Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Kiwi Z


El Capitan

Recommended Posts

ingame navn: Kiwi Z 
SteamID: STEAM_0:0:90526161 
IRL fornavn: Kevin 
Alder:14år 21/10/2005 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  

FlexRP 
FlexRP var en lille RPserver, som jeg var staff på. Jeg blev staff der inde på serveren. Det jeg gjorte, var jeg skulle tage caes, og holde styr på serveren. Jeg synes det var fedt, men serveren lukkede til sidst.  det jeg gjorde forskel, var jeg var aktiv på serveren, og vil hjælpe alle. Jeg var den på staff teamet, der tog flest cases. Jeg fik kunne positive, kommentar på mit arbejde på serveren. 
 
Twitch 

Jeg har vært mod ved nogen forskellig streamers. Den største jeg er ved, han sidder omkring med de 200-300 seere. I en twtich chat, sker der altid noget, hvis der er mange inde, jeg skal altid holde øje med chatten, jeg har vært mod ved ham omkring 1,5år. Så jeg har oplevet meget derinde, jeg ved hvilken forskel af straffe folk skal havde. 

Stavox. 

Jeg har vært staff  Stavox, jeg blev accepteret for lidt over et år siden. Jeg endte i ranken “Admin” jeg har vært i alle rank under den. Uden tagen senior moderator, fordi jeg var i "Admin” da ranken kom. Det mit job, jeg skulle håndtere cases. Jeg synes selv det gik meget godt, som jeg husker har jeg aldrig fået den store skid balle. Jeg skulle også, håndtere ting på forum, der var jeg super aktiv. Havde altid forum åbnet, da jeg sad på min pc selvom jeg spillede et andet spil, jeg var hurtig til at svare på ban requst osv. Jeg vil selv mene jeg var en god staff. Jeg kunne det som jeg skulle. 
 

hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg skal være en del af staff teamet, fordi jeg ved hvad det kræver at være staff. Jeg vil gerne ind igen, jeg er aktiv på serveren, og kan finde ud af reglerne. Hvis jeg lige pluslig står i den situation, hvor jeg laver weed som staff, og der mangler hjælp på den anden server. Vil jeg stoppe min produktion, og joine den anden server. Fordi jeg mener det er mere vigtigt, jeg har vært staff før på stavox, så jeg har kendskab til serveren, jeg ved hvilken straf, man skal give, til hvilken regelbrud, spilleren begår. Jeg vil møde alle med et smil på læben, når jeg møder dem i RP og case. Jeg er en meget hjælpsom person, jeg hjælper tit folk også bare som user. Hvis de spørger om hjælp til noget, så vil jeg altid hjælpe dem. Når jeg kommer i en case, vil jeg altid holde mit hoved koldt, og høre på begge personer, og hvad de har at sige. Jeg vil være fair, for alle. Alle skal havde en god oplevelse, inde på serveren. Jeg har ikke tænkt mig, at give mine venner nogen fordele, de skal behandles ligesom helt normale spiller i case. Jeg startede på stavox, for cirka 3år siden. Har dog haft pauser far det, men i den tid, har jeg mødt en passer personer, så jeg har det ikke svært ved at snakke med folk. Har cirka 2600 timer på serveren, jeg nyder meget at spille på serveren, og det vil være pisse fedt. Hvis jeg fik lov, til at komme ind på holdet igen. Jeg kommer ikke til at give op igen, jeg vil give det hele armen.  
 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg møder alle sammen med et kæmpe smil i min case, jeg er ikke den toxic staff. Jeg ved hvordan man holder den gode tone, når jeg er i case. Jeg er god til at forklare personen, så han forstår det 100% jeg vil møde alle spillerne med et smil. Jeg er super lære nem, og jeg er altid klare på en opgave, jeg vil altid afbryde min RP. Hvis der er cases, eller mangel på hjælp, fordi det er vigtigere, jeg er altid klar til at tage kritik til mig. 
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
jeg har et stort kendskab til ULX inde på stavox, jeg har vært staff før, hvor jeg lærte alt, ULX. Jeg kan jeres logs menu commands osv. Hvis der er kommet nogen, nye commands eller noget i den stil, kan jeg nemt lære dem. Det eneste jeg ikke helt har styr på, det er med discord serveren, hvordan den fungere som saff, men som sagt det kan jeg hurtigt lære det. Jeg har også kendskab fra dashbord, og forum. Jeg ved hvordan man tjekker alt der inde. 
 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt. 

Jeg er ikke den bedste, men jeg vil altid gøre mit bedste. 

 såvel som mundtligt? 
Mundtligt, vil jeg selv mene, jeg er super god mundtligt. Jeg kan altid få alle personerne i cases, til at forstå det. Jeg prøver altid, at skære det ud i pap. Så spillerne forstår det 
 
 Bruger du ofte din mic?: 
jeg bruger super meget min mic, til at lave en god rp med den. Jeg misbruger den ikke, jeg ved hvad hvornår, det bliver overdrevet, så jeg kan godt finde ud af styre den. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Her i sommerferien kan jeg alle dage, alle tider.  

Normale dage er det cirka 15-22.  har et arbejde om onsdag, men kan stadig komme på om dagen. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Det er der ikke, i er altid velkommen til at skrive til mig 

Link til kommentar
Del på andre sites

Flot +REP fra mig af!

- Du har mega styr på dit shit.

Sagt på en anden måde. Du har kontrol og overblik i en staffcase,

du er på alle måder underholdene, både i seriøse cases og RP situationer.

Fra min synsvinkel er du moden og klog nok til at blive staff (igen).

 

Held og lykke!

 

Bedste hilsner // Fritte

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Jaxu skrev:

+REP

 

Du er en skide dejlig gut, og jeg savnede dig meget da jeg var på staffholdet.

Du kan troll lidt til tider, men generelt laver du rigtig fint RP

 

Håber du kommer igen ❤️

-Jaxu

 

14 timer siden, Fritix skrev:

Flot +REP fra mig af!

- Du har mega styr på dit shit.

Sagt på en anden måde. Du har kontrol og overblik i en staffcase,

du er på alle måder underholdene, både i seriøse cases og RP situationer.

Fra min synsvinkel er du moden og klog nok til at blive staff (igen).

 

Held og lykke!

 

Bedste hilsner // Fritte

Tak gutter ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, mama bitch skrev:

Hvad skal man overhovedet sige...

 

Du er virkelig en vi mangler på holdet!

Er virkelig ked af, at vi tog din rank fra dig da du var Staff, for du var virkelig god.

+rep fra mig

 

Held og lykke

 

6 timer siden, SosMula skrev:

+rep

 

-kan sit rp

-god staff

-flink og sød

-OG

-tager sit arbejde seriøst

 

Spild af admin-talent hvis han ikke bliver valgt.

Tak ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, HamDenSorte skrev:

+Rep

_____________

- Kan sine Regler 

 

- Holder den gode tone

 

- Tidligere staff

 

- Kan sit arbejde både som staff men også role-play

 

- Flink
_____________

Held og lykke!!🤪

 

1 time siden, Beany skrev:

+Rep

- Venlig og imødekommende

- Kan reglerne 

- Tidligere staff

- Kan sit arbejde både som staff men også roleplayer

 

Held og lykke!

Tak gutter 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.