Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Andrew


Andrew,

Recommended Posts

Ingame navn: Andrew

 

SteamID: STEAM_0:1:501131331

 

IRL fornavn: Sophus

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

 

Ja det har jeg, både fra CS:GO, Garry's mod, FiveM og Minecraft;

 

- Min erfaring fra CS:GO har jeg for det meste fået fra at være staff på nogle Jail og Hoejhus servere, hvor jeg bl.a. lærte hvordan man håndtere de fleste situationer som omhandler sprogbrug.

 

- Min erfaring fra Garry's mod har jeg fået fra den gang jeg legede lidt rundt med servere, og testede forskellige LUA's, bl.a. ULX. Jeg var også Co-owner på et par Garry's mod servere for ca. 2 år siden.
 

- Jeg har nok fået mest erfaring som staff fra FiveM, da jeg var staff på en server i lidt over 8 måneder, hvor jeg for det meste stødte på situationer som VDM/CDM, RDM, FailRP, Job Abuse, osv. Som jeg så kan bruge i Garry's mod da jeg ligesom ved hvordan man skal håndtere den form for situationer.

 

- Nu når vi er nået til det sidste, som er Minecraft. Jeg har fået en smule erfaring fra Minecraft, men dog ikke så meget som de andre 3 spil, Minecraft var ligesom bare der jeg startede med at være staff, som så har givet mig den erfaring som jeg stadig kan bruge idag.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg vil selv mene at jeg er kvalificeret for det her job som staff, da jeg har meget erfaring fra forskellige spil, hvor jeg har været staff. Jeg kan holde hovedet koldt i pressede situationer og ikke bryde sammen, jeg elsker at lære andre folk at kende og give dem en god oplevelse på serveren. Jeg behandler folk som jeg også selv gerne vil behandles, og hjælper gerne folk som nu har brug for hjælp. Jeg hører lytter også altid til begge parter så alle får lov til at forklare deres side af historien.

 

Jeg kunne også godt tænke mig at være en del af staff teamet da jeg nogle gange føler at der godt kunne bruges en ekstra hånd til cases, et eksempel kunne være når Evocity er fyldt op med spillere, så kan jeg hjælpe med at formindske ventetiden med cases. Den anden grund er at jeg er gode venner med et par staffs, og jeg ville elske at arbejde sammen med dem (og selvfølgelige også de andre staffs) - og fordi jeg har fået af vide at det er rimeligt sjovt at være staff, så jeg kunne godt tænke mig at opleve det selv.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

 

Jeg ville kunne bidrage med en hjælpene hånd, et hovedet som kan komme med løsninger så en situation ender med det bedste resultat, og en god medarbejder / ven. Jeg vil også gerne hjælpe med at formindske den inaktivitet jeg har set for nyligt på serveren. Jeg vil altid have en imødekommende og respektfuld tone mod serverens spillere, også i cases. Da som staff er du en del af serverens "image" og så er det vigtigt at du har en god tone og en god opførsel for andre spillere og staffs.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja det har jeg, jeg plejede nemlig at lege lidt rundt med forkellige LUA's til ULX, hvor jeg ligesom lærte systemet hvis jeg nu en dag skulle bruge det til noget, så jeg har et godt kendskab til de forskellige scripts/features ULX byder på.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes selv jeg formulere mig godt skriftligt, og jeg gør altid mit bedste for at få en sætning til at se godt ud, så alle folk kan forstå det. Jeg bruger altid min mikrofon i RP og til at snakke med de andre spillere på serveren, da jeg synes at det er meget nemmere end at skulle skrive. Og angående mundtligt formulering, der synes jeg også selv at jeg klare mig godt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan komme på meget her i sommerferien, men når vi rammer hverdagen igen, så ser mit "skema" sådan her ud;

Mandag: 14:00 - 22:00
Tirsdag: 14:00 - 22:00
Onsdag: 14:00 - 22:00
Torsdag: 14:00 - 22:00
Fredag: 14:00 - Bestemmer selv.
Lørdag: 14:00 - 00:00

Søndag: 14:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
 

Ikke rigtigt, vil bare ønske alle andre ansøgere held og lykke, og tak til dem som har læst min ansøgning.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Kiwi Z skrev:

+rep

skide flink

er god til at hjælpe folk

kan godt se dig som staff

clean staff historik 

held og lykke  ❤️ 

 

4 timer siden, Polle skrev:

Hej Andrew.

 

Du skide flink, rigtig god ven og er generelt rigtig klog og har styr på mange ting. Du fortjener chancen som staff.

 

Men, af og til kan du godt lade dig rive med på "troll vognen".

 

21 minutter siden, Benny skrev:

+rep

Flot ansøgning

Pisse hyggelig og venlig at snakke med

 

Held og lykke 😄

 

//Benny

 

2 timer siden, Jenss skrev:

Jeg tror hvis du slap lidt af med troll en gang imellem, så tror jeg du har en rimelig god chance

 

Held og lykke 🙂

// Jenss

 

2 timer siden, Joergen skrev:

Neutralt rep

Selvom du godt kan trolle en del, følger du stadig reglerne og så er du pisse flink

Held og lykke

Du kan være lidt aggressiv i sproget, så hvis du slapper af med det, burde det være fint

 

4 timer siden, Zetaz skrev:

+rep

Fucking flink

Kan reglerne

Kunne godt se dig på staff-teamet

 

4 timer siden, Reyn skrev:

+Rep

Flink og meget chill

Meget god til at hjælpe

Ku godt klare den som staff

 



Tak for de fine ord! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/7/2020 den 5:02 PM , Lil Nas skrev:

+Rep

- God ansøgning

- Pisse flink

 

Good Luck!

 

På 13/7/2020 den 5:44 PM , Jørgens pølser skrev:

+Rep 

skide flink laver syt Rp.

kan sagtens se Andrew som staff.

han skulle jo være staff lige for starten.

håber du komemr til at være staff.

 

 

På 13/7/2020 den 11:47 PM , Rapps skrev:

Ideal person til staff

 

+Rep

 

21 timer siden, Linda skrev:

+rep

 

Pisse flink og sjov.

troller, men ikke for meget 😉

 

 

4 timer siden, Hisus skrev:

+REP

Har mødt dig en gang før og der fik jeg et godt indtryk af dig. Så der kommer lige en +rep fra mig ❤️ 

 

MVH. HISUS

Tak for de fine ord ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg ikke hel sikker på om det er dig som er "Andreww#1337" på Discord.

 

Men jeg vil give et Neutralt REP.

  • De gange jeg har hørt dig på discord, syntes jeg at du virker til at have et lidt "Hård sprogbrug" når du snakker med folk, og det er nok ikke så godt at bruge, hvis man er staff og skal snakke med folk, skal det nok være med et lidt mere venligt sprog.
  • Nu har jeg ikke oplevet dig så meget ingame, så kender ikke din RP og Rollespils-mæssige adfærd, men den ene gang jeg så dig ingame, råbte du efter politiet noget med "Hold kæft politi", så.

Men Held og Lykke alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.