Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Hondo


Hondo

Recommended Posts

Ingame navn:   Hondo

 

SteamID:  STEAM_0:1:191147587

 

IRL fornavn: Mathias

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Ja, Jeg har af hvad jeg selv vil mene erfaring med administrative Jobs Da jeg Jo har spillet FiveM, Garry’s Mod og Minecraft. Jeg har haft Mine egne Servere På FiveM som efter min mening var nogle Hits, Jeg var som sagt Ejer på 3 servere og Udvikler/HOS på 2 andre og dermed krævede det at jeg tog en del af de beslutninger der kom løbende. Jeg Vælger at drage tilbage til min  Gamle Gmod server som jeg aldrig har Smidt Væk og Satser Endnu Engang at ansøge som Staff.   

Servere jeg har været på.txt

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jamen jeg kan vel starte ud med at være træls og sige at jeg er mere aktiv end de andre Staff’s har været på det sidste, Jeg vil mene at i skal vælge mig fordi jeg Altid har været og spillet på Stavox og nok også altid vil, Jeg er generelt en meget Glad person når man møder mig både Ingame og på Discord, Jeg føler jeg er mere Kvalificeret end de andre Deltagere/Ansøgere da jeg vil mene jeg har mere erfaring med Hele grundlaget at være Staff og tage ansvar og føler selv at jeg generelt vil være bedre til det administrative på serveren.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Der er så meget her på serveren så det næsten bliver svært at Blot nævne noget men jeg vil personligt mene jeg kan bidrage med lidt mere seriøsitet i cases eller i  RP.

 

Jeg er en meget sød og ærlig person.

Jeg er meget god til at hånteer problemer osv i chatten. ( Så godt som jeg kan )
Jeg er os god til at løse problemer hvis der opstår sådan nogen.
Jeg er meget rolig hvis folk prøver at irretre mig.
Jeg siger min mening som den er.
Jeg lytter hvis nogen syntes jeg gør noget forkert.
jeg kan og jeg vil nok også være længere oppe end de andre Staff's vis det bliver nødvendigt 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har både Kendskab og erfaring med ULX og tænker ikke i vil have mig til at skrive alle Kommands da det er komplet ubrugeligt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg kan vel starte ud som alle andre og sige jeg er bedre Mundtligt og foretrækker det nok også da man ikke kan misforstå en så let i forhold til skriftligt Men jo jeg kan også det skriftlige, der kan ske fejl er ikke perfekt desværre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan ikke komme med et Præcis tid og dato som mange andre gør men kan informere om at jeg kan være på til det tilstrækkelige hvis mere nødvendigt gør jeg selvfølgelig det.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej .

 

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

Well well well...

Du er sguda flink nok og virker til at være kompetent

Du har det som enhver staff skal have i en vis grad. Humor.

Men fml. Rip darkmode users. image.thumb.png.720f0468bd012ae23f138a7bd51ccd67.png

Jamen Tak, Well Tænkte Netop over hvad jeg skulle skrive det i og tænkte der nok var fleste som brugte Hvid da de ikke vidste hvordan man ændret det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Lil Nas skrev:

+Rep

- Du har været lidt inaktiv for det seneste

- flink

 

Held og lykke!

Jo Tak, Inaktiv Ehhm Kan være du ikke har mødt mig så meget in-game men tak For Beskeden😁

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Hondo

 

Jeg kender dig, og du kunne sikkert blive en god staff

Du har fået skrevet en god ansøgning, men har endnu ikke set dig ingame?

Derfor får du et Neutralt REP

 

Held og Lykke!

// Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Monada skrev:

Hej Hondo

 

Jeg kender dig, og du kunne sukkeret blive en godt staff

Du har fået skrevet en god ansøgning, men har endnu ikke set dig ingame?

Derfor får du et Neutralt REP

 

Held og Lykke!

// Monada

Tak, Well Du har nok bare været uheldig og ungå mig ingame men stadig tak for beskeden 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Beetle skrev:

Har du ikke været lidt inaktiv her på det sidste? Jeg synes ikke rigtig jeg har stødt på dig in-game.

 

 

Hhmhm Jeg har Været Inde og Farme i et pænt stort stykke tid som også gør at jeg ikke er iblandt folk og "rper" og så tror jeg også bare du nok ikke har set mig da jeg ikke ligefrem ikke er den som Skriger Højest når jeg ikke for min vilje 😆

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Hondo skrev:

Hhmhm Jeg har Været Inde og Farme i et pænt stort stykke tid som også gør at jeg ikke er iblandt folk og "rper" og så tror jeg også bare du nok ikke har set mig da jeg ikke ligefrem ikke er den som Skriger Højest når jeg ikke for min vilje 😆

Det er selvfølgelig også fair! 
 

Held og lykke du!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.