg huske fra den gang jeg spillede med ham han hjælper pisse godt.

flaxo skal helt sikkert være staff.

 

 

 

 

 

Helt udmodstålig ansøning 

 

Håber alt det bedste for dig flaxo 

🌟Go Flaxo 🌟

Gogo

 

 

Tusind tak for det ❤️

 

3 timer siden, Monada skrev:

Hej Flaxo

Jeg har stadig lige modtaget unban for knap 2 måneder siden, og har ikke set særlig meget for særlig mange.

 

Sidst jeg mødte dig på serveren, som er lang tid siden, snakkede du rigtig grimt til mig, både i mine cases og i rp.

Du havde noget med attituden, og ville aldrig samarbejde...

Men udfra din ansøgning, virker du som en positiv og glad person, hvilket jeg håber passer.

 

Jeg vælger derfor at give dig et Neutralt REP

 

Held og lykke!

// Monada

Jeg ved godt at jeg har haft en hård tone mod dig, og måske ved nogle andre. Men jeg har ændret mig lidt som person, og jeg taler ikke grimt mere. De gange jeg har sagt noget grimt til dig, undskylder jeg selvfølgelig mange gange for. Min ansøgning er baseret på min personlighed, så det passer. At jeg er en positiv og glad person 😄 - Tak for din kommentar 😛

 

 

Tak til alle de søde og brugbare kommentar, det sætter jeg stor pris på.

Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.