Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Shadow B


Shadow B

Recommended Posts

Mit ingame navn: Shadow B
Steamid: STEAM_0:1:147578517
IRL Fornavn: Mark

Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja jeg har været mod for nogle servere kan bare ikke huske de serveres navne siden det er noget tid siden jeg har set dem været oppe, har også været administrator på nogle forskellige små discords med 50+ mennesker i.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg ville på ingen måde sige jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere, men jeg kan godt komme med nogle ting som jeg er i stand til at gøre som måske ville være brugbart for jeres staff team. Fx er jeg vågen til langt ud på natten måske til om morgen endda, så kan jeg jo bidrage med lidt late night moderation jeg har også fået at vide at jeg er god til at holde hovedet koldt og ikke bliver så nemt stresset.  

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Late night - morning moderation, kan også komme på om dagen.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ikke så meget kendskab med det men jeg tror jeg kunne lære det rimelig hurtigt, nogle af de kommands jeg har kendskab til er: !jail !noclip !god !goto !bring 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes jeg er god til at formulere mig skrifteligt og jeg bruger tit min mikrofon..

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Det er lidt blandede hvornår jeg står op og går i seng, Jeg kan komme på hver dag fra klokken 1-2 stykker eftermiddagen til omkring 7-8 om morgenen indtil august måned da jeg skal på efterskole den 9, men så kan jeg komme på i weekenderne medmindre at jeg skal blive der i nogle af de weekender.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke lige hvad jeg kan tænke på

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/07/2020 den 6:13 AM , Shadow B skrev:

ville på ingen måde sige jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere

Det lidt ligesom at gå ned i Netto, sige man vil have jobbet men ikke mene at man er kvalificeret til at varetage opgaven? Hvorfor skulle nogen, nogensinde ansætte en som ikke selv tror på at han kan gøre mere end de fleste?

Held og lykke - den sætning/formulering synes jeg godt nok er en ommer.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.