Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kate


Knækbrød

Recommended Posts

Ingame navn:

Mit ingame navn er Kate


SteamID:

Mit SteamID er STEAM_0:0:235169035


IRL fornavn: 

Jeg hedder Peter.


Alder:

Jeg er 14 år (12 Oktober - 05)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

GGPvP: 

Jeg har været staff inde på GGPvP / Dragonsplay. Jeg nåede op til Admin, og så lukkede serveren dsv. ned. Jeg havde ikke fået nogen staffklager o.lign. Jeg var online 4-8 timer dagligt, og spillede / lavede mit staff arbejde meget. Jeg var tilgængelig på alle enheder. f.eks Skype, Discord & TeamSpeak.

 

1. Garry's Mod server:

Den er godt nok lukket ned nu, men har været staff på den. Den var forholdsvis lille, men der var 20-25 spillere inde dagligt. Det er dsv. for lang tid siden til at jeg kan huske hvad serveren hed. Jeg blev Senior Admin derinde, og blev derefter demoted for inaktivitet og fordi serveren lukkede ned. Jeg tog mange cases og banned selvfølgelig folk som brød reglerne. Jeg var gået død i serveren, fordi den mistede spillere stille og roligt, og fordi manageren alligevel aldrig var inde. Men den var fin nok.

 

2. Garry's Mod server:

Jeg var staff inde på en anden garry's mod server (Kan dsv. ikke huske navnet) hvor jeg dog ikke nåede ligeså langt som den første. Jeg nåede til Junior Admin på den anden, hvor jeg sagde op. 3-4 dage efter jeg sagde op søgte de staff, hvor jeg ansøgte. Den blev Accepteret, men de lukkede serveren ned efter 2 uger igen. Jeg hjalp sjovt nok også mange spillere derinde og de lavede ikke staffklager osv. på mig. Manageren lukkede dog ikke serveren med god grund, og derfor valgte jeg ikke at snakke til ham igen, fordi jeg elskede at spille på den. Jeg ved godt jeg er lidt Toxic ❤️

 

Superawesome Servers:

Jeg ved godt at superawesome er sådan lidt for mindre årige. Men der er nogen servers derinde som er det værd. Jeg har været staff på f.eks BrokenPvPBoomerTjap & DanishWikings. Jeg var staff på DanishWikings da de havde faction server dengang, og fik 2-3 klager i chatten, det er også acceptabel da jeg lavede fejl. På BrokenPvP, er jeg stadig staff, dog bliver den ikke brugt mere, men jeg skripter alligevel lidt på den en gang imellem. Min gode ven Stine er ejer af den, og jeg har ikke fået det bare fordi hun er ejer, men fordi jeg har ansøgt. Boomer og Tjap er jeg ejer på. De er 2 af superawesomes tidligere kendte servere som der var omkring 30-40 spillere om dagen. Jeg havde dog ikke nok staffs, så jeg valgte at lukke dem.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg er igang med at lære reglerne uden ad. Det er dog træls at høre på når man sidder i RP, men man må yde før man kan nyde. Det kan godt være jeg caller meget case, men der er jo en grund til det. Jeg har ikke den største strafhistorik, men den er alligevel godt fyldt (Synes jeg selv). Har haft ban 2 gange, og der er måske andre som har haft ban flere gange, måske permanent. Det er intet hate mod dem, men bare sådan der jeg er unik. Jeg er god til at hjælpe folk, og kan lide at hjælpe folk. Jeg gør det ikke bare for gratis vip, men fordi jeg gerne vil blive til noget. Jeg vil være aktiv om morgnen (på fridage) til aftnen, det afhænger dog af hvilken dag det er.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg føler jeg kan bidrage med at være tidligt på om morgnen, fordi der virkelig ikke er staffs på om morgnen. De sover stadig, hvilket ikke er så fedt. Det kan være der bliver called case på RDA, men man ikke kan få sine ting tilbage fordi man har været død eller lignende efter RDA'et.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som skrevet ovenstående, så har jeg været staff på 2 andre garry's mod servers, hvor de har brugt ULX. Så ja, jeg har erfaring med det. Jeg kan alt det med !menu og de andre ting.

 

Jeg kan følgende:

!goto (Navn)

!bring (Navn)

!cb (Navn)

!menu

!xban (Navn)

!kick (Navn)

og en masse andet.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt. Jeg bruger også  meget min mic, fordi jeg som man kan se spiller rigtig meget som  betjent. Jeg er også lige blevet vicerigs, derfor vil jeg nok være mere online end normalt. Men jeg vil altid være klar til at tage cases om morgnen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I hverdagen har jeg tid fra 14:00 - 18:00+ og i weekenden har jeg tid fra klokken 04:30 - 00:00. Det er dog ikke altid jeg er hjemme, da jeg også er spejder. Så det kan være at jeg er på lejr. Det er heller ikke sikkert jeg er på fra 04:30 af, fordi det er sjældent jeg vågner der, det er dog sket et par gange. Men tænker ikke folk gider at have et skema, så jeg lader vær' med det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja, jeg er som skrevet ovenstående spejder, og vil derfor ikke kunne være ligeså aktiv om Mandagen eller i weekenden (Nogen gange). Jeg ved godt jeg har fået mig en banrequest, men nogen gange får man bare stress af andre spillere hvis de irritere en.. Det skal jeg selvfølgelig nok få rettet op på, og vil ikke ske igen. Jeg tænker heller ikke en chance skader, kan jo altid blive demoted igen 🙂 Har dog kan på nuværende tidspunkt, men udløber snart 🙂

 

 

Tak fordi du gad at læse min ansøgning ❤️

- Kate

Link til kommentar
Del på andre sites

Er du ikke banned? 

Anyway, du er super flink og du er kompetent nok. Dog trækker det meget ned pga. du er banned for mass rdm. Du skal stramme massivt op for at kunne blive staff

Derfor bliver jeg nødt til at give dig et -REP,  fordi det er ikke nok at være flink og tale pænt, du skal også kunne reglerne 😉

 

Hvad hed du på GGPvP? 

22 minutter siden, Kate skrev:

GGPvP

 

Held og lykke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Cyka привести skrev:

-REP

- God ansøgning

- ikke moden

- er ikke aktiv

Han er banned, Lidt svært at være aktiv 

-rep

Kan reglerne men vælger konstant at bryde dem

De situationer jeg har haft med dig har du stået og skreget af mig ( Mest som politi )

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Joergen skrev:

Er du ikke banned? 

Anyway, du er super flink og du er kompetent nok. Dog trækker det meget ned pga. du er banned for mass rdm. Du skal stramme massivt op for at kunne blive staff

Derfor bliver jeg nødt til at give dig et -REP,  fordi det er ikke nok at være flink og tale pænt, du skal også kunne reglerne 😉

 

Hvad hed du på GGPvP? 

 

Held og lykke. 

Kan ikke huske. Det er jo et stykke tid siden.

 

7 timer siden, Cyka привести skrev:

-REP

- God ansøgning

- ikke moden

- er ikke aktiv

Jeg er skam aktiv, er ogs' moden. Det er nok fordi du er Rockford spiller.

 

2 timer siden, Lolly skrev:

Han er banned, Lidt svært at være aktiv 

-rep

Kan reglerne men vælger konstant at bryde dem

De situationer jeg har haft med dig har du stået og skreget af mig ( Mest som politi )

 

Jeg holder skam reglerne. Var ikke klar, over at man skulle sige at folk skulle smutte i et raid.

Og hvornår har jeg skreget af dig? Er ikke en der skriger.

 

Men Tak for feedbacken drenge ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kate Hej Kate!

Jeg har lige læst min ansøgning og vil gerne give min mening til kende.

 

Jeg synes du har været en flink spiller overfor mig de gange jeg nu har stødt ind i dig i RP. Udover det har jeg heller ikke (Da jeg var staff) set dig i case på noget tidspunkt så vidt jeg husker hvilket er et plus.

Din ansøgning er egentlig fint detaljeret synes jeg, du har lidt viden omkring serveren og er godt bekendt med staff-arbejde som helhed. Du får et +rep fra mig.  👍

 

(Nu spørger jeg bare lige af nysgerrighed du siger du har været Admin på GG / DSP. Det har jeg også selv og var det i rimelig lang tid.Har du noget imod at skrive dit IGN til mig for de eneste Admins jeg som sådan husker-

var Stokholm, Livi og (Mwthorn))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.