Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Peter Popcorn


Peter Popcorn

Recommended Posts

Ingame navn:  Peter Popcorn (tidligere Ashakir Jammal)


SteamID:  STEAM_0:0:55920339


IRL fornavn: Jakob


Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har desværre ikke haft nogen administrative roller, da jeg kun har spillet på stavox og først har valgt at lede efter en staf rolle nu.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er en meget aktiv spiller  jeg spiller hver dag, og er typisk (i hvert fald i ferie) op til kl.05.00 - 06.00 stykker.

- Derfor ville jeg kunne holde styr på serveren når normale mennesker går i seng.

Jeg er også god til at holde hovedet koldt, og bukker ikke så let under for stress.

- Jeg bliver ikke distraheret så nemt af situationer.

Jeg er meget forstående med reglerne.

Jeg er meget hjælpsom og vel stræbe efter at opklare alle cases så godt jeg kan.

Jeg er super moden og jeg kan få folk til at slappe af i situationer hvor de er ophidset, istedet for at komme op i et stort skænderi.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er super aktiv, jeg stræber for at være inde på severen mindst 4 timer i døgnet.

- Og typisk er jeg aktiv langt mere tid end det

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Nej det har jeg desværre ikke haft nogen kendskab til, men jeg er meget lærenem når det kommer til den slags.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er rimelig god til at formulere mig, både mundtligt og fagligt. jeg bruger dog mest den mundtlige del da jeg syntes det er det der skaber den bedste RP.

Det ville være umuligt for mig at sige at jeg ikke ville lave et par stavefejl her og der, men jeg alt hvad jeg skriver vil være forståeligt 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Her i ferien har jeg været aktiv, nok gennemsnitligt 6 timer om dagen. Jeg vil også komme til at være aktiv efter ferien, dog ikke lige så meget som jeg har været her i ferien.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er meget flink, og også rigtig ivrig for at spille på Stavox.

Hvilket er en af de største grunde til at jeg gerne vil være staff,

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Peter!

 

Jeg vælger at give dig et -REP.

 

Jeg har aldrig set dig online før, men du virker som en flink person.

Din ansøgning, kan der komme mere fyld på, og flere detajler, ellers fin ansøgning.

Nogen steder, kan du eventuelt, lave punkter?

 

- Kate!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.