Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] MrMikkel


MrMikkel

Recommended Posts

Ingame navn:  MrMikkel
SteamID:  STEAM_0:0:64590839
IRL fornavn:  Mikkel
Alder: 15 (26-12-04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

Gmod

Jeg har været staff på fortifighter og hellstorm. 2 lidt små serverer, men nogle gange over 30 spillere, jeg var moderator og gik op til admin, hvor efter jeg stoppet der inde og joinet stavox. Jeg gjorde en forskel hos alle staffs fordi jeg altid var glad så begyndte spillerne at synes det var et bedre staff team der var fordi de var næsten aldrig sure mere. Sådan ville jeg også være på stavox

 

Minecraft

Jeg har også været staff på mange store minecraft serverer, Mange af dem er på superawesome, men jeg har også været staff på SpyMC som har været en af danmarks største.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

Jeg skal være staff, fordi jeg er aktiv på serveren og spiller mest som betjent eller hjemløs, så der er altid plads til cases. Jeg er en spiller som har været længe på serveren, så jeg kender alle regler, og får sjælendt en straf. Jeg har erfaring med staff fra andre server, som fx fortyfight som var en ok god server eller fra hellstorm. Da jeg var staff der inde, lærte jeg at holde hovdet koldt, og tage tingende som det kommer. Jeg har spillet omkring 1700 timer på stavox, så jeg kender en del til regler osv. Jeg vil forsøge at gøre mit bedste og altid være klar til kritik

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Jeg vil ikke selv mene jeg er mere kvalificeret end de andre men jeg vil mene jeg er næsten lige så god. jeg vil være glad og prøve at gøre alle andre glade. Jeg ser mig selv som at kunne regler og god til at overholde dem osv.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Hvis jeg blev staff ville jeg forsøge at løfte humøret hos alle både staffs og spiller, jeg vil være online hverdag fra morgen til aften ca. jeg vil være med til at gøre stavox et bedre sted at være for alle og gøre så alle bare har en mega fed dag. jeg vil prøve at få alle til at lave bedre RP om morgen og aften hvor der måske ikke er så mange staffs inde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg tror jeg kender alle commands som er brugbar på stavox. Jeg kan dog nogle flere, men tænker ikke de er nødventige at skrive som fx !armor osv. Jeg har prøvet at lave et skema om dem jeg synes som er vigtigst på serveren.

 

!goto (Navn)

!bring (Navn)

!cb (Navn)

!kick (Navn)

!xban (Navn)

!logs

osv. 

Hvis der er andre som jeg ikke kan, kan jeg nemt lære dem. fordi jeg er en af de personer som kan lære ting meget hurtigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja, jeg synes selv, jeg er god til at formulere mig in-game og på forum. Bruger hele tiden min mic in-game.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  

I ferien kan jeg være på fra kl 6:30 ca og så til 22 om aftenen ca hverdag som jeg har lavet et skeme nede under af.

Skema fra ferie

M 6:30 - 22

T 6:30 - 22

O 6:30 - 22

T 6:30 - 22

F 6:30 - 22

L 6:30 - 22

S 6:30 - 22

 

Ved en normal uge med skole osv ved jeg ikke helt endnu hvordan bliver men det er ca fra 15:30 til 22, det kommer an på om jeg skal noget andet men jeg vil være online hverdag.

Skema fra normal uge

M 15:30- 22

T 15:30- 22

O 15:30- 22

T 15:30- 22

F 15:30- 22

L 6:30- 22

S 6:30- 22

 

Alle tiderne gælder seglfølelig kun hvis jeg ikke skal noget andet end at være der hjemme.

De er heller ikke 100% korrekte fordi jeg ikke har fået mit nye skema, pga. jeg skal i 10 klasse, men jeg kan altid være online omkring, 4-6 timer om dagen (i en normal skole uge).

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej, ikke andet end jeg vil sige, held og lykke til alle der ansøger.

 

MrMikkel

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Polle skrev:

Jeg mener at der er ikke meget af dine svar som er uddybet. Meget af det er lige på hårdt og man får derfor ikke et særlig godt indtryk af hvem du er.

Sådan?

 

har prøvet at gøre hvad du sagde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MrMikkel skrev:

?

Han mener, at du skal uddybe lidt mere. Altså udvide din ansøgning, og fjerne alle de steder hvor det står som et punkt.

 

2 timer siden, MrMikkel skrev:

- Aktiv hele dagen

- Kan reglerne

- Erfaringer

- 2450 timer på gmod. 1687 timer på stavox

 

- Case før RP

- Venner får ikke lavere straf

- Kan holde hoved koldt

- Kan holde til folk sviner mig til (Det er normalt for mig, når man er vice)

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

- Jeg vil være med til at løfte humøret til dem, som ikke er så glade, eller har en lorte dag.

- Jeg vil gøre være med til at gøre stavox et beder sted at være for spillerne.

- Jeg vil være aktiv om morgen, der hvor der ikke er staff online lige nu. ( Så man kan få bedre morgen RP)

 

!goto (Navn)

!bring (Navn)

!cb (Navn)

!kick (Navn)

!xban (Navn)

!logs

osv. 

Hvis der er andre som jeg ikke kan, kan jeg nemt lære dem.

 

Ferien

M 6:30 - 22

T 6:30 - 22

O 6:30 - 22

T 6:30 - 22

F 6:30 - 22

L 6:30 - 22

S 6:30 - 22

Normal uge

M 15:30- 22

T 15:30- 22

O 15:30- 22

T 15:30- 22

F 15:30- 22

L 6:30- 22

S 6:30- 22

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kate skrev:

Han mener, at du skal uddybe lidt mere. Altså udvide din ansøgning, og fjerne alle de steder hvor det står som et punkt.

 

 

det har jeg

forstod det godt i straten. Så? var for at skrive om det var sådan jeg skulle som jeg har gjort nu...

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, MrMikkel skrev:

det har jeg

 

2 timer siden, MrMikkel skrev:

- Jeg vil være med til at løfte humøret til dem, som ikke er så glade, eller har en lorte dag.

- Jeg vil gøre være med til at gøre stavox et beder sted at være for spillerne.

- Jeg vil være aktiv om morgen, der hvor der ikke er staff online lige nu. ( Så man kan få bedre morgen RP)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja, jeg tror jeg kender alle commands som er brugbar på stavox

!goto (Navn)

!bring (Navn)

!cb (Navn)

!kick (Navn)

!xban (Navn)

!logs

osv. 

Hvis der er andre som jeg ikke kan, kan jeg nemt lære dem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja, jeg synes selv, jeg er god til at formulere mig in-game og på forum. Bruger hele tiden min mic in-game.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  

Ferien

M 6:30 - 22

T 6:30 - 22

O 6:30 - 22

T 6:30 - 22

F 6:30 - 22

L 6:30 - 22

S 6:30 - 22

Normal uge

M 15:30- 22

T 15:30- 22

O 15:30- 22

T 15:30- 22

F 15:30- 22

L 6:30- 22

S 6:30- 22

Det er stadig stillet op punktvis. Fjern det på den måde, lav den mere flydende. Det, det han hentyder til.

 

Du kan evt. skrive "I ferierne, har jeg mulighed for at være på fra klokken 6.30 til klokken 22.00 om aftnen. osv."

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kate skrev:

 

Det er stadig stillet op punktvis. Fjern det på den måde, lav den mere flydende. Det, det han hentyder til.

 

Du kan evt. skrive "I ferierne, har jeg mulighed for at være på fra klokken 6.30 til klokken 22.00 om aftnen. osv."

ok men det ændre ikke så meget... prøver lige 😄 tak for hjælpen

@Kate @Kiwi Z er det bedre nu? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MrMikkel du er en super fin person altid i godt humør og klar på at have det sjovt derfor fortjener du klart et +rep!
- Kan reglerne

- Moden
- Altid i godt humør

- Sjov person
- Super aktiv
- Kan skælne mellem at have det sjovt og være seriøs (Også bevist som rigs)
Held og lykke
Mvh Gerda

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Gerda skrev:

Hej MrMikkel du er en super fin person altid i godt humør og klar på at have det sjovt derfor fortjener du klart et +rep!
- Kan reglerne

- Moden
- Altid i godt humør

- Sjov person
- Super aktiv
- Kan skælne mellem at have det sjovt og være seriøs (Også bevist som rigs)
Held og lykke
Mvh Gerda

Tak smukke ❤

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Æblet skrev:

+REP

-Kan reglerne 

-Flink 

-Laver godt rp 

MVH Æblet

 

15 timer siden, Benny skrev:

Klart +rep

•Kunne godt se dig i staff teamet

•Flot ansøgning

•Pisse flink fyr

 

21 timer siden, Lil Nas skrev:

+Rep

- Aldtid flink mod andre folk

- Kender godt til reglerne

 

På 13/07/2020 den 1:30 PM , dk_mathias skrev:

+rep 
-god til rp
-fed at spil med 
-du kan dit rp
-kan reglerne 
-ved hvornår er nok
alt i alt bare pis fed at spil med 
held og lykke mikkel :)) 😄

 

På 13/07/2020 den 7:38 AM , Madsldr skrev:

+ REP 

-God ansøgning

-Snakker pænt

-altid online

-tror godt du ville kunne blive staff 

 

Tak til jer alle ❤

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Ole der er glad skrev:

+REP

Pisse flink fyr

Kan reglerne

Aldtid flink mod andre folk

kan en god del ULX

Flink 

 

Vh ole

 

35 minutter siden, Bent Pedersen skrev:

+REP
- Flink
- Moden
- Sjov
- Snakker pænt til folk

Tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.