Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Wimblim


WimBlim

Recommended Posts

Ingame navn:  Wimblim
SteamID: STEAM_0:1:56144700
IRL fornavn:  Daniel
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja! Jeg har en masse erfaring med de forskellige administrative jobs i Garry's Mod.

Jeg har heriblandt været en del af staff teamet på Stavox, hvor jeg var i nogle måneder, og sagde så desværre op.

Jeg har været staff på en masse forskellige Minecraft servere hvor jeg blandt andet stod for at spillerne havde det godt, og altid fik svar på sine spørgsmål, osv.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  

Jeg er mere kvalificeret end andre på grund af min(e):

  • aktivitet.
  • erfaring(er).
  • timer i Garry's Mod (3500), og på Stavox (2700).

 

Andre:

  • Jeg kan reglerne.
  • Kan holde hovedet koldt.
  • Jeg vælger cases, fremfor RP.
  • Kunne aldrig finde på at give vennerne fordele, i cases.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

  • Aktivitet.
  • En masse erfaring.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja til begge.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg er på når jeg kan, (hvilket er ret tit). Har desværre ikke modtaget mit skema for næste skoleår, så kan ikke komme med et skema.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: No, næh og nej.

 

// Wimblim

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt at det lyder lidt aggressivt,  men jeg siger det komplet som det er.

 

Du var en gigantisk kvajpande som var vildt irriterende. Du har dog virkeligt ændret dig.

Jeg aner ikke hvordan dit staff-arbejde var sidst, men hvis du er blevet ved med at tage dig sammen siden sidst jeg snakkede med dig, håber jeg da for dig at du kommer ind 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, MicGirl skrev:

Jeg kan godt li' dig som person, du er meget flink, men syntes godt nok ikke du skal være staff igen.

Mest pga. denne ene situation her, hvor du lyver i case (Du var staff på daværende tidspunkt)

 

 

Vi fik taget den case ret godt og grundigt på daværende tidspunkt, og kan godt forklare den igen.

 

Jeg løber ind i jeres base (før det første klip overhovedet var optaget), og så en person som sigter på mig.

Jeg løber ud, og følger jeg så ind.

Da jeg så ser at i ikke løber helt ind, vælger jeg lige at vente lidt ude foran, og kommer så ind og skyder jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, WimBlim skrev:

Vi fik taget den case ret godt og grundigt på daværende tidspunkt, og kan godt forklare den igen.

 

Jeg løber ind i jeres base (før det første klip overhovedet var optaget), og så en person som sigter på mig.

Jeg løber ud, og følger jeg så ind.

Da jeg så ser at i ikke løber helt ind, vælger jeg lige at vente lidt ude foran, og kommer så ind og skyder jer.

Det var så overhovedt ikke sådan det foregik.

Det blev ikke opklaret i casen, jeg sendte vidoen videre ind til HOS (Kan ikke huske hvem)

 

Også selvom det var det der skete brød du 2.10

VEMyJBV.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, MicGirl skrev:

Det var så overhovedt ikke sådan det foregik.

Det blev ikke opklaret i casen, jeg sendte vidoen videre ind til HOS (Kan ikke huske hvem)

 

Også selvom det var det der skete brød du 2.10

VEMyJBV.png

 

Hvis du allerede havde sendt til nogle højere rangserede, kan jeg ikke se grund til at skulle bringe det op, men fair nok. 

 

Efter de forskellige diskussioner jeg har haft med dig, her og der, så har jeg fundet ud af at selv staffs kan finde på at bøje nogle regler. 

Så vidt jeg huske var det noget med at regler kan blive fortolket på forskellige måder. 

Måske du skulle forklare mig hvor lang tid du mener "umiddelbart efter" er. 

 

Resten kan tages over private beskeder 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral REP

 

- Du er flink nok på nogle punkter

- Du kan godt være lidt flabet en gang i mellem

- Fin nok ansøgning

 

Nu havde jeg dig ik så meget i case, sidst du var staff. Så kender ik helt til dit staff-arbejde

Held og lykke.

 

Mvh. Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

Dynn - "Ingen af vores spørgsmål lægger op til simple ja/nej svar."

 

WimBlim:

23 timer siden, WimBlim skrev:

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja til begge.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: No, næh og nej.

 

 

Alright...

Din ansøgning er lettere kedelig, men et stor potentiale som taff har du.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Hvordan kan "tidligere staff" være et godt tegn, når man blev smidt ud 🤔


Fordi man har stadig noget viden fra dengang, f.eks hvornår man behøver at give en straf og hvornår en advarsel er nok.

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Phillip Smith skrev:

Hvordan kan "tidligere staff" være et godt tegn, når man blev smidt ud 🤔

 

På 12/07/2020 den 11:31 PM , WimBlim skrev:

Jeg har heriblandt været en del af staff teamet på Stavox, hvor jeg var i nogle måneder, og sagde så desværre op.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej WimBlim!

 

Du er sådan set sød nok, sjov at spille med og meget kompetent. Men der er nogen ændringer du kunne foretage dig på din ansøgning.

Det vil se bedre ud, hvis du havde mere fyld på ansøgningen, og formindsker dit punkt forbrug. Men alt i alt, er du en super flink gut, sjov at spille ETS2 med, samme med Garry's Mod.

 

Du får derfor et +REP fra mig af ❤️ 

 

- Kate 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det bliver til et -REP herfra

- Kort ansøgning (Går ikke i dybden med spørgsmål)

- Har oplevet dig som været flabet og toxic

 

Bare lige et spørgsmål hvad mener du med 

På 12/07/2020 den 11:31 PM , WimBlim skrev:

sagde så desværre op

var det ikke en bevidst beslutning, som du havde lyst til på daværende tidspunkt, eller har du bare fortrudt det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Lund.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.