Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Kate


Knækbrød

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:235169035

 

Hvorfor skal du unbannes: Hejsa, så prøver jeg en sidste gang 🙂

Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg har lært af min fejl. Har næsten været udelukket fra serveren i 7 dage, hvilket nok vil en fin straf. Jeg har fortrudt, at jeg har skudt 8+ personer selvom vi raidede. Jeg har fået læst reglerne igennem igen, og vil så vidt muligt, lade vær' med at bryde dem igen. Jeg var ikke helt klar over, at man ikke bare måtte skyde, når man lavede raid, fordi mange andre ikke gør' det. 

Jeg savner at spille på serveren, og keder mig ufattelig meget, da jeg ikke kan komme ind og hygge sammen med mine venner. Jeg synes at det er et fair ban, men vil bare gerne ind igen. Jeg elsker serveren, og vil gøre mit bedste. Giv mig en chance til, så skal jeg nok prøve, at holde reglerne. Ikke fordi jeg ikke gør' det.. nogen gange, har man bare lyst til at gøre noget man ikke må, og det skal man selvfølgelig ikke. Jeg undskylder selvfølgelig til @sucraM & alle de andre.

 

Ha' en god dag - Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.